Gjest Gjest_summer_* Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Har noen av dere farget håret før, og hvor mange ganger? Når farget dere håret for første gang?
Minttu Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Jeg farger håret, gjør det selv nå men har gjort det et par ganger hos frisør. Aner ikke hvor mange ganger jeg har gjort det, men det er en god del. Er blond men har farget det mørkt 3 ganger tror jeg. Første gangen var vel i 7klasse eller noe, hadde mørk farge under liksom.. Hvis du aldri har farget håret før men vurderer så bør du sikkert dra til frisør først vil jeg tro
Gjest Gjest_summer_* Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Hehe, har farget det sånn 6-8 ganger før, men bare hjemme. Jeg er 13 da..
pittie Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Begynte i 7 klasse jeg og. Og gikk rett på en vinrød permanent farge.. Sånn går det når man gjør som man vil. Etter det har jeg bleket og farget i hytt og pine, men siste årene har jeg kun brukt semi permanent uten ammoniakk. Tipper jeg har farget det rundt 20-30 ganger selv, 5 ganger hos frisør, og bleket 2 ganger hos frisør samt hjemmebleking 4 ganger kanskje. Belive it or not, håret mitt er den dag i dag super mykt og fint. Men jeg vil absolutt anbefale alle å styre unna den onde sirkelen av hjemmefarging. Jeg er heldig som ikke mistet håret.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Tror jeg farget det en gang eller to i tenårene eller litt før. Så lærte jeg litt om dyreforsøk og kjemikalier og risikoer, og så hadde jeg en lang pause til tidlig i 20 årene, og nå hennafarger jeg det med jevne mellomrom
LukaFrost Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Jeg har farga håret siden jeg var 14 år. Dvs at jeg har farga håret i 22 år. Jeg farger alltid håret selv. Håret mitt er langt og er ikke spesielt slitt. Det variere hvor lenge det går mellom hver gang jeg farger det. Nå er det mange blonde hår ietterveksten, så nå farger jeg det oftere enn før.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Hvor mange ganger tror dere man må farge håret før man mister det?
Gjest Vettel Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Har farget håret hundrevis av ganger. Jeg er dog 33 år. Jeg har aldri mistet håret, selv ikke når jeg bleket det 15 ganger på rad for å gå fra mørk til helt lyst.... Jeg har ganske sterkt og mye hår da.
LukaFrost Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Det er da ikke sånn at håret faller av etter å ha farget det et visst antall ganger. Hvis håret skulle falle av må det være etter å ha fått for sterk behandling på for kort tid. Noen som er frisør kan sikkert forklare mer.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #13 Skrevet 9. august 2009 Noen som har hjemmebleket håret når de har farget håret brunt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå