Gå til innhold

Kurv til toalettet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Apropos promille! Kanskje promilletester?

:hoho::tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kortstokk og miniflasker med drikke, i tilfelle laaaang og kjeeeeedelig middag.

Skrevet

Rosa gøy-piller - av samme grunn som over.

Skrevet
Rosa gøy-piller - av samme grunn som over.

Hva er rosa gøy-piller? :klø:

Skrevet

Mye samme virkning som hvite piller med smilefjes på. Slike som var poppis på rave parties for en del år siden.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Lykke-piller, kanskje? :klø:

Signerer forresten forslaget til Wadjet!

Skrevet
Mye samme virkning som hvite piller med smilefjes på. Slike som var poppis på rave parties for en del år siden.

For en del år siden var jeg for ung til å gå på rave parties. :fnise:

Gjest SmallTalk
Skrevet

Noe a la extacy, med andre ord... Nei, da tar jeg heller spriten. Har sett på nært hold hvordan extacy påvirker folk, og det var ikke et pent syn.

Skrevet

Jeg tenkr jeg fyller en kurv med:

-paracet/ibux

-gnagsårplaster

-vanlig plaster

-frisk

-tamponger/bind

-klar neglelakk

-sysaker

-sikkerhetsnål

-hårnåler

-hårspray

Det dekker vel de fleste behov. Sminke ol. har vel folk med seg selv.

Skrevet

Kleenex!! Eller er dette noe alle uansett har med i vesken?

Gjest Christabelle
Skrevet

Håndkrem? Det har man som regel ikke plass til i en liten selskapsveske.

Skrevet

Drikkevarer er en god idé! Ikke øl; de tar for mye plass.

Jeg tenkte mer på drikkevarer med et svært høy alkoholprosent, slik at gjester som kjeder vettet av seg kan drikke seg halvfulle uten at gamle, sure avholdstanter finner det ut.

Var ikke det en fin idé? :jepp:

Skrevet

Korrekturlakk. Så kan man fikse på bordkortene hvis brudeparet har bommet med bordplasseringen ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

likte små-flasker alkohol...

Skrevet

Jeg ville satt ut en stor bolle fylt med vann og flytelys og roseblader evt hele roser på begge toalettene.

Heller gjøre det pent og hyggelig enn å kreere et behov blant gjestene.

En kurv med twist og annen sjokolade tror jeg også hadde gjort susen.

Skrevet

Twist eller sjokolade på do??

:eeeh:

Skrevet

Knott?

Skrevet
Anti-bakteriell gel

Hva skal man med bakteriedrepende gele på et toalett? Der er det da vask, såpe og varmt vann. Dobakterier skal vaskes bort, ikke klistres i sprit og tas med inn i lokalet igjen, hvor døde de enn er.

Det er en grunn til at sykehusene har såpe på toalettvaskene, og valg mellom såpe og sprit alle de andre stedene.

Jeg skjønner heller ikke de som mener at det er nødvendig å tilby gjester håndkrem. Er det noe folk pleier å få akutt behov for?

Skrevet

Sykehusene har stort sett hånddesinfeksjon på personaltoalettene, men ikke på pasienttoalettene. Dessuten vasker de aller færreste bort bakteriene, da man må vaske hendene i 30 sekunder for å gjøre det. En gjennomsnittlig håndvask varer 8-10 sekunder. Derimot vil desinfeksjon fjerne like mange mikrober som en 30 sekunders håndvask på halvparten av tiden. Ikke snakk om ting du ikke har peiling på.

Skrevet

Du har visst fått både mer og mindre seriøse svar her :fnise:

Vi hadde slik kurv, men jeg forstår at folk synes det er litt unødvendig. Vi hadde en del av det som har blitt nevnt i de seriøse innleggene, men kun tyggegummi (hele pakken) ble tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...