Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg var på en fest hos en kamerat på fredag. Det endte med at jeg ble ganske brisen og klina med en fyr - stort sett hele kvelden. Jada, er litt flau over meg selv nå, i og med at jeg som oftest er den litt sjenerte som har lite erfaring, og plutselig ser alle meg storkline...Men men. Uansett, lurer på om det er normalt at han tar kontakt med meg? Vi var jo sammen hele kvelden...Som sagt har jeg veldig lite erfaring med sånt noe, så bare lurer på hva som er normalt... (han har ikke tlfnr. mitt da, men er ikke noe problem å få tak i hvis han vil...) Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #2 Del Skrevet 3. august 2009 Tror egentlig han ikke kommer til å ta kontakt, det skal litt mer til enn bare klining på en fest, men du kan jo ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. august 2009 #3 Del Skrevet 3. august 2009 Tror egentlig han ikke kommer til å ta kontakt, det skal litt mer til enn bare klining på en fest, men du kan jo ta kontakt Se om du treffer han på en fest til du. og ta det fra der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #4 Del Skrevet 3. august 2009 Se om du treffer han på en fest til du. og ta det fra der Hmm ja, men det spørs om det skjer med det første. Er ikke spå ofte min kamerat har fest, og vi har ingen andre felles bekjente. Men svaret er alstå nei? Han kommer mest sannsynlig ikke til å ta kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest neenie Skrevet 3. august 2009 #5 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg har hvertfall aldri blitt kontaktet av en jeg har klina med på fest Så jeg tipper han ikke vil ta kontakt, men er jo ngenting i veien for at du kan ta kontakt med han! Legg han til på facebook, så ta det derifra? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. august 2009 #6 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg var på en fest hos en kamerat på fredag. Det endte med at jeg ble ganske brisen og klina med en fyr - stort sett hele kvelden. Jada, er litt flau over meg selv nå, i og med at jeg som oftest er den litt sjenerte som har lite erfaring, og plutselig ser alle meg storkline...Men men. Uansett, lurer på om det er normalt at han tar kontakt med meg? Vi var jo sammen hele kvelden...Som sagt har jeg veldig lite erfaring med sånt noe, så bare lurer på hva som er normalt... (han har ikke tlfnr. mitt da, men er ikke noe problem å få tak i hvis han vil...) Hva tror dere? Kanskje han sender en melding, men kanskje mest sansynlig at du ikke hører noe fra han. Men du kan jo sende en melding du kanskje? Facebook eller noe? Kan jo hende han er interessert men at han på samme måte som deg venter litt på at du skal ta initiativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #7 Del Skrevet 3. august 2009 Ok, takk for svar Da trenger jeg ikke å gå å vente på melding. Var bare så usikker på hva som er vanlig når jeg ikke har vært i den situasjonen før. Vet ikke om jeg liker han heller...Det bare skjedde liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. august 2009 #8 Del Skrevet 3. august 2009 Kanskje han sender en melding, men kanskje mest sansynlig at du ikke hører noe fra han. Men du kan jo sende en melding du kanskje? Facebook eller noe? Kan jo hende han er interessert men at han på samme måte som deg venter litt på at du skal ta initiativ. hadde det vært meg hadde du hadde likt og hadde tatt kontakt hadde eg blitt VELDIG glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #9 Del Skrevet 3. august 2009 hadde det vært meg hadde du hadde likt og hadde tatt kontakt hadde eg blitt VELDIG glad Han ble passe godt brisen han og....tenk om han angrer på hele greia! Han ville gå all the way, for å si det sånn...tenk om det var det eneste han ville... Jeg har ikke nr hans heller, vet ikke om jeg tørr å spørre min kamerat om det...vet ikke helt hva han synes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. august 2009 #10 Del Skrevet 3. august 2009 Han ble passe godt brisen han og....tenk om han angrer på hele greia! Han ville gå all the way, for å si det sånn...tenk om det var det eneste han ville... Jeg har ikke nr hans heller, vet ikke om jeg tørr å spørre min kamerat om det...vet ikke helt hva han synes.. Vent å se det ann du, vist du møter han en gang til vil du nok se om det er noe der. Brisen eller ikke, folk burde kunne kontrolere seg lell . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 4. august 2009 #11 Del Skrevet 4. august 2009 Vil du ha kontakt så ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slumkim Skrevet 4. august 2009 #12 Del Skrevet 4. august 2009 Vil du ha kontakt så ta kontakt. Visdomsord ja. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #13 Del Skrevet 4. august 2009 Hmm ja, men det spørs om det skjer med det første. Er ikke spå ofte min kamerat har fest, og vi har ingen andre felles bekjente. Men svaret er alstå nei? Han kommer mest sannsynlig ikke til å ta kontakt? Har du lyst til å møte ham, så vet vel kameraten din hvor han vanker. Da kan du jo treffe ham litt tilfeldig, og se hva som skjer. Det kan vel være han har tenkt på deg han også, men er usikker på om du mente noe mer. Spørs litt hva slags type han er, er han veldig utadvendt tror jeg du ville hørt ganske raskt fra ham dersom han var interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 4. august 2009 #14 Del Skrevet 4. august 2009 Tviler på at han kommer til å ta kontakt. Det beste er å prøve å møte han tilfeldig, og se hvordan det går. Evt hvis du liker han, så tar du kontakt med han. (Men ikke vær for over-ivrig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå