Ella_Grey Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Akkurat nå er det false lash effect fra max factor
Sheherasade Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Min er Teloscopic fra L'OREAL PARIS Helt enig! Svart, vannfast, for min del. Det er sjeldent jeg finner en mascara som er så lett å legge på og gir såpass lengde uten å måtte legge på omtrent ti lag.
Parfumfreek Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Haha, jeg har til dags dato ikke lest om noen som liker "min" mascara. Har i nesten to år brukt Super Volume Mascara fra Body Shop. Jeg kommer til å skrike den dagen den går ut av produksjon
Sia444 Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Jeg liker også Telescopic og false lash effect fra Max Factor. Men liker å prøve nye også så jeg er ikke helt sikker enda fordi det er så mange jeg har lyst å prøve.
Gjest SmallTalk Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Lancôme Hypnôse. Ingen over, ingen ved siden av.
Gjest Raptuza Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Lancomes L'Extreme. Ein forlengande mascara eg er svært fornøgd med!!
Jade Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Haha, jeg har til dags dato ikke lest om noen som liker "min" mascara. Har i nesten to år brukt Super Volume Mascara fra Body Shop. Jeg kommer til å skrike den dagen den går ut av produksjon Hvis jeg begynner å bruke den, så kan du banne på at den går ut av produksjon
Gjest Euforia Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 Min er Teloscopic fra L'OREAL PARIS Her også! :D
Jade Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 Glemte å si at min favorittmascara er Big Tease Mascara fra Bare Escentuals
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå