Gjest Usikker!!! Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Huff og huff! Har ligget med en fyr på 2 daten!!! Er dette fullstendig ødeleggende for troverdigheten eller???? Vi har truffet hverandre på nettet, - skrevet laaange brev hver dag i et par uker før vi traff hverandre. Første daten gikk vi bare på tur i noen timer, og i dag inviterte jeg han hjem til meg for å se på film. Vi så filmen, og deretter gikk det som det gikk.... Nå sitter jeg med en DÅRLIG følelse hva angår denne fyren. Liker han såå godt, og vil gjerne etablere et forhold til han. Men menn syns vel at sex på 2 date er litt horeaktig eller??? Får vel også nevne at han skal grytidlig opp i morgen, og spurte noen ganger i løpet av kvelden hva klokken var....mens jeg gjentatte ganger sa at vi burde stoppe, at vi ikke burde gjøre dette i kveld...Til slutt sa jeg at "nå må vi stoppe"...men hallo!da hadde vi jo allerede gått løpet ut...Så var det på med klærne og hjem, og han sa bare at vi "snakkes".... Er løpet med andre ord kjørt nå eller???
firewater Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 At du ba ham stoppe midt i er vel ganske ødeleggene for et potensielt forhold.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Dere har iverfall litt å lære når det gjelder komunikasjon og timing. Men om alt er kjørt, tja. Kanskje, kanskje ikke.
kristian82 Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Huff og huff! Har ligget med en fyr på 2 daten!!! Er dette fullstendig ødeleggende for troverdigheten eller???? Vi har truffet hverandre på nettet, - skrevet laaange brev hver dag i et par uker før vi traff hverandre. Første daten gikk vi bare på tur i noen timer, og i dag inviterte jeg han hjem til meg for å se på film. Vi så filmen, og deretter gikk det som det gikk.... Nå sitter jeg med en DÅRLIG følelse hva angår denne fyren. Liker han såå godt, og vil gjerne etablere et forhold til han. Men menn syns vel at sex på 2 date er litt horeaktig eller??? Får vel også nevne at han skal grytidlig opp i morgen, og spurte noen ganger i løpet av kvelden hva klokken var....mens jeg gjentatte ganger sa at vi burde stoppe, at vi ikke burde gjøre dette i kveld...Til slutt sa jeg at "nå må vi stoppe"...men hallo!da hadde vi jo allerede gått løpet ut...Så var det på med klærne og hjem, og han sa bare at vi "snakkes".... Er løpet med andre ord kjørt nå eller??? Avhenger vel av hva slags type gutt han er. Noen gutter er vel sånn at om de har sex med en jente med en gang - 2.date - før de har noen følelser for ho, så plasserer de vel henne fort i ONS boksen eller eventuelt som en elsker. Andre gutter tenker vel ikke så mye over når man har sex og kan sånn sett uten problem få et seriøst forhold til en dame som de f.eks. pulte 1 gang etter å ha kjent henne i 48 minutter. Hvorfor er du redd for å bli oppfattet horeaktig? Om du er voksen nok til å ha sex, bør du også være voksen nok til å stå for dine egne valg og ikke basere hva som er rett/feil på hva andre måtte synes. Noen har 15 ONS og syns det er kjempeflott, andre syns det er horete og billig. Folk har ulike meninger om ting og ulike holdninger, du må jo bare gjøre det du føler er riktig for deg. Så finner du sikkert en med samme holdninger osv. som deg selv, som du passer sammen med.
Gjest TS Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Takk for svar....men altså, begge ville, men var vel jeg som forsøkte å uttrykke at jeg ikke pleier å ligge med folk så fort... vet i ettertid at det var dumt av meg å si sånne ting, og her sitter jeg nå..Vi er faktisk i 30-årene begge to, så VET at jeg ikke burde bry meg så mye med dette...men ble skikkelig usikker på alt nå....og NEI : jeg tok ikke betalt...hehehehe... Fint om noen menn her kunne sagt hva de mener....
Gjest TS igjen... Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Jepp...ts igjen.. Årsaken til at jeg er litt ute av meg er at til tross for at jeg er voksen og står for det jeg har gjort, så har jeg ALDRI hatt en eneste ONS. Og ville SLETT IKKE begynne nå med en fyr jeg liker veldig mye! Jeg står for det jeg har gjort - for all del...er ikke det jeg spør om her. POENGET er vel om en fyr tar meg for lett på tråden og ikke noe å samle på...
kristian82 Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Jepp...ts igjen.. Årsaken til at jeg er litt ute av meg er at til tross for at jeg er voksen og står for det jeg har gjort, så har jeg ALDRI hatt en eneste ONS. Og ville SLETT IKKE begynne nå med en fyr jeg liker veldig mye! Jeg står for det jeg har gjort - for all del...er ikke det jeg spør om her. POENGET er vel om en fyr tar meg for lett på tråden og ikke noe å samle på... Om du sier det da - at du vanligvis ikke går så fort frem, og har fått litt dårlig følelse fordi det er ikke helt "deg" og at du er redd du ødela muligheten for noe seriøst ved å ha sex så tidlig,så er jo det i alle fall positivt. Kan jo hende han da tenker at du likevel er noe å satse på. Men er jo som jeg sa ovenfor mye mulig at han overhodet IKKE reagerte noe negativt på det at dere hadde sex på 2. date da.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Jeg står for det jeg har gjort - for all del...er ikke det jeg spør om her. POENGET er vel om en fyr tar meg for lett på tråden og ikke noe å samle på... Hør på Kristian!
Gjest The Dude Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Kort svar her! Har hatt to seriøse forhold i mitt liv et på 16 år og et på 2 år. Begge startet med ONS. Har hatt en del useriøse forhold, stort sett startet de ikke med ONS. Nå liker jeg kvinner som synes sex er gøy og spennende!
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #11 Skrevet 7. august 2009 Jeg har nylig møtt en gutt og vi hadde sex andre gang vi møttes etter å ha vært på byen sammen, har møtt han flere ganger etter det og det går strålende! Så behøver jo ikke være noe problem det!
Soon Skrevet 7. august 2009 #12 Skrevet 7. august 2009 Møtte kjæresten på nettet. Vi hadde sex første gang vi møttes irl. Vært sammen siden, og nå har vi hus og venter barn, etter 1 og et halvt år sammen
Gjest Gjest_sandy_* Skrevet 7. august 2009 #13 Skrevet 7. august 2009 Jeg har alltid sex tidlig, noen ganger blir det seriøst forhold - andre ganger ikke. Det avhenger ikke av når vi har hatt sex første gangen, men helt andre ting! Har aldri vært med på å bli satt i en "ONS-bås", det som i hvert fall garantert skjer når jeg har sex på første date er at han har lyst til å møte meg igjen. Men nå er jeg grisegod i senga da Og har heller aldri begynt å stresse og tvile midt under akten.. hum hum. Jeg er med på tanken med at man godt kan vente når det er noen man virkelig vil ha noe seriøst med, om ikke annet så for å spare noe godt en liten stund og skape forventninger, kjenne på den spenningen man bygger opp før man har sex første gang. Men det med at man kan bli sett på som horete ville jeg ikke brydd meg om! For det første har jeg fått høre av menn at de elsker stilen min, de liker jo damer som er glade i sex. Og for min del viser det at vi har litt samme syn på det, jeg kunne ikke vært sammen med en type som rynker på nesa av at jeg dyrker seksualiteten min.
Gjest TS Skrevet 7. august 2009 #14 Skrevet 7. august 2009 Utrooolig godt å lese de siste svarene her....går rundt med en skikkelig ekkel følelse for tiden.. Kan ellers nevne at jeg fulgte rådet til han over her:jeg sendte en sms der jeg takket for i går, og sa samtidig at jeg ble stresset fordi jeg ikke har gått så langt med noen så fort før og at jeg håpet at dette ikke ødela muligheten for å møte han igjen. Jeg fikk et hyggelig svar tilbake der han blant annet sa "neida, stress ned" (med smiletegn!) og "at vi møtes igjen". Samtidig opplyste han om at han var ganske opptatt denne uken, men at han skulle forsøke å få til en kveld. Senere så jeg at han har fjernet profilbildet sitt på nettet og at han ikke er tilgjengelig for chat. Jeg tok dette positivt, men har ennå ikke hørt noe...men vet at han trolig har barnet sitt denne helgen... Er det bare is i magen som gjelder nå da? Holder jo på å bli fullstendig koko her!!!!!! Skjønner at ingen egentlig kan verken råde meg eller si hva mannen tenker, men merker at jeg overanalyserer så mye at litt veiledning hadde vært ok
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #15 Skrevet 8. august 2009 Utrooolig godt å lese de siste svarene her....går rundt med en skikkelig ekkel følelse for tiden.. Kan ellers nevne at jeg fulgte rådet til han over her:jeg sendte en sms der jeg takket for i går, og sa samtidig at jeg ble stresset fordi jeg ikke har gått så langt med noen så fort før og at jeg håpet at dette ikke ødela muligheten for å møte han igjen. Jeg fikk et hyggelig svar tilbake der han blant annet sa "neida, stress ned" (med smiletegn!) og "at vi møtes igjen". Samtidig opplyste han om at han var ganske opptatt denne uken, men at han skulle forsøke å få til en kveld. Senere så jeg at han har fjernet profilbildet sitt på nettet og at han ikke er tilgjengelig for chat. Jeg tok dette positivt, men har ennå ikke hørt noe...men vet at han trolig har barnet sitt denne helgen... Er det bare is i magen som gjelder nå da? Holder jo på å bli fullstendig koko her!!!!!! Skjønner at ingen egentlig kan verken råde meg eller si hva mannen tenker, men merker at jeg overanalyserer så mye at litt veiledning hadde vært ok Helt 14is!
Gjest TS Skrevet 8. august 2009 #16 Skrevet 8. august 2009 Helt 14is! I know.... ....HAHAHAHA!!!!!....
Gjest soffy Skrevet 8. august 2009 #17 Skrevet 8. august 2009 Hei! Tror nok alt du KAN gjøre er å vente, og ikke mase... I know its hard! Hvis du viser mindre interesse vil han nok møte deg igjen skal du se Har også gjort den greia med å treffe en fyr på nettet og snakket med han i flere mnd'er for å så endelig møte han, og det endte med sex første daten.. (Det var fordi jeg måtte crashe hos han den natta fordi tunnelen var stengt over til meg) Jeg angret også helt syyykt mye! Men vi fortsatte og snakke sammen, men det ble veldig rart mellom oss synes jeg.. Han skrev til meg hver kveld nesten (etter fylla) og skrev at han savnet meg, masse kyss osv.. Jeg skrev også det tilbake, men det gikk liksom aldri noe videre.. Det var nok fordi jeg flyttet så langt unna for å studere.. Men tror nok vi hadde beholdt en del av spenninga om vi ikke hadde hatt sex.. Men MYE kommer an på fyren altså!! Og litt på hvordan du oppfører deg nå (om du maser, viser usikkerhet osv..) Lykke til
lilla91 Skrevet 8. august 2009 #18 Skrevet 8. august 2009 Tror ikke akkurat DETTE er avgjorende for hvordan forholdet vil utarte seg. Selv om det kanskje setter noen begrensninger baade den ene og andre veien (dere kan ikke utvikle et lady- og gentleman forhold med det samme, men dere kan heller ikke bli bestevenner om du skjonner), saa er det om aa gjore aa gjore det beste ut av det Jeg vet om et par som er sammen naa og hadde sex forste gangen de var sammen, det ser ikke ut som om det paavirker forholdet negativt. (Men det er andre faktorer som definitivt svekker forholdet etter min mening, men dette blir et eget kapittel).
Gjest Gjest_Mrs_* Skrevet 8. august 2009 #19 Skrevet 8. august 2009 Jeg møtte en mann på nettet. Vi snakket sammen hver dag i tre uker. Når vi møttes, hadde vi sex samme kvelden. Var sammen hele helgen og har vært sammen siden. Vi har nå vært gift i 5 år. Så det er mulig!
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2009 #20 Skrevet 8. august 2009 Nå orker jeg ikke lese innlegg her siden det er en totalt standard uinteressant tråd, men jeg vil bare påpeke at det ikke bare er du som har ligget med ham, han har sannelig ligget med deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå