Gjest sexysadie Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 herregud Jeg får jo ikke vite d jeg vil vite!!! aaaaaaaagaagagaghgaahgahgahg' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Hva vil du vite, og har du logget deg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. august 2003 #3 Del Skrevet 5. august 2003 Ja da jeg er pålogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. august 2003 #4 Del Skrevet 5. august 2003 får du også den 'kontakt regionkontoret' ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. august 2003 #5 Del Skrevet 5. august 2003 nemlig Dessuten har en eske forsvunnet hvor vitnemåler og annet forsvunnet Helvetes dag d der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 5. august 2003 #6 Del Skrevet 5. august 2003 Flere som får 'kontakt regionkontoret' ? Fikk litt angst da jeg så den meldingen, trodde de skulle nekte meg lån eller noe sånt.. De har tydeligvis problemer med nettsidene sine for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 5. august 2003 #7 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg fikk også "kontakt regionkontoret" - da jeg ringte fikk jeg beskjed om å sende et brev hvor jeg skrev hvilke fag jeg tok i fjor, og om eksamener var bestått. Dette fordi jeg er forsinket i studiet, og ikke har "lov" til å bli mer forsinket. Sendte brevet, og noen få dager senere var søknaden ferdigbehandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 6. august 2003 #8 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg fikk brev der det stod at jeg måtte sende inn karakterutskrift for alle årene mine før de kunne behandle søknaden videre... Er det vanlig? Kan ikke huske å ha gjort det før. Ble litt bekymret for at jeg ikke skal få støtte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. august 2003 #9 Del Skrevet 6. august 2003 Og nå får jeg ikke tak i de via telefonene heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 6. august 2003 #10 Del Skrevet 6. august 2003 Prøv nå! Jeg fikk akkurat logget inn og sett hvordan det stod til med lånesøknaden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå