Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kombaya
Skrevet

Hei folkens!

Historien er lang, så jeg skal bare gi et raskt sammendrag av det og jeg vil egentlig bare ha korte og bestemte svar på hva DERE hadde gjort i denne situasjonen, ikke hva jeg bør eller ikke bør gjøre.

For 1 år og 8 mndr siden møtte jeg en gutt, vi datet i noen mndr, jeg dreit meg ut, såret han, vi ble uvenner. Ble venner igjen, men ble aldri oss. Han har sagt til meg og venner at han alltid vil ha følelser for meg. Han er den åpne og rett-frem typen, jeg er den typen som holder følelser skjult og prøver å ikke vise dem. Jeg har altså følelser for han også, men viser det ikke. Han vet ikke.

Vi har ikke vært annet enn venner/uvenner i løpet av 2008. For noen mndr siden, når jeg og han ikke var på talefot, fant jeg ut at han hadde datet ei som da var bekjent av meg, nå ei venninne. Samtidig møtte jeg en kamerat av han og vi hadde en greie. Det var ingen vonde følelser fra meg ang han og venninna mi, ingen av dem visste om relasjonen. Han derimot har prøvd å sabotere mellom meg og kameraten hans. Det var bare en kort flørt.

Vi er nå alle venner, alle 4 og vært det de siste 2-3 mnd. Problemet er at nå klarer jeg nesten ikke å holde kjeft om følelsene mine lenger. Jeg føler at jeg sprekker snart. Venninna mi som drev med "eksen" min vet ikke dette hun heller. Jeg vet ikke hva hun vil mene om jeg sier noe om følelsene mine. Hun har hatt andre i ettertid og er over han. Kameraten bor ikke her, men han flytter hit snart, men jeg tror det er greit for han.

Spm mitt er, ville dere sagt noe om følelsene deres? Ville dere tatt det opp med kameraten og venninna først? Er det noe som bare gjelder deg og han du liker eller bør du ta hensyn til hva de andre involverte mener/føler om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror jeg ville sagt hva jeg føler for han. Til han.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er :popcorn: tid :cool:

Hold kjeft. Ellers ender du opp med å ødelegge fyren.

Gjest Kombaya
Skrevet
Det er :popcorn: tid :cool:

Hold kjeft. Ellers ender du opp med å ødelegge fyren.

Hvordan ødelegger jeg han?

Polly Ester; du mener at du ikke hadde involvert venninna og kameraten?

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hvordan ødelegger jeg han?

Polly Ester; du mener at du ikke hadde involvert venninna og kameraten?

Du har såret fyren før, du kommer til å gjøre det igjen. Det er ikek følelser du har for han, men et nag for at han skal kunne finne andre jenter som et bedre alternativ enn deg.

Gjest Kombaya
Skrevet
Du har såret fyren før, du kommer til å gjøre det igjen. Det er ikek følelser du har for han, men et nag for at han skal kunne finne andre jenter som et bedre alternativ enn deg.

Vel, gjennom det året vi har vært venner, så har han både hatt bedre og verre jenter enn meg uten at det har gjort meg noe.

Men som nevnt i mitt første innlegg, si meg hva du hadde gjort og ikke hva jeg bør og ikke bør nettopp pga at folk ofte tror de vet hva andre føler og tenker...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg hadde aldri hatt ontakt med fyren. Enten fordi jg hadde tråkket på han bevisst, ergo jeg likr ikke fyren. Eller fordi jeg har stolthet nok til å ikke belemre mennesker jeg har tråkket på med min tilstedeværelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...