Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *_Undreren_*
Skrevet

Utroskap er noe som skjer meir og oftere enn før virker det som, ofte i sammenheng med alkohol. Eg veit om mange som har vært eller er utro mot partner og de har ingen anelse om ka som skjer bak ryggen på en. Eg regner med de fleste hadde villa visst om utroskapen..

Eg lurer egentlig bare på koss folk her hadde reagert på følgende situasjoner.

Dama/typen din har vært utro. Mange folk veit om det, inkludert venner/venninner, mens du selv ikkje har noen ide om ka som foregår. De velger å ikkje si noe, til tross for at du kanskje har kjent dem veldig lenge. Koss hadde du reagert om du fant dette ut? Ka hadde du sagt til vennene dine? Hva om dama/typen hadde vært utro med ein av vennene/venninnene dine, og andre venner visste om dette og valgte å ikkje fortelle det til deg?

Og koss hadde du reagert om ein fremmed person du ikkje kjente hadde fortalt deg om det som skjedde bak ryggen din (enten anonymt eller til fjeset ditt)?

Hadde du likt å fått vite det av en fremmed person, og ikkje minst hadde du trodd på personen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe lignende skjedde med en venninne av meg. Hu dumpa de fleste vennene og ga fullstendig faen i fyren. Det hadde jeg også gjort. Og i tillegg hadde jeg gjort noe med han som ville plaget han resten av livet :lur:

Gjest *_Undreren_*
Skrevet

Eg lurer på ein ting til..

Om du hadde visst at dama/typen til ein du ikkje kjente var utro mot partneren, hadde du da sagt det til personen som blei bedratt? Hvorfor/Hvorfor ikkje?

Gjest acer77
Skrevet

Hadde latt være å si det til partneren, men hadde tatt det opp med min venn/venninne. Lurt på hvorfor etc. tatt en god prat med vedkommende om det.

Ut ifra alt jeg har lest ang. utroskap takler den bedratte det "best" om den som var utro selv forteller om utroskapen.

Skrevet

Jeg hadde faktisk blitt mer irritert på vennene enn på partneren..

Skrevet

Hadde venner visst om utroskap, og ikke sagt noe hadde jeg følt det som et svik. Ville nok syns at vennskapet hadde fått en skikkelig ripe, usikker på om det hadde blitt som før.

Ville ikke likt å fått vite det av en fremmed, men heller det enn å leve i uvisshet.

Skrevet (endret)
Utroskap er noe som skjer meir og oftere enn før virker det som, ofte i sammenheng med alkohol. Eg veit om mange som har vært eller er utro mot partner og de har ingen anelse om ka som skjer bak ryggen på en. Eg regner med de fleste hadde villa visst om utroskapen..

Eg lurer egentlig bare på koss folk her hadde reagert på følgende situasjoner.

Dama/typen din har vært utro. Mange folk veit om det, inkludert venner/venninner, mens du selv ikkje har noen ide om ka som foregår. De velger å ikkje si noe, til tross for at du kanskje har kjent dem veldig lenge. Koss hadde du reagert om du fant dette ut? Ka hadde du sagt til vennene dine? Hva om dama/typen hadde vært utro med ein av vennene/venninnene dine, og andre venner visste om dette og valgte å ikkje fortelle det til deg?

Og koss hadde du reagert om ein fremmed person du ikkje kjente hadde fortalt deg om det som skjedde bak ryggen din (enten anonymt eller til fjeset ditt)?

Hadde du likt å fått vite det av en fremmed person, og ikkje minst hadde du trodd på personen?

For min del hadde en av de værste tingene med et utroskap vært om jeg ikke fikk vite det. At partneren ikke engang hadde nok respekt og anger til å fortellle meg det, slik at jeg fikk ta et valg om jeg ville fortsette forholdet eller avslutte det, men at hun bare lot som ingenting og som om utroskapet bare var hennes egen buisness. Hadde venner vist om at dama var utro og ikke sagt det til meg, hadde jeg ALDRI snakket med de igjen når jeg fant ut om utroskapet og at de ikke hadde sagt noe til meg. Om en helt ukjent person sa det til meg så hadde jeg blitt veldig happy og extremt glad for at et menneske jeg ikke en gang kjente hadde tatt seg bryet med å fortelle om at partneren min knuller rundt bak ryggen min, utsetter meg for sykdommer og lyver meg opp i ansiktet daglig.

Å utsette partneren din for utroskap OG i tillegg utsette han/hun for andre folk sin latter og baksnakking - "der går hun, typen hennes er kronisk utro, hvor dum og naiv er ikke hun haha" - er det bare gjennomført patetiske mennesker som klarer å få seg til å gjøre. Håper de brenner i ########! Samme plass i ###### fortjener de vennene som vet om dette og bare holder kjeft!

Endret av kristian82
Skrevet

Dumpet partneren, dumpet "vennene" og vært evig takknemlig for at denne fremmede personen fortalte meg hva som skjedde.

Skrevet
Dumpet partneren, dumpet "vennene" og vært evig takknemlig for at denne fremmede personen fortalte meg hva som skjedde.

Signerer denne!

Gjest *_Undreren_*
Skrevet

Sett at den utro parten bare hadde kyssa/klint med en annen person, kjent eller ukjent, i fylla (enten sterkt beruset eller bare brisen). Hadde du fortsatt satt pris på å få vite det av en fremmed? Ville du ha sagt det til partneren om du visste en person var utro, selv om du ikkje kjente noen av de? Eller tenker du slik at du ikkje vil involvere deg?

Eg syns personlig at om en person er utro, bør partneren få vite det selv om man ikkje kjenner personen(e). Spesielt når venner av paret veit om det men velger la være å si noe for å ikkje havne midt oppi krigen, eller bli uvenn med ein eller begge.

Skrevet
Sett at den utro parten bare hadde kyssa/klint med en annen person, kjent eller ukjent, i fylla (enten sterkt beruset eller bare brisen). Hadde du fortsatt satt pris på å få vite det av en fremmed? Ville du ha sagt det til partneren om du visste en person var utro, selv om du ikkje kjente noen av de? Eller tenker du slik at du ikkje vil involvere deg?

Eg syns personlig at om en person er utro, bør partneren få vite det selv om man ikkje kjenner personen(e). Spesielt når venner av paret veit om det men velger la være å si noe for å ikkje havne midt oppi krigen, eller bli uvenn med ein eller begge.

Ja, ville fortsatt få vite det av en fremmed. Holder lenge med å kysse og kline (og hvem vet hva fa#n annet dama/typen har gjort f.eks. senere på kvelden).

Ja, hadde sagt det om jeg viste hvem personen var og var i nærheten av han/henne noen ganger. Eventuelt funnet en anonym måte å gitt personen beskjed på.

Skrevet (endret)

For det første hadde jeg blitt vanvittig skuffa, fordi jeg trodde jeg hadde bedre venner enn som så, for det andre hadde jeg blitt sint, lei meg, følt enorm skam fordi jeg antagelig ville følt meg som verdens største naive idiot. Hadde selvsagt blitt mest sint og såra på om typen hadde vært utro, for meg er det noe man bare ikke gjør, det er uakseptabelt, det bryter alle mine moralske og etiske standarder og grenser, og det gjør meg kvalm ved tanken. Utroskap for meg er å gjøre narr av den man liksom skal være glad i. Jeg hadde ikke villet ha noe med venner som ikke hadde hatt guts nok til å si i fra.

Hadde blitt takknemlig, så lenge denne fremmede virket til å handle uten motiver (noen som kan være vanskelig selvsagt å vite). Uansett, å slippe å i uvitenhet og på en løgn er viktig for meg. Dog, ville nok undersøkt litt før jeg satte i gang og beskyldte noen for noe som jeg hadde hørt fra en fremmed.(..)

Hadde foretrukket å få vite det av venner jeg stolte på, som jeg kan tenke meg ikke ville hatt noen motiver for å lyve. For å være ærlig - jeg aner ikke om jeg kunne trodd personen, for jeg har heldigvis aldri opplevd det selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...