Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jeg kjøpte nettopp Max Factor Masterpiece maskara, men denne er jeg superskuffet over - etter bare et par timer har den drysset masse små biter under øynene. Jeg har derfor prøvd å lete litt på nettet etter anbefalinger, og det ser ut til at mange er fornøyde med Lancome Hypnose. Allikevel er det også endel som er misfornøyde med denne. Jeg klarer ikke å bestemme meg! Hva er din erfaring med den? Det viktigste er egentlig at den ikke drysser mye!
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg er kjempefornøyd med Lancome Hypnose! Har ikke noe negativt å si om den. Det eneste som er viktig når den er ny er å tørke av kosten litt før du påfører, altså dra over med litt papir. For det kommer ganske masse på kosten de første gangene du bruker den. I tillegg er maskaraen kjempelett å fjerne, du behøver ikke å gnikke og gni i mange minutter, men den sitter også godt på og drysser ikke!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jeg er også veldig fornøyd, men som personen over meg sier er den litt fuktig i begynnelsen. Den drysser ikke og sitter godt i regn (jeg bruker ikke den vannfaste) og gir godt med volum. Men den koster jo en del mer enn MaxFactor, da.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Takk for svar, dere! Jeg har tenkt å bestille på internett, og der koster den faktisk ikke noe særlig mer enn Max Factor. Spennende å prøve nye maskaraer altså. Noen flere som har prøvd denne?
Gjest Vampen Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Takk for svar, dere! Jeg har tenkt å bestille på internett, og der koster den faktisk ikke noe særlig mer enn Max Factor. Spennende å prøve nye maskaraer altså. Noen flere som har prøvd denne? Ja, og jeg liker den ikke.. Jeg bestilte den fordi "alle" mente den var så bra, men ble skikkelig skuffet. Jeg syntes rett og slett ikke resultatet blir bra.. Så den funket ikke for meg, men siden "alle andre" liker den, så er det jo mulig at du blir fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Jeg liker best Lancome Viritous, får helt syk bra vipp med den! Bruker å veksle mellom den og Diorshow.
Gjest Sandbekken Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 jeg hatet den, det gjore moren min og.. Den ble klumpete og var veldig vanskelig å få fjenet! nei æsj.. mange penger rett i dass.. Jeg gikk tilbake til min billige, men gode gamle loreal telescopic maskara som holder det den lover, ikke mer ikke mindre..
Gjest Iah Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Jeg er veldig fornøyd med Hypnose, og det er den maskaraen jeg stadig vender tilbake til.
Ambivalent Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Superfornøyd med hypnose, jeg får bøyde og lange vipper, den drysser ikke og klumper absolutt ikke. Og den varer lenge.
Miko Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 Jeg bruker Hypnose nå, men det er ikke den mascaraen jeg har hatt som jeg synes er best. Den er litt klinete og "seig" i konsistensen og selv om den er grei nok å legge på (til tross for stor børste) så er den på langt nær så "snill" til å legge på som f.eks. Clinique sine mascaraer (som har mye mindre børster). Jeg opplever også å være svart under øynene etter trening og det er en av de tingene jeg synes er kjempeviktig med mascara - nemlig at jeg ikke blir svart under øynene. Jeg synes heller ikke den er sånn superenkel å fjerne, så for min del er jeg litt i stuss på at så mange er superfornøyde med denne. Jeg har nå bestilt meg Masterpiece max + skal kjøpe en til i Clinique.
Twink Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 Jeg og er veldig fornøyd med denne, har prøvd flere av Lancome og synes de er gode alle sammen!
Gjest Raptuza Skrevet 3. august 2009 #12 Skrevet 3. august 2009 Eg syns ikkje den var noko god. Den klumpa vippene saman og var tung på vippene. Aldri meir Hypnose!
Ambivalent Skrevet 3. august 2009 #14 Skrevet 3. august 2009 den er grei nok å legge på (til tross for stor børste) Jøss, jeg synes børsten er liten jeg. Den minste mascarabørsten jeg har prøvd iallefall, og jeg har prøvd en del. Liker denne mye på grunn av størrelsen, føler jeg har mer kontroll under påføring.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #15 Skrevet 3. august 2009 likte ikke Hypnose. den klumpet og flasset på meg. Foretrekker heller flextencils og defincils fra lancome.
Lady La-Laa Skrevet 3. august 2009 #16 Skrevet 3. august 2009 Jeg synes lancome er best på mascara! Hypnose er grei, men for meg er definicils absolutt best, vender alltid tilbake til den! Jeg bruker base under, Lash Primer plus fra Estee Lauder, et tips jeg har fått av kona til dr. Phil, hehe
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 4. august 2009 #17 Skrevet 4. august 2009 Jeg liker best Lancome Viritous, får helt syk bra vipp med den! Bruker å veksle mellom den og Diorshow. Jeg bruker også Lancome Virtuose, syns den er mye bedre enn Hypnose. Pleier også å veksle mellom Viritouse og Diorshow. Begge er gode, men liker Lancome sin bedre.
mari4ever Skrevet 4. august 2009 #18 Skrevet 4. august 2009 Jøss, jeg synes børsten er liten jeg. Den minste mascarabørsten jeg har prøvd iallefall, og jeg har prøvd en del. Liker denne mye på grunn av størrelsen, føler jeg har mer kontroll under påføring. børsten er jo liten da? til å gi så bra resultat; både god på lenge og volum! beste mascaraen jeg har prøvd! nr. 2 er Max factor false lash effekt, denne var overaskende god og satt hele natten
Gjest SmallTalk Skrevet 4. august 2009 #19 Skrevet 4. august 2009 Jeg liker den veldig godt! Faktisk så er det favorittmaskaraen min.
LaBelle Skrevet 6. august 2009 #20 Skrevet 6. august 2009 Min absolutte favoritt er Maxfactor falsh lash effekt! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå