Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 HJELP! Jeg går rett på sak her og forklarer problemet mitt: Jeg er alltid fuktig bak, selv om jeg er helt normalt hygienisk (dusjer en gang for dagen og tørker meg godt etter toalettbesøk.........................) og tør derfor aldri å ha sex uten å ha dusjet først. Under sex blir jeg også fort fuktig bak igjen. Er dette vanlig???? Hva gjør dere som har det på samme måte for å holde fuktigheten borte? Talkum??? ;-) Hva kan jeg gjøre? Hater dette, det begrenser meg................
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Hva da? Svett? Hvis du dusjer først og blir svett under sex så er det ingen som sier noe..
Gjest ts Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 nei, du tuller? jeg tror ikke det varierer med hvor ofte jeg er på do på deeeen måten........ kan jo ha det sånn en time etter at jeg er ferdig i dusjen også, selv om jeg ikke har vært på do i mellomtiden............... hjelp :-((((
Gjest Gjest_C_* Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 nei, du tuller? jeg tror ikke det varierer med hvor ofte jeg er på do på deeeen måten........ kan jo ha det sånn en time etter at jeg er ferdig i dusjen også, selv om jeg ikke har vært på do i mellomtiden............... hjelp :-(((( har du prøvd noe så enkelt som anti-perspirant/deo? gjerne de ekstra sterke man får på apoteket? stopp 24 f.eks, eller den som du smører på om kvelden..
sebra Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 man kan jo ikke smøre stop 24 der, eller noen av de andre sterke deoene som yerka og aluminiums klorid.er du klar over hvor sterkt det er el?
Gjest Gjest_C_* Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 man kan jo ikke smøre stop 24 der, eller noen av de andre sterke deoene som yerka og aluminiums klorid.er du klar over hvor sterkt det er el? ok, bare for å få klargjort: er det kun på selve ringen du blir fuktig eller er det i hele sprekken? ser virkelig ikke problemet med å bruke antipersp så lenge man styrer unna selve åpningen? dessuten... hvor ofte forventer du å bli tatt på i sprekka når du har sex? mange menn får jo uansett litt noia av at vi nærmer oss det området, så som oftest lar vi det være til vi blir bedre kjent... og når man er bedre kjent, så vil jeg si at å være litt svett bak (for det er vel det det er snakk om her?) ikke er noe problem. muligens litt turn off om det blir oppdaget på ONS, men som sagt kan jeg ikke helt se for meg hvor vanlig det er å inspisere mannens sprekk da.. problemet er selvfølgelig at jo mer bekymret du er for det, jo mer svett blir du... om du har planlagt å få oralsex er det jo uansett en god ide å dusje først uansett.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 ok, bare for å få klargjort: er det kun på selve ringen du blir fuktig eller er det i hele sprekken? ser virkelig ikke problemet med å bruke antipersp så lenge man styrer unna selve åpningen? dessuten... hvor ofte forventer du å bli tatt på i sprekka når du har sex? mange menn får jo uansett litt noia av at vi nærmer oss det området, så som oftest lar vi det være til vi blir bedre kjent... og når man er bedre kjent, så vil jeg si at å være litt svett bak (for det er vel det det er snakk om her?) ikke er noe problem. muligens litt turn off om det blir oppdaget på ONS, men som sagt kan jeg ikke helt se for meg hvor vanlig det er å inspisere mannens sprekk da.. problemet er selvfølgelig at jo mer bekymret du er for det, jo mer svett blir du... om du har planlagt å få oralsex er det jo uansett en god ide å dusje først uansett. Det står vel ingen steder at ts er en mann? Uansett, mann eller kvinne så gjør det vel ingenting om du er litt svett i rumpesprekken. Du kan jo gå innom do og tørke ekstra godt før du skal ha sex. Det er ikke uvanlig å bli svett i rumpa heller, men skjønner jo at det ikke er noe gøy.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Barberer du deg bak? Det kan være grunnen. Da kan det lett bli tett, klamt og svett.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 Jeg var plaget av kraftig svette for noen år siden, forøvrig under armene. Yerka ble løsningen, og ser ikke noe grunn til at du ikke kan prøve dette - så lenge du ikke er for nærme analåpningen. I verste fall prøver du det jo bare en gang..
Gjest ts Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 Barberer du deg bak? Det kan være grunnen. Da kan det lett bli tett, klamt og svett. ja, jeg er dame og barberer meg bak! Hvor vanlig er dette????????? det kan jo gutta kanskje også svare på.......... kan ikke slutte å barbere meg heller da...... skal prøve Yerka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå