Gå til innhold

Servitører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange servitører trenger man til 45 stk? Og hvor mange på kjøkkenet? Vi skal ha 3-retters middag.

Å ikke aner jeg hvem vi skal få å servere heller :sukk:

Skrevet
Hvor mange servitører trenger man til 45 stk? Og hvor mange på kjøkkenet? Vi skal ha 3-retters middag.

Å ikke aner jeg hvem vi skal få å servere heller :sukk:

til 45 stk så ville jeg hatt 3 stk hvis det er profesjonelle, og 4 stk hvis det er bare ungdom/bekjente osv. Spørs helt på hvor erfarne / raske de er til å servere. Har moren din noen venner som kanskje kan servere? Eller du noen bekjente du kan spørre? Eller sette inn en liten annonse noe sted etter servitør? Eller spørre et cateringselskap.

Gjest Gjest_Moo_*
Skrevet

Vi var 46 totalt, hadde tre amatørservitører i tillegg til hovmester. Funka som bare rakker'n :)

Skrevet

Håper vi slipper å ha profesjonelle, det er ikke med i budsjettet. Men har noen jeg skal spørre, så får håpe de sier ja. Og sier de ja, så er alt i orden til middagen. Men vi får lete videre etter noen som kan ordne til til kaffen og nattmaten.

Så viss alle sier ja så har jeg 6 stk og 2 av de kan da servere i kaffen å, mens resten er gjester da. Hvor mange trenger man til å ordne til til kaffen, det er bare kaker (ikke rundstykker) og til nattmaten (suppe/gryterett med rundstykker)?

Skrevet

For dere som ikke skal bruke profesjonelle, hvor mye betaler dere dem?

Gjest D-shol
Skrevet

Ved tradisjonell servering regner jeg en servitør per 7-8 gjest. Det kommer dog an på hvilken type servering man skal ha.

Skrevet
For dere som ikke skal bruke profesjonelle, hvor mye betaler dere dem?

Aner ikke, syns dette er så vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...