Gå til innhold

drop in eller timebestilling hos frisør

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_thea_*
Skrevet

Hva er billigst? Skal klippe og farge håret snart, og vil prøve en ny frisør:) hadde vært greit å vite om jeg bør bestille time eller bare møte opp?

Gjest Gjest_rosa_*
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er billigst, det er forskjellig priser fra frisør til frisør.

Jeg ville gått for den som venninnene mine anbefale ellernoe sånt, det er kanskje tryggest hvis de ble veldig fornøyde ! :-)

Hvis du vil ha det gjort fort så bør du ta Drop In, da kan du jo ta det på en dag snarest når du føler for det.

Gjest Gjest_rosa_*
Skrevet

Jeg farget håret hos drop in frisør for en måned siden og jeg er fornøyd, det ble billig!

Kunne gjort det med timebestilling, men da hadde jeg ikke fått time før en uke senere og det hadde vært dyrere.

Gjest Gjest_rosa_*
Skrevet

mener klippet... blir litt surr når man er overtrøtt

Skrevet

det koster det samme om man tar dropin eller timebestilling

Skrevet

Det er ikke forskjelli pris i samme salong om du bestiller time eller tar det på drop in

Forskjellen er at når du bestiller time så får du til et riktig tidspunkt, mens drop in kan du risikere å bli sittendes en liten stund og vente for din tur.

Som frisør syns vi jo alltid det er bedre at farge+klipp kunder bestiller time, da har vi satt av tid til en god konsultasjon hvis du er en ny kunde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...