Gjest samlebånd Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Jeg er en jente som har forelska meg i ein gutt, vi har kjent hverandre siden litt før jul, han var først intresert i meg, og eg begynte å bli intresert i han, men vi avtale at det skulle ikkje bli nåke forhold full fart, men at me skulle ta det roligt å se, jeg var masse sammen med han, og han sa fine ting til meg, og sa flere ganger at han håpa det kunne funke mellom oss. så reiste eg på ferie, og fikk en vond følelse av at noe var galt, å da jeg kom hjem, så møttes vi, og han beklagde sterkt, men han trudde ikke han kunne ha noe forhold til meg, men han var veldig glad i meg, og hadde gjort ett ærlig forsøk, men han merka at eg var for rolig til han, og at derfor kunne det komme til å skjere seg etter ett par mnd, for han hadde prøvd å vert ilag med rolige jenter før. Han sa han var lei for det, men at da kunne jo enda endre seg, han visse ikke enda helt sikkert. Det var jo litt dumt,for jeg hadde jo gredd å blitt glad i han. Dette er vell va 2 mnd siden nå, vi har vert masse sammen etterpå, men ikke på samme måte som før, og eg savne det så vannvittig:/ Sist helg så satt vi heime hos meg, og hadde noen på besøk, og hu ene sa(når hu trudde eg ikkje hørte på) : At du ikke prøver deg på ho, dere har det jo fint sammen, og ser jo kor glad ho er i deg, å du i ho Han svarte: Eg er vannvittig glad i den jento, og skulle så ønska at da va oss to, men eg er så redd for å satsa, for eg har vert isammen med rolige jenter før, og kan noen ganger da kjede meg i kvardagen, og det blir ikke bra for noen av oss, eg er så lei for det, for hu betyr alt for meg, hu er den eg alltid kan gå til, som alltid stiller opp på godt å vondt, ho kommer alltid til vera spessiel for meg. I går så var vi på besøk til dem, og hun som han snakka med sist, sa når vi begge var til stede: Å dåke passa så godt ilag, sjå då, hu er ei jo fin jenta te deg. Han svarte(mens han tok meg i neven): javisst er hu er ei fine jenta. Så ble vi litt alene, då snudde han seg te meg og sa: berre så forbanna synd at eg ikke heilt greie å forelske meg, for du er alt for meg, og eg vett at da er eg som kommer til å tapa på ditta, men nett no så er eg ikkje klar for nåke, men jeg har ikke glemt deg, og ting kan enda snu, eg er veldi glad i deg, men eg vet ikke hva jeg vil enda, jeg må vera sikker dinna gangen, og vite hva jeg går te, for når jeg finner meg ei dama no, så er det for at jeg vil dele resten av livet med ho. Jeg skulle berre ønska du var mi jenta. Så fikk jeg lite kyss av han, og en klem Resten av kvelden så fikk eg masse oppmerksomhet av han, holdt meg litt i hånda. drog meg ned på fanget, sa eg lukta så godt, holdt rundt meg, og sa flere ganger at han var så glad i meg, og han var smilandes hele tiden. Det er ikke noe sex mellom oss, visst nåken tenker at han berre utnytte mine følelser. Nå er jeg litt forvirra, siden han sier en ting, å så viser han på en måte en annen ting. Det er akkuart som om eg vil gå bort til han, å si:Eg er så glad i deg, du er alt for meg, kan vi ikke bare prøve en gang til, berre for å se om han faktisk ville gitt meg en ny sjanse, men så tørr jeg ikke, for det er liksom opp til han no, han vet at eg er glad han, men eg vett ikke om han vet kor glad eg er i han. Vet ikke helt hva jeg skal gjør, om jeg berre skal kutte han ut en liten periode, for å se om jeg kan få følelsene på avstand, for det er rett og slett litt vondt å vera isammen med han så mye, men ikke på den måten eg vil. Men å kutte han ut, kan og gjer ting verre, visst det er en liten sjanse enda. Nåken så har noen tanker om korleis di tror det kan komme til ende, eller hva jeg burde gjort?
slumkim Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Slik jeg ser det, så han bare å kunne ha deg på gjerdet. Fordi han kan.
engel med sorte vinger Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Hmmm...høres slitsomt ut, å gå slik å lure. Uansett å du vælger å gjørra så vil du ende opp mæ å få det vondt! Det blir nesten et enten eller! Enten så tæk du sats å sier at nå prøver vi hæll så må du kutte hæn helt ut ifrå livet ditt. Sender mæ deg en på væga.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 He's just not into you. Dump, ignorer og gå videre.
Gjest samlebånd Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Det er ikke så lett å berre kutte han helt ut, pga vi har felles venner vi henger med daglig, så må nok leve med å ha han i nærheten uansett, for kutter ikke ut venner, og vil ikke nekte di å være sammen med han heller. Så er vi veldig gode venner, har vi problemer med noe, så er det kvarandre vi går til, og sier ting til kvarandre vi ikke klarer å snakke med noen andre om, så vil ikke miste han, får nok bare tenke på at om det ikke blir noe mer, så har eg gpd venn i han:) Han har fortald litt om hvorfor han ikke helt klarer å slå seg til ro nett nå, han var isammen med ei jente i fjor, og det viste seg at hun nesten samtidig ble i sammen med en annen mann, islutten på forholdet deres, rett før han fant ut av at hun var isammen med en annen, så berre sa ho negative ting om det som før var positivt om han, og når han da fant ut av at ho hadde en annen type, så gjor han det slutt, og fekk vite nylig av ho at ho aldri hadde elska han, berre hatt da morsomt mens han andre typen var på ferie, dette såret han veldig, og han har sagt at han komme te å bruka lang tid på kunne stole skikkelig på en jente igjen. Han har sagt til meg at det er ikke mange jenter han stoler på like masse som meg, men nett no så er han for såra til gjer nåke med det. Han er over ho seier han, men klarer ikke helt å legge bak seg at ho lurte han, for det såret han, og det er det han må jobbe med, å klare å legge bak seg, og klare å stole på neste jente når ho sier ho elsker han.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Hwerregud du er naiv Ville han hatt DEG så hadde han tatt DEG! Nå er du bare en trøsteklut mens han venter på ei han vil ha.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Og igjen; enig med brutal mann. Gud dette begynner å bli skummelt... kan det være et tegn?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå