Livets datter Skrevet 5. august 2003 #1 Skrevet 5. august 2003 Vi har diskutert avatarer 100-vis av ganger her inne, og selv har jeg stått i "bresjen" for å beholde den man har, fremfor å bytte hele tiden. Jeg har imidlertid alltid følt meg komfortabel med min søte, lille frosk. Men nå har jeg funnet en avatar som passet sånn til nicket mitt... Så hva sier dere? Frosk eller denne?
Gjest Alive Skrevet 5. august 2003 #3 Skrevet 5. august 2003 Definitivt den du har nå...kjempefin Selv om jeg kommer til å savne frosken din da... Men den flotte grønne skriften må bestå!!!
Livets datter Skrevet 5. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2003 Oj oj... Noen som ikke blir enige her? Frosken kan jo komme på gjeste-visitter, trøffel!?
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #6 Skrevet 5. august 2003 Oj oj... Noen som ikke blir enige her? Frosken kan jo komme på gjeste-visitter, trøffel!? Jeg nekter å snakke med ei anonym mørhåret berte som står med ryggen til. For å si det rett ut; dersom du bytter avatar vil det være et stort tap!
Tjorven Skrevet 5. august 2003 #7 Skrevet 5. august 2003 Denne avataren passet innmari godt til navnet ditt da, så egentlig var dette et godt valg ja. Men frosken vil bli savnet!
nille-s Skrevet 5. august 2003 #8 Skrevet 5. august 2003 jeg likte frosken godt og den passa fint til den grønne skrifta. men du kan jo prøve å skifte skriftfarge også og se hvordan det passer med denne??! for bildet passa jo bra!!
Livets datter Skrevet 5. august 2003 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2003 Men med denne skriften så blir jeg jo heeeelt ugjenkjennelig... Nei, detta var ikke lett.
Livets datter Skrevet 5. august 2003 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2003 Jeg nekter å snakke med ei anonym mørhåret berte som står med ryggen til.
Gjest Alive Skrevet 5. august 2003 #11 Skrevet 5. august 2003 Neeii....få tilbake grønn skrift!!!! Dessuten Trøffel, tenker du liker den rumpa såpass godt at du ikke klarer åholde deg unna særlig lenge
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #12 Skrevet 5. august 2003 Dessuten Trøffel' date=' tenker du liker den rumpa såpass godt at du ikke klarer åholde deg unna særlig lenge [/quote'] Har jeg holdt meg unna i froskeutgaven blir det definitivt milevis borte i denne berteutgaven!
Linemor Skrevet 5. august 2003 #13 Skrevet 5. august 2003 Den nye er fin den, men det er ikke den jeg forbinder med LD altså. så jeg stemmer på frosken jeg altså
Gjest Alive Skrevet 5. august 2003 #14 Skrevet 5. august 2003 Vel Trøffel....du har vel ikke klart å holde deg helt unna frosken alltid har du vel?
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #15 Skrevet 5. august 2003 Vel Trøffel....du har vel ikke klart å holde deg helt unna frosken alltid har du vel? :oops: ...plutselig innså han med sjokk og sorg at hans heltinne skiftet avatar kun i den hensikt at han selv skulle oppfattes som mindre innpåsliten og klåfingret... :o
Gjest Alive Skrevet 5. august 2003 #16 Skrevet 5. august 2003 Innpåslitenheten din resulterte i at frosken forvandlet seg til prinsesse
Livets datter Skrevet 5. august 2003 Forfatter #17 Skrevet 5. august 2003 Nei nei nei... Nå er dere på villspor her. Det er jo motsatt! Skjønner du ikke, trøffel min helt, at jeg bare ville gjøre meg ENDA finere for deg?
Litago Skrevet 5. august 2003 #18 Skrevet 5. august 2003 Den nye avateren er nyyydelig da.... Men det er frosken også! :o Synes du skal bytte til damen jeg. Den passer liksom best til nicket ditt. Selv bytter jeg kun til jul og andre høytider! Og det er alltid en ku i avataren min. Blir liksom litt rart med f.eks. bilde av Gwyneth Paltrow og navnet Litago.........
Livets datter Skrevet 6. august 2003 Forfatter #19 Skrevet 6. august 2003 En ny dag, og jeg har brukt natten på å ta denne viktige avgjørelsen. Jeg tror virkelig jeg kan trives og finne meg sjæl i denne nye avataren. Men vær ikke redde; frosken er alltid med meg, og vil sikkert dukke opp nå og da!
Tusenfryd Skrevet 6. august 2003 #20 Skrevet 6. august 2003 Synes du skal bytte til damen jeg. Den passer liksom best til nicket ditt. Enig med kua. Selv om jeg egentlig liker frosken bedre. Selv bytter jeg kun til jul og andre høytider! Og det er alltid en ku i avataren min. Blir liksom litt rart med f.eks. bilde av Gwyneth Paltrow og navnet Litago......... Men GP er jo ei ku, da... synes jeg... Spøk til alvor... vi mennesker er visuelle i våre tanker og hukommelse, det er det visuelle vi tar inn ved et førsteinntrykk, når vi åpener en avis el. Derfor er det enkelte avatarer man forbinder med en bruker. Når andre brukere tar samme avatar, eller en lignende, blir jeg helt forvirret jeg... og samme når man bytter avatar. Med en gang. Blir avataren værende er det noe annet. Jeg bytter også et par ganger i året. Men saken er at de som bytter veldig ofte, gjerne blir mer anonyme, enn de man visuelt gjenkjenner. Sånn er det for meg i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå