Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør man begynne å tenke på å bestille time hos frisør? Altså når bør man dra dit på prøvetimen? holder det med en mnd før bryllupet eller bør man gjøre det før?

Og når kan det være lurt å ringe frisøren for å sette av denne timen? kan jo hende det er flere som skal gifte seg samme dag, og vil bruke samme frisør.. men er så usikker på om jeg blir for sent/for tidlig ute til booking osv :) Hva/når er vanlig?

Skrevet
Når bør man begynne å tenke på å bestille time hos frisør? Altså når bør man dra dit på prøvetimen? holder det med en mnd før bryllupet eller bør man gjøre det før?

Og når kan det være lurt å ringe frisøren for å sette av denne timen? kan jo hende det er flere som skal gifte seg samme dag, og vil bruke samme frisør.. men er så usikker på om jeg blir for sent/for tidlig ute til booking osv :) Hva/når er vanlig?

Jeg ville anbefalt å bestille time 4-5 mnd før bryllupet. Frisøren jeg går til er fullbooket med bruder fra april til august, så hadde jeg kommet 2 mnd før hadde jeg aldri fått time.

Prøvetimen er det ikke så farlig med, jeg var ca 5 dager før bryllupet. Dato for det finner du sammen med frisøren.

Skrevet

Ok, takk for svar! da skal jeg notere det i boka mi :)

Gjest D-shol
Skrevet

Jeg må nesten ha det uka før eller no. Kan ikke reise til hjembyen bare for en frisørtime.

Ringte og fikk pris i dag, på 800,-/timen! Vet ikke hvor det ligger på "skalaen" jeg...

Skrevet

Akkurat dette med frisør er jeg litt spent på.. skal bruke en frisør i den byen vi skal gifte oss i, hans hjemsted.. derfor blir det jo ikke min faste frisør, men ei/en som jeg ikke vet noe om.. Er også veldig skeptisk til at andre sminker meg.. men får bare stole på at de kan det de gjør :)

Der jeg har sjekket så skal de ha 680,- pr time. Og da er det inkludert prøvetime og sminke. Også sa frisøren at de vil bruke ca 3 timer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...