-SB- Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Heisann! Lurer på om noen har gode tips til musikk/sanger på bryllupsfesten? Vi har en musiker som skal spille, men han skal jo ha pause av og til (lang dag), så da trenger vi noe å sette på i mellomtiden. Det er flest unge gjester i bryllupet, men det er noen gamle besteforeldre o.l., så den verste hip-hop'en er vel ikke akkurat passende... Noen tips til gode sanger som passer?
Gjest Elize Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Dette lurer jeg også på. Bare at vi må ha musikk til hele festen siden vi ikke skal ha levende musikk.
-Englefjes- Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Vi brukte spillelister på iPod, og vi spilte mye 50-, 60- og 70-tallsrock, samt litt disco fra 70-tallet. Veldig populært i de fleste aldersgrupper. Utover natten, når den litt eldre garde hadde begynt å trekke seg tilbake, spilte vi mer av litt nyere musikk.
-SB- Skrevet 12. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2009 Jeg lurer fortsatt, jeg.. Noen som har spesifikke sanger/artister vi bør ha med? Trenger flere tips, for jeg er helt grønn..
-Englefjes- Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Vi brukte mye av følgende artister: - Elvis - Abba - Johnny Cash - Jerry Lee Lewis - Little Richard etc. Krydret innimellom med noen discoslagere fra 70- og 80-tallet, Kiss, Britney, Carola ++.
Rampolina Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 When you say nothing at all Amazed My heart will go on I will be here for you How di I live Bless the broken road This I promise you From this moment on Endless love Wind beneath my wings Have I told you lately that I love you I loved her first A moment like this Whwn God made you All my life Because you loved me Butterfly kisses This I swear Always Come what may You're still the one The wedding song Ave Maria All I ask of you You and I Evergreen The way you look tonight L-O-V-E I will be here At last I could not ask for more i cross my heart God knew that I needed you What a wonderful world Now that I've found you When I fall in love How beautiful This is the day You raise me up In This very room Love will be our home Only God could love you more Perfect union
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå