Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ser Elisabeth Arden har kommer med mineralfoundation som hvertfall skal være uten talkum og med SPF 20, Pure Finish Mineral Powder Foundation. Er det noen som har testet ut denne? Og inneholder den bismuth?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lina_*
Skrevet

Jeg synst det er helt fantastisk bra! dekker så mye du vil. Føles deilig på huden. Kosten som du får kjøpt med, er fantastisk myk. Jeg anbefaler det virkelig. Vet ikke om det er bismuth i, men jeg likte dette mye bedre enn Id sitt.

Fargene er kjempe naturlige og bra.

Skrevet (endret)

http://www.themineralmakeup.com/mineral-ma...-20/02/09/2009/

Complete list of ingredients :

mica, dimethicone, nylon-12, zinc stearate, silica methicone, squalene, magnesium mystirate, sea saltmaris sal/sel marin, aloe barbadensis leaf juice, silk powde/serica poudre de soie, ascorbyl palminatet, retinyl palmitate, tocopherol, glycine soja ( soybean) oil, alumina, oryza sativa ( rice ) starch , butylparaben, methylparaben, propylparaben, sodium dehydroacetate ( may contain bismuth oxychloridem, carmine, iron oxides, titanium dioxide )

Endret av Jade
Skrevet

Hmmm her var det litt skumle ingredienser, jeg får heller bestille prøver fra Tikei, og begynne å teste hva som er mest lik min hud. Hadde bare vært lettere om man hadde et like godt alternativ man kan kjøpe i butikk, så kan man prøve fargen der.... Men EA sin mineralfoundation virker ikke så pure nei :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...