Gjest Bolletryne Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Er det noe å gjøre med fett i ansiktet? Nå mener jeg ikke fet hud, men fett, som gjør at man ser lubben ut uansett hvor mye fett som er på resten av kroppen... Typ babyfett. Restylane, fettsuging, ansiktsdrenasje(om det hjelper å fjerne vann?)
Serpica Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Jeg var ganske rund i fjeset da jeg var yngre, selv om jeg var tynn på resten av kroppen. Nå har ansiktet blitt mye "tynnere" de siste årene. (Er i midten av 20-årene). Du må ikke finne på å gjøre noe drastisk:) Kan ihvertfall vente og se om det forsvinner med årene...
Gjest antigartner Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Noen personer er og blir runde i ansiktet uansett. Bare tenk på Renee Zellweger. Til og med i de periodene kroppen hennes har sett sykt tynn ut, har hun hatt fyldige kinn.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg er 22, begynner å bli lei av det... Akkurat det jeg er "redd" for antigartner, at det er pga gener. Derfor /vil/ jeg gjøre noe "drastisk".
Gjest Christabelle Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Trøst deg med at rynkene ikke blir like synlige når du blir eldre
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Trøst deg med at rynkene ikke blir like synlige når du blir eldre Med andre ord, om jeg ikke gjør noe vil jeg alltid se ut som en barnerumpe i ansiktet. Lykke.
Gjest Christabelle Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Med andre ord, om jeg ikke gjør noe vil jeg alltid se ut som en barnerumpe i ansiktet. Lykke. Hvis det er et veldig stort problem for deg, så undersøk om det går an å ta fettsuging i ansiktet? Lær deg å sminke deg slik at ansiktet ser tynnere ut. Er du normalvektig ellers på kroppen?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Lær deg shading(contouring) teknikker. Bruker det selv hver dag, folk tror jeg ah ret perfekt meislet ansikt. Nr 2. Har lest et eller annet om sprøyter som man sprøyterinn i fettlag som så løser opp fettet. Men kan være jeg tar feil. Let opp buccal fat på google
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Hvis det er et veldig stort problem for deg, så undersøk om det går an å ta fettsuging i ansiktet? Lær deg å sminke deg slik at ansiktet ser tynnere ut. Er du normalvektig ellers på kroppen? Det går, men er dyrt. Tenkte på om et finnes noe billigere alternativ. Er normalvektig ellers ja. Jeg kan se ok ut om jeg er utrykksløs, men så fort jeg smiler o.l. ser jeg jo faen ikke ut. Bilder er værst. Lær deg shading(contouring) teknikker. Bruker det selv hver dag, folk tror jeg ah ret perfekt meislet ansikt. Nr 2. Har lest et eller annet om sprøyter som man sprøyterinn i fettlag som så løser opp fettet. Men kan være jeg tar feil. Let opp buccal fat på google Å? Hvordan da? Buccal fat, det er fettsuging av bollekinn? Dyrt, rundt 20.000kr... =/
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 Buccal fat, det er fettsuging av bollekinn? Dyrt, rundt 20.000kr... =/ Hva i all verden.. Trodde du det ville koste 1000,- for et slikt inngrep eller?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 Hva i all verden.. Trodde du det ville koste 1000,- for et slikt inngrep eller? Nei, jeg trodde ingen ting før jeg hørte om det.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 Du kan forsøke å lære deg skyggelegging/konturing med sminker, men svært få ser naturlige ut med det. Eller du kan lære deg å være glad for at du har et ungdommelig utseende. Svært mange ville nok byttet med deg. Jo eldre man blir desto mindre glad blir man for å se gammel ut, hehe. Eller du kan ty til kirurgi, men da må du altså regne med å betale det det koster. Slikt er dyrt, men det er det eneste alternativet dersom du ønsker en virkelig forandring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå