Arielle Skrevet 5. august 2003 #1 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg lurer på om det er noen her som fikk barn mens de studerte? Jeg spør fordi at både jeg og mannen min er studenter, men jeg er fryktelig verpesyk Vi har snakket litt om det, men er usikker på om vi tør å satse på dette mens jeg studerer fordi dette fører til at jeg antakelig må ha et friår fra studiene. Etter det blir det vanskeligere å konsentrere seg om skolen, mange fraværsdager pga sykt barn etc. Vi har begge to fire år igjen, og det er jo fryktelig lenge og vente... Håper noen har erfaringer å dele med meg. :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 5. august 2003 #2 Del Skrevet 5. august 2003 Vi fikk barn mens vi begge studerte. Jeg tok ikke permisjon fra studiene, men leste hjemme etter at jeg fikk jenta mi. Jeg synes det gikk helt greit. Men det er jo forskjell på barn også. Noen sover mye, andre skriker hele natten... Men tar du et års permisjon går det jo bra uansett. Det er vel kanskje mest vanlig også. Du får stipend uansett. Dvs du får hele lånet utbetalt som stipend det første året. I tillegg får du engangsstønad (ca 32 000 kr) hvis dere ikke jobber. Lykke til med verpinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå