Snuppelure Skrevet 5. august 2003 #1 Skrevet 5. august 2003 Snart er det valg. Og jeg aner ikke hva jeg skal stemme. - Og det er sikkert flere med meg. Jeg tenkte vi kunne bruke denne tråden til å oppsumere litt hva de forskjellige partiene i Oslo gjorde av lure og dumme ting i perioden som var. Om vi husker det da. Jeg tenker ikke å lage en valgkamp tråd. Men en oppsumering av hva som har skjedd, og hva partiene har tenkt å gjøre med konkrete saker. Og så kan jeg / vi selv gjøre oss opp en mening om det var lurt eller ikke å gjøre som partiene gjorde. Altså ikke argumentasjon bare sak. for om ikke er jeg redd dette tar av i mange rettninger.... Og så til slutt en liten bønn: Er det greit om vi bare diskuterer OSLO i denne tråden? Siden det er kommunevalg det dreier seg om... Tusen takk Slik tenkte jeg: Bystyret Krf, V, H fikk gjennom sjenkeringen. Neste... værsågod
Gjest Tex Skrevet 5. august 2003 #2 Skrevet 5. august 2003 Hmmm.... Får lage meg en Lørenskogtråd, da...
Gjest gurimalla Skrevet 6. august 2003 #3 Skrevet 6. august 2003 Bystyret sparte penger i stedet for å strø i vinter når det var så glatt (ikke glem det nå i finværet). De strødde ikke før Erlig Lae selv falt og slo seg.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #4 Skrevet 14. august 2003 Nettavisen har en test for Oslo valg.... http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=2&item=281127 så får jeg se hva den sier da...
Gjest Snuppelure iil Skrevet 14. august 2003 #5 Skrevet 14. august 2003 Uff og huff... På den testen fikk jeg et parti jeg iallefall IKKE skal stemme på !!! :-)
natasha Skrevet 14. august 2003 #6 Skrevet 14. august 2003 :o I følge nettavisen skal jeg stemme RV....
Gjest Tex Skrevet 14. august 2003 #7 Skrevet 14. august 2003 Jeg skal visst stemme Senterpartiet......
Maxine Grey Skrevet 16. august 2003 #8 Skrevet 16. august 2003 Jeg vet hva jeg skal stemme, og det viste testen også! Ingen tvil hos meg!
Dixie Skrevet 19. august 2003 #10 Skrevet 19. august 2003 Og jeg skal til høyre jeg, i allefall i følge testen.... Men tror ikke det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå