Gå til innhold

dette er ikke lett!

Anbefalte innlegg

Gjest utålmodig
Skrevet

hei :D

kjæresten min og jeg fant i går ut at vi skal gifte oss :D

bestemte dato og kikket litt på saker og ting :)

men han vil gjøre dette "riktig" dere vet.. fri på riktig måte osv...

så dette er hemmelig frem til han får ordnet dette ...

jeg sprekker snart!!

Skrevet

Gratulerer med snart frieri :danse:

Inntil han faller på kne og får gjort dette på riktig måte, får du leve ut "nyforlovet"-følelsene her på KG :)

Skrevet

Gratulerer :)

Men hva er egentlig vitsen med å fri når dere allerede har bestemt dere for å gifte dere? :klø:

Gjest Trudeluttan
Skrevet
Gratulerer :)

Men hva er egentlig vitsen med å fri når dere allerede har bestemt dere for å gifte dere? :klø:

Å lage en fin "seremoni" over det, kanskje? Søsteren min og samboeren har det også sånn; de kaller seg ikke forlovet, men har bestemt at de kommer til å gifte seg, han må bare fri først... :)

Skrevet

Skikkelig teit å vente på et frieri du vet kommer!

Hva er vitsen? Hadde vært mye kjekkere dersom du virkelig ble overrasket?

Turte han ikke fri i tilfelle "nei", så han måtte avtale at det var "greit" først?

Skrevet

Vi og ble i grunnen enige om å gifte oss ca. da og da først. Men han hadde lyst til å gjøre det ordendtlig, dvs å fri. Så jeg innstilte meg på å vente med å "være forlovet" til han bestemte seg for å fri... Trengte ikke vente så fryktelig lenge da, sånn ca. en halvtime senere gikk han ned på kne og fridde :)

Synes det var veldig fint jeg :rødme:

Skrevet

Det var litt på samme måten her, vi visste vi skulle gifte oss, men jeg fikk meg en stor overraskelse den dagen han faktisk fridde. :yvonne:

Gratulerer :smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...