Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Hei! Er det noen som kan forklare meg hvordan man kan få limited profile på facebook? Det er noen som har lagt meg til som jeg ikke kunne avslå - men som jeg egentlig ikke vil at skal se profilen min. Så istedet for å slette disse "vennene" og håpe at de ikke legger merke til det - hvordan kan jeg gi de limited tilgang til min profil?
Gal_dame Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Hei! Er det noen som kan forklare meg hvordan man kan få limited profile på facebook? Det er noen som har lagt meg til som jeg ikke kunne avslå - men som jeg egentlig ikke vil at skal se profilen min. Så istedet for å slette disse "vennene" og håpe at de ikke legger merke til det - hvordan kan jeg gi de limited tilgang til min profil? Vel, du kan lage en venneliste om det er fleire personer du ikkje vil skal se profilen din. Da går du på venner - lag ny liste- og egg alle venner som ikkje skal se profilen din på lista. Deretter går du på innstillinger - personverninnstillinger - profil - og velger tilpass på alle punkter som du ikkje vil de folka skal se. Heilt nederst på den boksen som kommer opp når du velger tilpass står det "Unntatt disse personene". Skriv inn navnet på ka du har kalt lista di, eller på enkelt personene du vil ha på limited og klikker OK og lagre innstillingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå