Twink Skrevet 2. august 2009 #1 Del Skrevet 2. august 2009 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en plakat med periodesystemet på? Helst i Oslo området! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 2. august 2009 #2 Del Skrevet 2. august 2009 Har du sjekket bokhandelen på universitetet, vet de hadde da jeg var student (noen år siden nå, men går jo ann å spørre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. august 2009 #3 Del Skrevet 2. august 2009 Kan man ikke lage den plaketen selv da? Er jo ikke så mange grunnstoffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twink Skrevet 3. august 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 3. august 2009 Har du sjekket bokhandelen på universitetet, vet de hadde da jeg var student (noen år siden nå, men går jo ann å spørre). Takk, da skal jeg prøve det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 3. september 2009 #5 Del Skrevet 3. september 2009 Den regla med; Hansen henten lille Bente bak cyklonen mens Olav fikk neven naglet meget alvorlig sidelengs på sofaen? Clara arrangerer klassefest ca. Eller noe sånt? Det var en regle vi lagde på videregående for å huske de 20 første under eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå