Gå til innhold

Vintersko til 2 åring..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet

Plutselig kommer høsten og vinteren, (i alle fall her nord) og jeg har som smått begynt å tenke på vinterklær og sko til min lille datter som blir 2 år i september.

Lurer på om noen har gode forslag eller erfaringer, vil ha noen som varmer godt, tåler en del vann, er lett å få på og av og som ikke er for stive og klumpete på en liten fot. Kjøpte superfit sine i fjor, med goretex, veldig fornøyd med de, men er åpen for å prøve andre typer sko. Hvordan er sorell f.eks? Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde et merke som het Primigi i fjor, veldig fornøyde. Gore tex og lette å ta av og på.

Skrevet

Kjenner ikke merkene du nevner, men har gode erfaringer med Ecco Gore Tex (brukte den vinteren sønnen min var 1 år) og Viking Gore Tex (da han var 2). Hva det blir til høsten, får vi se på, men begge disse er trygge kjøp i mine øyne. Jeg har de samme kriteriene som du har nevnt, til gode vintersko.

Skrevet

Vi misslikte hvertfall Ecco sine ifjor.

Lette og fine, men gutten min var konstant iskald på bena i dem...

Vi er mest fornøyd med noen Elefanten sko vi har. (Men de er jo ikke akkurat lette å få tak i. )

Men en god nr 2 er Ponny sine sympatex sko. Har hatt dem to vintre på rad nå, og har allerede kjøpt inn så vi har til vinteren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...