Gjest No wonder women Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jeg har brukt hotel.com og booking.com. Finnes det flere jeg kan bruke?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Anbefaler venere.com. Der trenger man sjelden betale noe på forhånd, og kan som regel avbestille uten kostnad frem til 1-2 dager før avreise.
Mermaid Blues Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Evt alle de overnevnte på et sted: finn.no
gard Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 og i enkelte tilfeller kan du faktisk få best pris med å ta kontakt med hotellet direkte :-)
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Hotelagent.org er veldig bra. På samme måte som Finn så søker den gjennom andre sider (som hotels.com, booking.com osv) og finner best pris Hilsen ei som reiser mye
Gjest m_donna Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Jeg sjekker ofte www.tripadvisor.com Der får du tips og flere hotellsøkemotorer kommer frem.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 har brukt travellink, vert fornøgd. men kan risikere å måtte betale for ei natt om en avbestiller.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 og i enkelte tilfeller kan du faktisk få best pris med å ta kontakt med hotellet direkte :-) Jeg pleier ofte å bruke en bookingside som feks venere til å få oversikt, for så å kontakte de hotellene jeg finner interessante. Sjekker i hvert fall alltid med websidene deres om de kan tilby noen annen pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå