Gjest Grafica Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Jeg er på leting etter bootcut bukse i cordfløyel, som er lav-normal i livet. Noen som har sett det noe sted? Helst i brun eller mørk grønn/mosegrønn, men de fleste farger (unntatt pastell og hvit...) kan vurderes Noen som har sett det noe sted? Verken Ellos eller H&M har hvertfall.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg har hatt flere sånne bukser fra Zara, kjøpt i ulike år. De har vært fra den TRF-kolleksjonen eller hva det heter. Det er to-tre år siden sist jeg kjøpte, men kanskje det er noe de har fast om høsten/vinteren?
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Cubus har, men hvis jeg husker rett så er de i ganske lyse farger. Ikke akkurat bootcut heller mener jeg, men ikke smale.
Gjest Grafica Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Hmm kan ikke huske at jeg så det når jeg var på Cubus igår, men skal sjekke igjen. Lyse farger derimot høres ikke helt lovende ut. Jeg er ganske mørk i klesveien
Gjest gjesten over Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Ca. hvor mye koster de? Jeg husker ikke nøyaktig lenger, men de var ikke spesielt dyre. Jeg tipper rundt 400? Jeg har hatt en i sort og en i mosegrønt, så fargene burde ikke være noe problem. Håper de fortsatt finnes på Zara!
Gjest Grafica Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Skal titte innom neste gang jeg er i nærheten av en Zara, er ingen her jeg bor, men det er vel en i Oslo? 400kr er overkommelig!
Gjest D-shol Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Jeg har slike fra Cubus, som kosta 100,- på salg i fjor. Vet de har hatt slike modeller flere sesonger. Kommer kanskje mer nå når det nærmer seg høst?
ashera Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Denne har fin passform, og finnes i sort og kaki hos denne forhandleren nå. Har den i brunt selv.
Gjest Chiffon Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 Denne har fin passform, og finnes i sort og kaki hos denne forhandleren nå. Har den i brunt selv. Disse likte jeg, men jeg skjønner ikke noe av de størrelsene?
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Denne har fin passform, og finnes i sort og kaki hos denne forhandleren nå. Har den i brunt selv. Er de store eller små i størrelse? Ser de oversetter 8 US til norsk 40, som er et romslig anslag.
ashera Skrevet 4. august 2009 #12 Skrevet 4. august 2009 Disse likte jeg, men jeg skjønner ikke noe av de størrelsene? Amerikanske damestørrelser oversatt til norske damestørrelser (altså ikke tommestørelser) Er de store eller små i størrelse? Ser de oversetter 8 US til norsk 40, som er et romslig anslag. Jeg har en i 14, og den er mer lik 44 enn 46, for å si det sånn. Butikken er veldig grei på retur, forresten.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #13 Skrevet 29. september 2018 På 4.8.2009 den 15.08, Gjest Grafica skrev: Skal titte innom neste gang jeg er i nærheten av en Zara, er ingen her jeg bor, men det er vel en i Oslo? 400kr er overkommelig! Zara har en veldig fin nettbutikk (Jeg bor i Oslo, men en gang fant jeg ikke riktig størrelse i butikkene så da handlet jeg på nett). Anonymkode: 61ba5...d72
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #14 Skrevet 29. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Zara har en veldig fin nettbutikk (Jeg bor i Oslo, men en gang fant jeg ikke riktig størrelse i butikkene så da handlet jeg på nett). Anonymkode: 61ba5...d72 Eh... tråden er over ni år gammel! Anonymkode: 06e7a...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå