Snuppelure Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 Snart er det valg. Og jeg aner ikke hva jeg skal stemme. - Og det er sikkert flere med meg. Jeg tenkte vi kunne bruke denne tråden til å oppsumere litt hva de forskjellige partiene i Oslo gjorde av lure og dumme ting i perioden som var. Om vi husker det da. Jeg tenker ikke å lage en valgkamp tråd. Men en oppsumering av hva som har skjedd, og hva partiene har tenkt å gjøre med konkrete saker. Og så kan jeg / vi selv gjøre oss opp en mening om det var lurt eller ikke å gjøre som partiene gjorde. Altså ikke argumentasjon bare sak. for om ikke er jeg redd dette tar av i mange rettninger.... Og så til slutt en liten bønn: Er det greit om vi bare diskuterer OSLO i denne tråden? Siden det er kommunevalg det dreier seg om... Tusen takk Slik tenkte jeg: Bystyret Krf, V, H fikk gjennom sjenkeringen. Neste... værsågod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Hmmm.... Får lage meg en Lørenskogtråd, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 6. august 2003 #3 Del Skrevet 6. august 2003 Bystyret sparte penger i stedet for å strø i vinter når det var så glatt (ikke glem det nå i finværet). De strødde ikke før Erlig Lae selv falt og slo seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #4 Del Skrevet 14. august 2003 Nettavisen har en test for Oslo valg.... http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=2&item=281127 så får jeg se hva den sier da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppelure iil Skrevet 14. august 2003 #5 Del Skrevet 14. august 2003 Uff og huff... På den testen fikk jeg et parti jeg iallefall IKKE skal stemme på !!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 14. august 2003 #6 Del Skrevet 14. august 2003 :o I følge nettavisen skal jeg stemme RV.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. august 2003 #7 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg skal visst stemme Senterpartiet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 16. august 2003 #8 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg vet hva jeg skal stemme, og det viste testen også! Ingen tvil hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. august 2003 #9 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg fikk venstre jeg.. hmmm... merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 19. august 2003 #10 Del Skrevet 19. august 2003 Og jeg skal til høyre jeg, i allefall i følge testen.... Men tror ikke det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå