Gjest Gjest_blomst_* Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Jeg skal ha en tea lengh brudekjole og har kjøpt et par fantastiske rosa sko. Problemet er bare at de er så skinnsykt høye - 10cm hel.. jer har stort sett ikke problemer med å gå med høyhelte sko, men de er gjerne 2-3 cm kortere. Merker at jeg slitet litt med disse.. men vil gjerne bruke de da.. Er det noen som har tips og råd på hvordan jeg kan "øve" meg til en akseptabel gange... Har også sett at det finnes diverse geleputer o. l som man kan legge i skoene slik at de blir bedre å gå med - noen som har anbefalinger??
Gjest *Maja* Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Det er rett og slett bare en ting å gjøre...øve, øve og mer øving. Det verste jeg ser er jenter som går med skyhøye hæler, men ikke kan gå på dem. Hele poenget er jo at en skal se lang og elegant ut, og poenget er jo borte om en enten ser full ut, eller går som en pingvin med knekte knær... Så om du ikke klarer å gå i dem, så vil jeg anbefale deg å finne noen sko du takler, for du vil vel se elegantg ut på dagen din? Samt, bryllupsdagen er LANG! Klarer du å ha dem på i så mange timer med sermoni, bilder og dansing? Men om du klarer det så er det ingenting som er så rålekkert som skikkelige hæler Du får en fantastisk holdning i dem
Chan.:. Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 ..., og poenget er jo borte om en enten ser full ut, eller går som en pingvin med knekte knær... Så enig! Et stikkord her er ihvertfall korte skritt, uten å gå og trippe på tærne av den grunn. Det funker nok etter litt øvelse, og det skulle ikke forundre meg om det finnes en slags guide med gode tips et sted på nett (google) eller på youtube.
Ella_Grey Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Øv, øv, øv. Og fokuser på å strekke knærne når du går.
-Englefjes- Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Sier som de andre; øvelse gjør mester. Silikonputer under tåballene fungerer veldig fint for meg, og er et must om jeg skal ha på meg skyhøye sko i flere timer. Men jeg hadde nok vurdert noen sko som var litt mer behagelige å bruke; det er en fordel å kunne svinse rundt hele bryllupsdagen om dere skal ha selskap.
Licota Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 http://www.kvinneguiden.no/magasin/klaer_o...e_haeler-/57019
Gjest Gjest_blomst_* Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Takk for alle gode svar - jeg skal øve øve øve.. Får ha de på meg når jeg gjør husarbeid o.l Ellers tenkte jeg å ha et par reserve sko... til de sene timer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå