Gjest *meg Skrevet 2. august 2009 #1 Del Skrevet 2. august 2009 Vi har møttes i noen mnd nå. Begge er i 20 - årene. Har bra sex, viser kjærtegn offentlig, kommuniserer bra og har presentert hverandre for venner og venninner. Men her er det som får meg til å tvile: Han er så knapp på sms og msn! Det går for det meste i enstavelsesord, og jeg føler at jeg maser! Slik er det ikke når vi møtes "på ekte". Bør jeg tolke dette til noe negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 2. august 2009 #2 Del Skrevet 2. august 2009 er ikke det bare sånn guttegreie a?at de er ganske korte på meldinger og msn og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GodsChild Skrevet 3. august 2009 #3 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg er ogsaa saann. Ikke noe glad i sms og msn, foretrekker telefon eller aller helst ansikt til ansikt. Tror ikke du skal bekymre deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tja Skrevet 3. august 2009 #4 Del Skrevet 3. august 2009 SMS fra gutter er korte, ikke noe å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #5 Del Skrevet 3. august 2009 Ikkje tenk så mye på det, enkelte liker ikkje å snakke mye via msn og sms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3. august 2009 #6 Del Skrevet 3. august 2009 Alternativt kan du spørre han om han er mindre interessert fordi at han er knapp på msn og sms? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå