Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest D-shol
Skrevet

Sitter her og kjeeeeder meg. Har egentlig masse jeg kan gjøre: spise, trene, se på film, strikke, oppdatere hjemmesider ++++, jeg vet bare ikke hvor jeg skal begynne....

Er bare så innmari stressa pga. programmet fremover. Vet at jeg må rydde, pakke og ikke har så mye mer tid med kjæreste og venner denne sommeren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal begynne med noe av ryddingen eller pakkingen? Jeg merker også at jeg blir stressa og ikke får gjort så mye av de hyggelige tingene når jeg har slike ting hengende over meg og det begynner å bli kort tid (en uke eller to) igjen til jeg MÅ gjøre dem.

Gjest D-shol
Skrevet
Kanskje du skal begynne med noe av ryddingen eller pakkingen? J

Hvorfor skal alle alltid være så fornuftige? :gjeiper:

Skrevet

Hihi :fnise: dette minner meg om en Nemi-stripe jeg så for en stund siden.

Nemi hadde et problem, og Cyan spurte henne: Vil du at jeg skal gi deg et råd, eller vil du at jeg skal si deg det du ønsker å høre?

Nemi svarer: Det jeg ønsker å høre.

Cyan tar da ei stor skål med snop, setter det foran en overlykkelig Nemi og sier: Da må du spise masse sjokolade. :)

Skrevet

Bestem deg for å gjøre en eller to ting og vær fornøyd med det. Jeg pleide tidligere å skrive en lang liste over alt som skulle gjøres - og ble så overveldet at jeg ikke fikk gjort noe. Nå har jeg blitt flinkere til å ta en ting av gangen og å gjøre det viktigste først.

Skrevet

Fordi det er lettere å gi råd til andre, enn å gjøre noe med det selv :ler:

*sitter fortsatt foran pc-en og gjør ingenting*

Skrevet
Bestem deg for å gjøre en eller to ting og vær fornøyd med det. Jeg pleide tidligere å skrive en lang liste over alt som skulle gjøres - og ble så overveldet at jeg ikke fikk gjort noe. Nå har jeg blitt flinkere til å ta en ting av gangen og å gjøre det viktigste først.

Jeg tror jeg skal følge det rådet, og begynne nå jeg. Takk. ;)

Gjest D-shol
Skrevet

Var helt bestemt på å rydde bodene, men tror gubben har tatt med seg alle nøklene, så jeg kan egentlig bare gjøre ting inne i leiligheten :(

Gjest D-shol
Skrevet (endret)

Jeg tilter snart!

Han har latt brødet stå ute, så jeg kan ikke spise brød med pålegg.

Kjøttdeigen gikk ut for fire dager siden.

Det vi har er kyllingfilet, og det spiste vi tre dageri forrige uke, senest i går

Jeg har satt på klesvask.

Det eneste jeg har på programmet nå er strikking.....og jeg blir så utålmodig når ting ikke blir ferdig!

Ingen er på forumene heller.....

Endret av D-shol
Skrevet

Du har jo fått gjort litt likevel da ettersom det er bare strikking som gjenstår :)

Jeg pleier å si til meg selv at alt som jeg gjør i dag, slipper jeg å gjøre i morgen. Når det gjelder husarbeid osv.. men å bli inspirert av dette hver bidige dag er jo ikke alltid så lett.... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...