Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat lest et eller annet sted om tegn man bør se etter når det gjelder gutter og utroskap. Nå tror ikke jeg at typen min er det altså, selvom disse tegnene gjelder han, men jeg ble litt nyskjerrig på hva andre mener. Det var spesielt disse jeg la merke til:

1. Han har begynt å trene... Kosekvelder, utkvelder eller tv-kvelder med deg er erstattet med trening. Han har blitt opphengt i å se bra ut. kanskje fordi han vet han snart blir singel eller fordi han har truffet en annen.

2. Du blir ikke invitert med... På firmafester eller andre jobbarrangementer der man tidligere har hatt med kone eller kjæreste.

3. Han sniker seg rundt med mobilen.. Han er redd for at du skal overhøre en samtale som ikke var ment for dine ører.

4. 8. Facebook-interessen er på topp... Han tilbringer mer tid på pc'en enn sammen med deg. Han legger til nye venninner.

Hva tror dere? Stemmer dette, eller er det bare enda mer tull som får oss jenter mer paranoide enn vi bør være...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er indikasjoner, helt klart.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han puler noen på si ja. Amatør som lar seg avløre så lett... :roll:

Skrevet
Han puler noen på si ja. Amatør som lar seg avløre så lett... :roll:

Er du opptatt i forhold brutalmann?

Skrevet

Mer opptatt av å se bra ut, og ikke lenger ivrig på å være like mye sammen som før er faresignal.

Skrevet

Jupp, stemmer helt hundre. Been there...

Skrevet
Er du opptatt i forhold brutalmann?

Han har aldri hatt et forhold.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Han har aldri hatt et forhold.

Eventuelt har lang og bred erfaring med å bli bedratt.

Skrevet

Det å si at brutal mann ikke har vært i forhold, - det er ignoranse på sitt aller tydeligste.

Alle skjønner vel det at brutal mann kjenner forholder fordi han har vært i forhold!!

Tidligere var jeg også litt naiv og dumsnill, - utroskap det var noe som gjaldt alle andre, - men da det skjedde meg, - var jeg mer interessert i å vite hvorfor hun var utro, - enn at hun var utro.

Selvfølglig har jo hun aldri giddet å gi noen forklaring, - skal jeg være helt ærlig, - så er det vel ingen jenter som vil fortelle hvorfor de velger å være utro!?

Gjest Gjest_skeptisk_*
Skrevet

kanskje ETT av desse "tegnene" kan bortforklares hvis det var isolerte adferdsendringer;

om han bare begynte å trimme, kan jo være at han ikke er fornøyd med seg selv og vil se bedre ut generelt sett..

eller at han bare slutta å invitere deg på jobbfest, de er jo ofte kjedelig og han synes vel kanskje ikke det er nødvendig å dra deg med på det nå som han er godt etablert der sosialt.

kanskje han bare har blitt litt revet med på facebook i det siste (hvem blir ikke det fra tid til annen...)

sniker seg rundt med mobilen.. ehm.. tja.. kanskje han planlegger en overraskelse? :/

men alle tegnene samtidig? definitivt fare for at det er noe på gang ja..

om kjæresten plutselig begynner å fjerne seg fra deg, fysisk eller mentalt, så er det et tegn på at noe er galt. ikke nødvendigvis at han/hun er utro, men kanskje vurderer det, eller forbereder seg på å slå opp, eller i beste fall har problemer med ett eller annet som de ikke involvere deg i. stikkordet her er uansett kommunikasjon. snakk om det! "jeg har lagt merke til at du har begynt å <sett inn avstandsskapende adferd her> i det siste... er det noe spesielt som skjer?"

Skrevet
Jeg har akkurat lest et eller annet sted om tegn man bør se etter når det gjelder gutter og utroskap. Nå tror ikke jeg at typen min er det altså, selvom disse tegnene gjelder han, men jeg ble litt nyskjerrig på hva andre mener. Det var spesielt disse jeg la merke til:

1. Han har begynt å trene... Kosekvelder, utkvelder eller tv-kvelder med deg er erstattet med trening. Han har blitt opphengt i å se bra ut. kanskje fordi han vet han snart blir singel eller fordi han har truffet en annen.

2. Du blir ikke invitert med... På firmafester eller andre jobbarrangementer der man tidligere har hatt med kone eller kjæreste.

3. Han sniker seg rundt med mobilen.. Han er redd for at du skal overhøre en samtale som ikke var ment for dine ører.

4. 8. Facebook-interessen er på topp... Han tilbringer mer tid på pc'en enn sammen med deg. Han legger til nye venninner.

Hva tror dere? Stemmer dette, eller er det bare enda mer tull som får oss jenter mer paranoide enn vi bør være...?

Hadde helt klart blitt bekymret over dette. Tror tiden er inne for en liten prat med ham, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...