Anniq Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Ja da er det ikke lenge til bryllupsdagen vår, vi mangler velkommentalen å lurte på hva dere andre brudepar sier i den. Håper på endel tips der vi sitter litt fast =)
BUFFY Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Sliter med det samme selv, så venter spent på denne :-) Toastmasteren skal også introduseres i velkomsttalen vår....
Blomsten80 Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 I de bryllupene jeg har vært i så har det ikke vært en stor tale. Da har som regel brudgommen resit seg opp, sagt velkommen til alle og at de takker for at alle hadde lyst til å feire denne store og viktige dagen sammen med dem. Deretter har de henvist til toastmasteren som skal holde kontroll på dagen. Enkelt og greit. Maks fem setninger.
twinklestar Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 hos oss er det min far som ønsker kort velkommen og så skåles det før toastmasteren får ordet.
Concertina Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Jeg skal holde velkomst-"talen" hos oss, har tenkt å si velkommen, takk for at folkkom, takk for all hjelp vi har fått, noen setninger på engelsk til mine tyske venner som kommer og deretter overlater jeg ordet til toastmaster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå