Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fortsatt for lite å gjøre på jobb, så jeg må finne på no....OK!!!

Hvilken by syns du er:

1. Vakrest? Holder en knapp på Roma, men vil få m Stockholm som jeg syns er Nordens perle og Ålesund som kanskje Norges vakreste.....

2. Mest romantisk? Velger meg Venezia!

3. Kulest/mest trendy? Ville umiddelbart ha sagt Amsterdam, men den har dalt ned på annen plass til fordel for Barcelona (pga skyhøyt prisnivå, kriminalitet og irriterende personlige opplevelelser m svindlere og lurendreiere av utrolig mange avarter.....

4. Har flottest omgivelser? Mange vil velge seg norske byer her, kanskje? Selv holder jeg en knapp på min hjemby Tromsø :oops: m Bergen som en god nr 2 muligens.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre er jeg ikke så bereist, men jeg svarer allikevel jeg....ut i fra hva jeg mener, tror og har en forestilling om...

1. Vakrest?

Bergen, det er en nydelig by som jeg liker kjempegodt!

2. Mest romantisk?

Roma - min store drøm er å komme til Roma og jeg forestiller meg den som en ganske så romantisk by...

3. Kulest/mest trendy?

Tja...det vet jeg ærlig talt ikke...

4. Har flottest omgivelser?

Tromsø, byen ligger veldig fint til!

Gjest Anonymous
Skrevet

1) Risør

2) Stein am Rhein

3) Verona er på vei oppover!

4) Tromsø!

Skrevet

1. Trondheim

2. Hmm.... Trondheim

3. veit itj....Trønderhovedstaden kanskje??

4. Trondheim :D

Skrevet

1. Vakrest? Paris

2. Mest romantisk? Paris

3. Kulest/mest trendy? Hmmmm... Sikkert mange, men jeg har ikke vært i noen av de.

4. Har flottest omgivelser? St.Johan i Tyrol (Østerrike)

Skrevet

1. Kragerø :kul:

2. Roma :hjerte:

3. Reykjavik :enig_animasjon:

4. Kragerø :briller:

Skrevet
1. Vakrest?

Praha kanskje, synes også Paris er ganske pen.

2. Mest romantisk?

Paris og Roma. Og Venezia...

3. Kulest/mest trendy?

Glasgow er en veldig up and coming by. Samme med Warsawa og Riga.

Definitivt Edinburgh!!

Skrevet
1. Vakrest?

hmmm... vanskelig å velge, men tror jeg velger meg Taxco, en utrolig vakker by oppi fjellene i Mexico.

2. Mest romantisk?

Mitt :hjerte: er forlengst tapt i Roma...

3. Kulest/mest trendy?

Har ikke vært der ennå, men har en oppfatning av at Helsinki er blitt en veldig trendy by.

Flotteste omgivelser? Da tror jeg nesten at jeg må velge meg en by i Lofoten eller Vesterålen, da det området er noe av det råeste og vakreste jeg vet. Svolvær kanskje? (hvis det er en by? :rodme: )

Skrevet

1. Vakrest?

NY skyline?

2. Mest romantisk?

Har ikke vært i Roma, men tror jeg kommer til å like den når jeg reiser dit.. snaart. Vil også til Paris snart. Ikke Venezia, den lukter visst veldig vondt.

3. Kulest/mest trendy?

Har ikke noe forhold til de.. NY er veldig trendy, Milano var trendy, Beverly Hills i LA var ganske trendy.. Men jeg syntes ikke de var så kule pga det. NY er kul by.

Washington DC, gå rundt på national mall med smithsonian.. er veldig glad i den byen. Liker også godt København.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...