Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til sverige på Nordby kjøpesenter i morgen, og lurte på om noen kunne anbefale meg et godt proteinpulver jeg kan kjøpe i butikken der (den som er over godisbutikken).

Det er viktig at smaken er god. ;)

På forhånd takk! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å legge til at jeg ønsker å benytte det i forbindelse med styrke- og kondisjonstrening. Jeg er ikke ute etter å gå ned i vekt. Er litt undervektig i følge bmi, og ønsker der å gå litt opp i vekt. :) Det har sikkert litt å si for hva slags pulver som egner seg best? :)

Skrevet (endret)

Jeg synes Dalblads har gode varianter, men butikkene har ofte smaksprøver på sånt. Proteinpulver er forresten en av de tingene som er en del rimeligere i Sverige enn her så det er lurt å kjøpe med.

Edit: Leste nå ditt andre innlegg. Kan da anbefale deg å kjøpe med naturell pulver også som tåler varme. Da kan du tilsette det i grøt, pannekaker, vaffelrøre, omelett, bakst - ja nesten hva som helst. Utrolig anvendelig og på denne måten får du i deg mye proteiner. Det finnes også eget proteinpulver beregnet på vektøkning og svenskene har godt utvalg av slikt.

Endret av Miko
Skrevet

Takk for svar, Miko! :D

Det med naturellepulver var jo en god idè i tillegg til shake. Tror jeg nesten bare får spørre i butikken i morgen om hjelp, også får jeg hamstre meg noen barer også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...