Gjest Gjest_stian_* Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 hei. for en stund tilbake ble jeg kjent med en hyggelig jente på en fest. de andre som var der var for det meste fulle og jeg følte liksom ikke akkurat trangen til å snakke med de. men så dukket det en jente opp der. vi ble sittende å snakke en stund og jeg syntes hun virket hyggelig. etter det, så har vi hatt kontakt på sms. snakket om hverdagslige ting, som feks jobb kjæreste osv. jeg fortalte henne at jeg var veldig forelsket i ei jente jeg har nå kjent i 6 mnd. ei som jeg da har regel messig samleie med. tingen her er at jeg har nesten ingen kvinner til venner og synes det er hyggelig å bli kjent med andre jenter. denne jenta er ei jeg aldri kunne tenkt meg å bli sammen med. jeg er jo halveis sammen med ei jeg liker utrolig godt. men så skjeddet det store... jeg er ikke vant til at folk snoker på mobilen min, men ja, la oss kalle hun jeg driver med for mari. så plutselig en dag hadde"mari" snoket på tlf min. hun så mld fra ei annen jente og gikk av skaftet!!! hun klikket fullstendig. jeg fikk ikke engang si hvorfor jeg hadde kontakt med henne føre "mari" kastet meg ut. og her kommer det.. hun kan ha kontakt med ekser og andre hun har ligget med??? skjønn den som kan... det gikk noen dager føre jeg fikk komme tilbake til mari.. vi hadde det kjempe hyggelig i noen dager helt til jeg fikk mld av hun jenta igjen. hun lurte på om jeg ville møte henne i oslo. "mari" klikket igjen..men denne gangen skulle hun ikke få lov til å kaste meg ut nei. for jeg ville da kunne få sjangsen til å forklare hvem dennejenta var. etter en stund roet hun seg litt ned. men senere på kvelden fikk hun en mld fra en gutt.." hei vil du spise middag med meg??" hun lå rett ved siden av meg og skrev tilbake ikke denne uken her men neste uke så passer det bedre.. HVA FAEN??? jeg fikk huden full og måtte kutte ut kontakten med hun andre jenta jeg har sett en gang, men "mari" kan spise middag med andre gutter??også greier hun å tyte ut av munnen at hun må lære seg å stole på meg igjen?? hun har jo bare guttevenner nesten og noen av de ligger over hos henne og omvendt... lurer på hvem som må lære seg og stole på hvem jeg...
slumkim Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Dobbelmoral. Noe altfor mange jenter/damer har altfor mye av. Er som politikere det. "Det som er forbudt for andre er lov for meg"
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Min mann må gjerne prate med andre damer, men da vil jeg gjerne vite om det.. Ellers ville jeg nok ikke likt at han hadde møtt dem, tatt en kaffe med dem osv uten at jeg hadde blitt med. Men jeg gjør heller ikke dette med andre menn. Og om det skulle komme en ml fra en annen mann forteller jeg det med en gang til min mann for å unngå evt misforståelser i fremtiden.. I ditt tilfelle har dama ingenting hun skulle sagt siden hun selv har kontakt med andre menn.. at hun ikke ser dette selv er jo helt merkelig, og personlig syns jeg ikke hun høres ut som noen bra dame i hele tatt.. Dere er vel ikke helt sammen enda heller vel?? Skulle det nå bli et seriøst forhold mellom dere bør dere nok finne ut av hva dere syns er greit og ikke, og det bør selvfølgelig gjelde begge veier..
Gjest Gjest_stian_* Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 hun visste at jeg hadde møtt ei jente på en fest og jeg fortalte henne alt som skjedde den kvelden for jeg hadde ingenting å skjule for henne. jeg synes det er helt ok han hun har mannlige venner, men ikke at de ligger over og at hun spiser middag med de. jeg har aldri møtt de guttene, hadde jeg gjordt det, så hadde det sikkert blitt litt annerledes. sånn at jeg får se hvordan hun er mot meg når de er i nærheten. er oppførselen hennes helt motsatt av hvordan hun er mot meg ellers, og da behandler meg som en kompis, så vet jeg jo at disse guttene ikke er bare noen kompiser av henne.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 syns du ikke hun er litt vel kontrollerende da?? Kan vel bli slitsomt i lengden?? Spesielt når hun også mener at de samme reglene ikke gjelder for deg og henne..
waco Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Stian, det du må spørre deg selv om er hvordan er dama (mari) når hun er alene sammen med med en kompis siden hun blir så rasende når du er alene med en jente?
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Herreguuuud. Jeg er selv jente, og jeg skjønner virkelig ikke den greia med at jenter eller gutter for den slags skyld er så hysteriske for at kjæresten har venner av annet kjønn, eller snakker med en av det andre kjønn. Kunne aldri falt meg inn å kjefte på kjæresten min fordi han snakker med en jente, jeg syns det er patetisk og hysterisk. Derfor reagerer jeg også kraftig på jenter som; hvis en gutt er hyggelig å snakker med henne (sånn som du f.eks gjorde med hun på festen), oppfører seg så "inbilsk" at de biter av gutten før han har rukket å si noe med at "jeg har kjæreste, ellers takk", osv. Hallo!? Neei, hu der "mari" har nok issues.
Wonders Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 (endret) Jeg er ikke noen hater her, jeg bare sier hva jeg har hørt... Menn vil ikke ha venninder om de ikke er knullbare. Er hun knullbar i hans øyne, så vil han beholde henne som venninde. Om han velger å gjøre noe er opp til han... Endret 26. august 2009 av Wonders
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 MIn mann mener det er umulig å ha en venn av motsatt kjønn uten at begge eller den ene føler en tiltrekning til den andre.... Jeg mener at dette ikke nødvendigvis stemmer, men...
Gjest Firka Skrevet 2. august 2009 #11 Skrevet 2. august 2009 Jeg ikke noen hater her, jeg bare sier hva jeg har hørt... Menn vil ikke ha venninder om de ikke er knullbare. Er hun knullbar i hans øyne, så vil han beholde henne som venninde. Om han velger å gjøre noe er opp til han... Bullshit. Jeg er ikke på skalaen engang når det gjelder fuckable for de aller fleste, og jeg har masse gode kompiser. Damer derimot vil enten ha meg som få-seg-selv-til-å-føle-seg-bedre-venninne, eller ikke i det hele tatt. Vil jo ikke bli sett sammen med den stygge dama vettu. Det kan jo skremme bort noen. Stian, Mari er en kjærring. Finn deg noen bedre. Nå.
Ella_Grey Skrevet 2. august 2009 #12 Skrevet 2. august 2009 "Mari" virker i overkant sjalu og dominerende....
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. august 2009 #13 Skrevet 2. august 2009 Jeg fikk huden full og måtte kutte ut kontakten med hun andre jenta jeg har sett en gang, men "mari" kan spise middag med andre gutter??også greier hun å tyte ut av munnen at hun må lære seg å stole på meg igjen?? hun har jo bare guttevenner nesten og noen av de ligger over hos henne og omvendt... lurer på hvem som må lære seg og stole på hvem jeg... Det hørtes jo bare veldig spesielt ut at hennes "guttevenner" overnatter hos henne - ikke bare veldig spesielt, men dette høres for utrolig ut til å være sant. Det er klart hun må akseptere at du har jentevenner dersom hun selv har guttevenner.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 3. august 2009 #14 Skrevet 3. august 2009 men så skjeddet det store... jeg er ikke vant til at folk snoker på mobilen min, men ja, la oss kalle hun jeg driver med for mari. så plutselig en dag hadde"mari" snoket på tlf min. hun så mld fra ei annen jente og gikk av skaftet!!! hun klikket fullstendig. jeg fikk ikke engang si hvorfor jeg hadde kontakt med henne føre "mari" kastet meg ut. og her kommer det.. hun kan ha kontakt med ekser og andre hun har ligget med??? skjønn den som kan... Velkommen til vår likestilte, moderne virkelighet.. Den norske varianten
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 3. august 2009 #15 Skrevet 3. august 2009 Stian, det du må spørre deg selv om er hvordan er dama (mari) når hun er alene sammen med med en kompis siden hun blir så rasende når du er alene med en jente? MEGET godt spørsmål.. Waco stiger og stiger i gradene hos meg... På seg selv kjenner damer andre. De færreste tenker forbi den banale fellen der. Derfor skal ts så absolutt spørre seg hvordan "mari" oppfører seg når hun er på tomannshånd med "kompisene" sine.. Denne mari tror hun kan få i pose og sekk. Hun skal kunne ta seg til rette og knulle rundt - hun er jo norsk dame anno 2009, ikke sant? - mens han skal være bare hennes.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #16 Skrevet 3. august 2009 MEGET godt spørsmål.. Waco stiger og stiger i gradene hos meg... På seg selv kjenner damer andre. De færreste tenker forbi den banale fellen der. Derfor skal ts så absolutt spørre seg hvordan "mari" oppfører seg når hun er på tomannshånd med "kompisene" sine.. Denne mari tror hun kan få i pose og sekk. Hun skal kunne ta seg til rette og knulle rundt - hun er jo norsk dame anno 2009, ikke sant? - mens han skal være bare hennes. Jeg må bare kommentere denne siden jeg har bemerket at du har et svært negativt syn på kvinner generelt.. (Noe som har provosert meg en del ganger) For å si det sånn.. Er helt enig med ordtaket "på seg selv kjenner man andre".. Men vet du hva.. Dette går begge veier.. Jeg kjenner da også menn som er livredde for hva dama driver med og er sykelig sjalu når dama en sjelden gang skal ut. Mens det faktisk er DE som ikke greier å holde fingrene av fatet Så hver gang du snakker om kvinner generelt og hvordan DE er, så kjenner jeg like mange menn som er på samme måte. Bare så det er sagt
Jade Skrevet 4. august 2009 #17 Skrevet 4. august 2009 Hvis du synes det er urettferdig at det skal gjelde forskjellige regler for deg og henne (det går jeg utifra at du gjør), så sett foten ned - NÅ! Skulle gjerne likt å høre hennes argumenter for at hun skal ha større frihet enn deg. Hvis du godtar dette, hva blir det neste?
I Grosny Skrevet 4. august 2009 #18 Skrevet 4. august 2009 hei. for en stund tilbake ble jeg kjent med en hyggelig jente på en fest. de andre som var der var for det meste fulle og jeg følte liksom ikke akkurat trangen til å snakke med de. men så dukket det en jente opp der. vi ble sittende å snakke en stund og jeg syntes hun virket hyggelig. etter det, så har vi hatt kontakt på sms. snakket om hverdagslige ting, som feks jobb kjæreste osv. jeg fortalte henne at jeg var veldig forelsket i ei jente jeg har nå kjent i 6 mnd. ei som jeg da har regel messig samleie med. tingen her er at jeg har nesten ingen kvinner til venner og synes det er hyggelig å bli kjent med andre jenter. denne jenta er ei jeg aldri kunne tenkt meg å bli sammen med. jeg er jo halveis sammen med ei jeg liker utrolig godt. men så skjeddet det store... jeg er ikke vant til at folk snoker på mobilen min, men ja, la oss kalle hun jeg driver med for mari. så plutselig en dag hadde"mari" snoket på tlf min. hun så mld fra ei annen jente og gikk av skaftet!!! hun klikket fullstendig. jeg fikk ikke engang si hvorfor jeg hadde kontakt med henne føre "mari" kastet meg ut. og her kommer det.. hun kan ha kontakt med ekser og andre hun har ligget med??? skjønn den som kan... det gikk noen dager føre jeg fikk komme tilbake til mari.. vi hadde det kjempe hyggelig i noen dager helt til jeg fikk mld av hun jenta igjen. hun lurte på om jeg ville møte henne i oslo. "mari" klikket igjen..men denne gangen skulle hun ikke få lov til å kaste meg ut nei. for jeg ville da kunne få sjangsen til å forklare hvem dennejenta var. etter en stund roet hun seg litt ned. men senere på kvelden fikk hun en mld fra en gutt.." hei vil du spise middag med meg??" hun lå rett ved siden av meg og skrev tilbake ikke denne uken her men neste uke så passer det bedre.. HVA FAEN??? jeg fikk huden full og måtte kutte ut kontakten med hun andre jenta jeg har sett en gang, men "mari" kan spise middag med andre gutter??også greier hun å tyte ut av munnen at hun må lære seg å stole på meg igjen?? hun har jo bare guttevenner nesten og noen av de ligger over hos henne og omvendt... lurer på hvem som må lære seg og stole på hvem jeg... Stian, jeg tror Mari bare kan regnes for å være din knulleveninne. Hvis hun lar andre menn overnatte hos seg, og tar imot middagsinnbydelser fra andre (litt mindre mistenkelig), så er du bare en av flere gutter hun puler på. I en slik posisjon har hun ingen rett til å kreve noe troskap av deg, men hun har rett til å kreve at du bruker kondom. Og bruk for all del kondom når du knuller henne. Du bør egentlig skygge unna henne før du blir enda mer forelsket. Det gjør vondere å bryte senere. Sjalu "klikkedamer" er utrolig slitsomt å være sammen med. Kom deg unna. Hadde hun vært dama di fullt og helt, så kunne du vurdert om du ville ta sjalusibelastningen, men slik som hun takler deg er rett og slett for dårlig.
waco Skrevet 8. august 2009 #19 Skrevet 8. august 2009 Ja det mest sinnsvake her er det som kommer etterpå. Med en gang du får følelser for henne så kan du vedde for at hun begynner å sette forskjelige gutteknullekompiser opp mot hverandre. Bare vær på kvinneguiden, så vil du fort legge merke til hvor vanligd et er iblant kvinner å bytte på partnere, og de aller aller færreste kvinner vil finne det skamfullt å ligge med mange forskjellige.
Cuckold Skrevet 8. august 2009 #20 Skrevet 8. august 2009 hei. for en stund tilbake ble jeg kjent med en hyggelig jente på en fest. de andre som var der var for det meste fulle og jeg følte liksom ikke akkurat trangen til å snakke med de. men så dukket det en jente opp der. vi ble sittende å snakke en stund og jeg syntes hun virket hyggelig. etter det, så har vi hatt kontakt på sms. snakket om hverdagslige ting, som feks jobb kjæreste osv. jeg fortalte henne at jeg var veldig forelsket i ei jente jeg har nå kjent i 6 mnd. ei som jeg da har regel messig samleie med. tingen her er at jeg har nesten ingen kvinner til venner og synes det er hyggelig å bli kjent med andre jenter. denne jenta er ei jeg aldri kunne tenkt meg å bli sammen med. jeg er jo halveis sammen med ei jeg liker utrolig godt. men så skjeddet det store... jeg er ikke vant til at folk snoker på mobilen min, men ja, la oss kalle hun jeg driver med for mari. så plutselig en dag hadde"mari" snoket på tlf min. hun så mld fra ei annen jente og gikk av skaftet!!! hun klikket fullstendig. jeg fikk ikke engang si hvorfor jeg hadde kontakt med henne føre "mari" kastet meg ut. og her kommer det.. hun kan ha kontakt med ekser og andre hun har ligget med??? skjønn den som kan... det gikk noen dager føre jeg fikk komme tilbake til mari.. vi hadde det kjempe hyggelig i noen dager helt til jeg fikk mld av hun jenta igjen. hun lurte på om jeg ville møte henne i oslo. "mari" klikket igjen..men denne gangen skulle hun ikke få lov til å kaste meg ut nei. for jeg ville da kunne få sjangsen til å forklare hvem dennejenta var. etter en stund roet hun seg litt ned. men senere på kvelden fikk hun en mld fra en gutt.." hei vil du spise middag med meg??" hun lå rett ved siden av meg og skrev tilbake ikke denne uken her men neste uke så passer det bedre.. HVA FAEN??? jeg fikk huden full og måtte kutte ut kontakten med hun andre jenta jeg har sett en gang, men "mari" kan spise middag med andre gutter??også greier hun å tyte ut av munnen at hun må lære seg å stole på meg igjen?? hun har jo bare guttevenner nesten og noen av de ligger over hos henne og omvendt... lurer på hvem som må lære seg og stole på hvem jeg... Høres ut som en bitch from hell, her ligger det an til et flott BDSM-forhold der hun dominerer fullstendig - hvis dette er noe du tenner på. Spør henne om det er dette hun vil. Som cuckold godtar du at hun har andre menn, mens du må holde deg 100% trofast mot henne. Noen av oss finner spenning nettopp i den type forhold, men da skal det være et bevisst og åpent valg, en avtale der man legger opp til et skjevt forhold; begge parter må være enige om at denne skjevheten er ønskelig - det er urimelig, men nettopp det kan gjøre det spennende. Det som forundrer meg er at en del menn er så tøfler at de finner seg i slike ting uten å få noe igjen for det. Man blir dominert, men uten at hun engang trenger å innrømme at hun dominerer, og uten at man får oppleve spenningen i BDSM-settingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå