Wonders Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Lokal-tog, Oslo. Lørdag ettemiddag. Ser han på skrått ovenfor midtgangen har rykkninger. Og tenker ik mer på det. Men han får slike rykkninger hver gang toget kjører videre. Det viser seg han sitter å ronker! Så vemmelig. Ung gutt, ca 25. Ingen billettkontrolører noen steder. Måtte glise litt oxo da... Og han gir seg ikke. Han stopper mellom stasjonene, og begynner på igjen når toget kjører. Filmet det på moobilen min i tilfelle ingen trodde meg Vi ler av det nå, herre min, for en opplevelse. Er dette noe du har vært borti før? Åssen ville du reagert?
Gjest runker Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Hei, det var meg som satt der å runka. Hva skal en gjøre da når det sprenger på som værst. Litt ufint av deg å filme dette å le av det. Kunne vel gitt en stakkar en liten håndstrekkning i det minste
felgen Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Haha, denne har et par venninner av meg også opplevd. Vet at hvertfall hun ene syns det var ganske fornærmende, fordi han stirret som en gal på brystene hennes mens han satt med en avis i kors over knærne..
kristian82 Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Lokal-tog, Oslo. Lørdag ettemiddag. Ser han på skrått ovenfor midtgangen har rykkninger. Og tenker ik mer på det. Men han får slike rykkninger hver gang toget kjører videre. Det viser seg han sitter å ronker! Så vemmelig. Ung gutt, ca 25. Ingen billettkontrolører noen steder. Måtte glise litt oxo da... Og han gir seg ikke. Han stopper mellom stasjonene, og begynner på igjen når toget kjører. Filmet det på moobilen min i tilfelle ingen trodde meg Vi ler av det nå, herre min, for en opplevelse. Er dette noe du har vært borti før? Åssen ville du reagert? Så gærent, han karen må jo være skada da! Hadde reagert med kvalme, vemmelse og sporentreks sprinting til en annen vogn.
Ethereal Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Hahaha! Utrolig bra. Skjønner du ble sjokkert. Er liksom ikke det man betaler for å se når man setter seg på toget
angeleyes Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Oi! Tror jeg hadde fått litt sjokk da. Men hadde sikkert ledd av det i ettertid. Skjønner ikke at man kan få en ide om å gjøre slikt på toget.
Caramela Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 På en eller annen måte hadde jeg funnet det tennende. Men jeg blir kåt av å sitte på tog selv da. Hehe.. aner ikke hvorfor, kanskje det er den durrende følelsen togturen gir, eller kanskje det er de små møtene med hud mot hud når jeg sitter ved siden av en deilig fyr, eller kanskje en fin blanding av begge deler :D Kanskje fyren som ronka er som meg, og ikke klarer å la være å tenke på sex når han tar toget. Men. Forstår jo at det kan være støtende og humoristisk for mange.
Wonders Skrevet 4. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2009 Han kikket intenst ut av vinduet, som om han var i en egen verden, og hver gang toget begynte å rulle -ble han tent. Som om alle trærne vi passerte var opphissende. Merkelig tidsfordriv da! Tenkte at en iPod heller kunne vært løsningen, om han kjedet seg! Dette måtte vært en som har gjort dette så mange ganger at han var trygg på at han ikke skulle bli oppdaget. Det er jo alltid folk i midtgangen...hmmm. Han virket ikke som om han ville bli oppdaget, jeg merket det jo ikke før etter 5 stasjoner. Kommer til å glise i lang tid når jeg sitter alene på toget, med få i kuppéen. Hadde jeg kakka han på skulderen hadde han nok skvetti skikkelig! Heller en billettkontrollør enn meg gitt.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 Nei, men jeg tror ei jente sugde en gutt på toget en gang og det syntes jeg var skikkelig ekkelt. Jeg vil selv velge når jeg vil ta del i andres seksualitet.
Gjest Gjest_Truls_* Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Pleide å ronke på T-banen for femten år tilbake, men ikke fordi jeg ble kåt av å kjøre t-bane, men heller hormonene som ikke lot seg alltid kontrollere for en femten åring. ronker gjerne for deg caramela
Miss moneypenny Skrevet 4. august 2009 #12 Skrevet 4. august 2009 Har aldri opplevd noe sånt selv, men hadde nok fått litt sjokk! Litt spesielt å runke på toget syns nå jeg da! Skjønner ikke at han turte egentlig...
Gjest SlimShady Skrevet 5. august 2009 #13 Skrevet 5. august 2009 (endret) Her er en filmsnutt (ikke nakenhet i klippet, med webområdet inneholder voksenmateriale). Skikkelig gærning... http: //video2.xtube.com/watch.php?v_user_id=slim2222&idx=8&v=jXcsq_S821_&cl=3BMiJ _S821_&from=&ver=3&ccaa=1&qid=&qidx=&qnum=&preview_flag= Klikkbar link er endret. Helen, mod. Endret 5. august 2009 av Helen
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #14 Skrevet 5. august 2009 Lokal-tog, Oslo. Lørdag ettemiddag. Ser han på skrått ovenfor midtgangen har rykkninger. Og tenker ik mer på det. Men han får slike rykkninger hver gang toget kjører videre. Det viser seg han sitter å ronker! Så vemmelig. Ung gutt, ca 25. Ingen billettkontrolører noen steder. Måtte glise litt oxo da... Og han gir seg ikke. Han stopper mellom stasjonene, og begynner på igjen når toget kjører. Filmet det på moobilen min i tilfelle ingen trodde meg Vi ler av det nå, herre min, for en opplevelse. Er dette noe du har vært borti før? Åssen ville du reagert? Var han kjekk?
Gjest No wonder women Skrevet 5. august 2009 #15 Skrevet 5. august 2009 Jeg synes ikke det der er noe pirrende. Da jeg var 16 år var det en gutt som gjorde det foran meg på t-banen. Synes det i grunn var veldig krenkende. Jeg hadde jo ikke lyst til å være vitne til dette. Er jeg gammeldags hvis jeg sier at jeg synes dette er en personlig/privat aktivitet som man egentlig burde gjøre alene, eller sammen med en som har lyst til å se på`?
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #16 Skrevet 5. august 2009 he he.. tror jeg hadde fått meg ei skikkelig latterkule om det hadde vært meg som hadde vært vitne til noe slikt. he he... Hadde ikke engang giddet å forsøke la være å le. Helt enig i deg ovenfor.. dette er noe som hører til privatlivet og ikke i full offentlighet.
angeleyes Skrevet 5. august 2009 #17 Skrevet 5. august 2009 Er jeg gammeldags hvis jeg sier at jeg synes dette er en personlig/privat aktivitet som man egentlig burde gjøre alene, eller sammen med en som har lyst til å se på`? I så fall er jeg også litt gammeldags.
Gjest Gutt 20 Skrevet 5. august 2009 #18 Skrevet 5. august 2009 Haha! Kan jeg få lov til å spørre hvilken lokal tog det var snakk om?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #19 Skrevet 12. august 2009 Hehe..morsom historie Så du virkelig at han dro den, eller bare antok du det? Spruta det?
kevlar Skrevet 12. august 2009 #20 Skrevet 12. august 2009 Fersket en eldre kar som gnidde seg hardt i lommene på trikken en gang i sommer, det var en smule forstyrrende Jeg stiller meg jo umiddelbart spørsmål som: Hvor gjør man av spruten når den kommer? Har noen gjort det på setet jeg sitter på nå? Hvorfor? Hvem ser han på? Osv. Men det går ikke nevneverdig innpå meg akkurat. Selv ville jeg nok ikke gjort det. Vel har jeg dager hvor jeg nærmest bobler over av kåthet, men man klarer da undertrykke det i alle fall til man er for segselv. Skulle jeg tippe er det en form for ekshibisjonisme framfor nødvendigvis det å få tatt en runk, det handler ikke om å være intim og alene, det er nettopp det å bli sett som er poenget. Jeg er ikke veldig fokusert på ekshibisjonisme selv, men jeg vet godt at det er en ganske spennende opplevelse, fra en gang for noen år siden, hvor jeg og min daværende kjæreste satt på t-banen mot Hovseter. Begge satt og strøk på hverandre, og ble ganske tent. Så jeg hvisket stille i øret hennes at vi skulle gå av på neste stopp. For de som er kjent på Holmen, så er det en stor skog like nedforbi stoppet … Vel, vi føyk nedover skråningen og inn i skogen i full fart, bukser gikk ned, og vi hadde en kjapp episode oppmot et tre der. Tanken på hvor nærme vi var t-bane-stoppet, gangstien og boligområdet – og hvor lett vi kunne blitt fersket – var utrolig opphissende der og da. Det skal også sies at dette ikke var veldig tett skog, så man kunne faktisk sett oss på litt avstand. Da vi hadde gjort oss ferdig og gikk på stien oppover mot t-bane-stoppet igjen passerte det folk, som heldigvis var for sent ute til litt av en overraskelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå