Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #21 Skrevet 13. august 2009 jeg ville ha syns det var veldig ubehagelig hadde det vært meg som var vitne til en ukjent som satt på et tog og runket.
Wonders Skrevet 26. august 2009 Forfatter #22 Skrevet 26. august 2009 en venn av meg ba meg legge det ut på youtube, han skulle gjøre det for meg. Skal legge ut linken når jeg finner den igjen...
Colargol Skrevet 26. august 2009 #24 Skrevet 26. august 2009 Han der må jo ha gjort det til en "greie" eller noe? Haha -er det ikke videokamera inne på lokaltogene? Tenker meg at vekterne har hatt noen morsomme stunder med å le av han her! Har opplevd både på toget og bussen (ekspressbuss/tog) at folk har onanert -forsåvidt hørt lyder fra do også, med to røde fjes som har kommet ut like etterpå. Men mest sære opplevelsen var ei jente på en ekspress nattbuss. Hun som så mange andre fikk to seter for seg selv og la pledd og jakker over seg i en litt merkelig stilling og holdt på. La egentlig bare merke til henne fordi hun satt på skrå bak meg, og jeg så uttrykket i ansiktet og la sammen to og to -og da vi gikk av bussen lå det en banan i søppelbøtta ved siden av setet hennes! En ting er å "kose seg litt" -men på en såpass fullpakket buss så skjønner jeg ikke helt at hun turte. Hun var veldig ung da -så det var sikkert noen "utprøvningshormoner" i spill her. Så lenge jeg slipper å høre/se så gjør det meg egentlig ingenting. Hadde nok reagert verre om det hadde vært en eldre dame/mann som satt å stirret på noen/lagde lyder og onanerte mer åpentlyst enn dette.
TanteBrun Skrevet 26. august 2009 #25 Skrevet 26. august 2009 (endret) Lokal-tog, Oslo. Lørdag ettemiddag. Ser han på skrått ovenfor midtgangen har rykkninger. Og tenker ik mer på det. Men han får slike rykkninger hver gang toget kjører videre. Det viser seg han sitter å ronker! Så vemmelig. Ung gutt, ca 25. Ingen billettkontrolører noen steder. Måtte glise litt oxo da... Og han gir seg ikke. Han stopper mellom stasjonene, og begynner på igjen når toget kjører. Filmet det på moobilen min i tilfelle ingen trodde meg Vi ler av det nå, herre min, for en opplevelse. Er dette noe du har vært borti før? Åssen ville du reagert? Opplevde noe lignende på undergrunnen i London for mange år siden. En fyr dro den fram mellom hver stopp. Han var definitivt ikke sin egen verden. Han tittet på meg og min venninne for å få oppmerksomhet, og flyttet seg også nærmere for hver stopp. Han satt noen "båser" unna. Vi tittet desperat ut av vinduet, men samtidig måtte vi jo holde et lite øye med denne desperate fyren. Turen gikk fra utkanten av byen innover mot sentrum på en stille og folketom søndagsformiddag. Etter hvert begynte det å sette seg folk på plassene like ved oss og da gikk han heldigvis. Igjen satt to ganske flaue og lattermilde tyveåringer... Endret 26. august 2009 av -TanteBrun-
Gal_dame Skrevet 26. august 2009 #26 Skrevet 26. august 2009 Han likte vel selv-sex på offentlig plass da... Hadde nok begynt å le høgt og filma det eg og.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 27. august 2009 #27 Skrevet 27. august 2009 Haha, denne har et par venninner av meg også opplevd. Vet at hvertfall hun ene syns det var ganske fornærmende, fordi han stirret som en gal på brystene hennes mens han satt med en avis i kors over knærne.. Jeg trodde damer hadde utringing fordi vi skulle ha noe å ronke etter.
Wonders Skrevet 17. september 2009 Forfatter #28 Skrevet 17. september 2009 i ettertid så, ikke i nåtid, luringen
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #29 Skrevet 17. september 2009 Jeg hadde spurt om det var noen jeg kunne hjelpe til med. Ikke fordi jeg hadde kommet til å gjøre det, men bare for å se reaksjonen.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2009 #30 Skrevet 17. september 2009 Folk som sitter å filmer det er kvalme mennesker. Folk som til og med legger det ut på internett er, nei, det har jeg ikke en gang ord for. Mobbere og mobbere er kvalme og hører hjemme "der nede". Det kan faktisk ødelegge et liv. Ja, ja, han burde jo kanskje tenkt på det (sier du), men hva om han var psykisk forstyrret? Hva om han rett og slett ikke tenkte? Du har ingen rett til å legge det klippet ut på internett. Skam deg. Faktisk så er det ulovlig.
Gjest Sadistic Skrevet 17. september 2009 #31 Skrevet 17. september 2009 Vel i noen sex magasin er det faktisk lagt frem som forslag å onanere i det offentlige rom, som f.eks buss/tog. Men jeg tenker jo også at man må vise hensyn til menneskene rundt seg så det ville jo ikke gjort noe om en var en smule diskre. Vi vet jo aldri hva andre kan ha opplevd av ubehageligheter (bare for å bruke fine ord) og for noen vil det jo være veldig støtende. Jeg har opplevd at en mann tisset foran meg da jeg gikk av bussen når jeg var yngre og akkurat der og da lo jeg mesn jeg ristet oppgitt på hode og gikk videre. Jeg kan anbefale å prøve ut nye fetisher. som f,eks i det offentlige rom. Men det er også noe som kalles å vise hensyn og det er noe man bør ta i betraktning før man prøver ut nye ting.
UnknownAngel Skrevet 17. september 2009 #32 Skrevet 17. september 2009 Hadde gått bort å gitt den stakkars fyren en hjelpende hånd jeg. Er ikke det vanelig høffelighet ?
Gjest Sadistic Skrevet 17. september 2009 #33 Skrevet 17. september 2009 Hadde gått bort å gitt den stakkars fyren en hjelpende hånd jeg. Er ikke det vanelig høffelighet ? Jeg tror kanskje jeg da ville endret på definisjonen av det å faktisk være høfflig
Gjest Langt mot Nord Skrevet 17. september 2009 #34 Skrevet 17. september 2009 Ha ha TS den togturen sitter vel som etset i minnet, men pleier du ikke å ha med en bok, MP3-spiller eller laptop for å slå ihjel litt tid?
Nopros Skrevet 17. september 2009 #35 Skrevet 17. september 2009 Legg det ut på Youtube? Når han først runker på t-banen burde han ta følgene :gjeiper:
Gjest Caylee Skrevet 17. september 2009 #36 Skrevet 17. september 2009 Jeg er enig i at man burde onanere hjemme og ikke på toget! Hadde nok begynt å finse litt Men at du filmet syns jeg er helt forferdelig av deg Du vet vel at det er ulovelig? Og hvis du legger det ut på youtube er du en djevel rett og slett. Stakkars mann, greit han var kåt og runka. Men vil du virkelig ødelegge livet hans? Hvis folk kjenner han igjen kan han miste jobben og få et helvette pågrunnav DEG! Og hvis han finner ut at du har filmet han uten at han vet det pluss at du har lagt det ut på youtube (nettet) så vet du vel at du kan bli dømt til fengsel? Det burde DU vite!!!!!!
Gjest Sadistic Skrevet 17. september 2009 #37 Skrevet 17. september 2009 Jeg er enig i at man burde onanere hjemme og ikke på toget! Hadde nok begynt å finse litt Men at du filmet syns jeg er helt forferdelig av deg Du vet vel at det er ulovelig? Og hvis du legger det ut på youtube er du en djevel rett og slett. Stakkars mann, greit han var kåt og runka. Men vil du virkelig ødelegge livet hans? Hvis folk kjenner han igjen kan han miste jobben og få et helvette pågrunnav DEG! Og hvis han finner ut at du har filmet han uten at han vet det pluss at du har lagt det ut på youtube (nettet) så vet du vel at du kan bli dømt til fengsel? Det burde DU vite!!!!!! errr... H*n vet det nå ihvertfall
Barskstudent21 Skrevet 18. september 2009 #38 Skrevet 18. september 2009 Ikke alltid det går ann å vente til man kommer hjem... Toalettet på ungdomsskolen i 8. klasse ble det sikker et halvt dusin besøk til av nettopp det formålet. Litt lettere å kontrollere nå da, men har opplevd f.eks skikkelig luremus på dansegulvet som bokstavelig talt putten hånda nedi buksa på deg og holder rundt den til den blir skikkelig hard og gnikker rumpa mot etterpå. Om hun da skulle finne på å stikke så er det RETT hjem for å si det sånn... for slikt går ikke over heller for meg! Når det kommer til offentlig transport så var det endel ganger jeg og eksen onanerte hverandre på bussen eller fly, med pledd over. Da passet vi jo selvfølgelig på at ingen la merke til oss. Var et par ganger jeg ble sugd også, og må si det er utrolig pirrende å sitte der med pledd i fanget og forsøke alt en kan for å holde kjeft og ikke lage altfor tydelige ansiktsutrykk så andre ikke legger merke til det :D Får håpe neste dama også er eventyrlysten nok til å drive litt risiko-sport
Gjest No wonder woman Skrevet 18. september 2009 #39 Skrevet 18. september 2009 Ikke alltid det går ann å vente til man kommer hjem... Jeg blir helt satt ut av en slik kommentar. Du er vel ikke et dyr som styres av lysten helt alene. Du har vel en bit av kultur i deg. En gang lærte jeg at det var det som skilte mennesker og dyr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå