Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maya_*
Skrevet

Jeg sitter her her og er så utrolig lei meg for den situasjonen jeg er i. Jeg valgte min herlige kjæreste framfor min families og venners tro. Dette gjorde at både venner og familie snudde seg imot meg:( Nå har jeg ingen venner, for disse mener det er galt det jeg gjorde og nå er jeg så ensom! Min kjære støtter meg selvfølgelig i hva måtte gjøre, men tanken på å ikke ha noen venner å snakke med, gnager og tærer på. Jeg er utadvent og blid, men synes det er vanskelig å bli kjent med nye mennesker.

Noen gode råd for hva jeg kan gjøre? Hvar kanskje ikke den rette linken å legge dette her i, men er så fortvilet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du valgte ham framfor deres tro, utdyp? Tro som i religiøs syn eller tro som i "de hadde ikke tro på ham og ønsket dere ikke var sammen"?

I begge tilfeller må du rett og slett bare finne deg en ny krets. Det er leit å høre at familien din og dine venner forlot deg men det skal nok gå bra til slutt. Det er masse folk der ute og selv om det tar tid å bli kjent med noen går det fint ann å utvikle nye vennskap.

Når det kommer til familien er det nok ingenting som kan erstatte dem. Jeg kan ikke se hvordan de kunne snu ryggen sin til deg pga typen din. Kanskje med tid, måneder, år, kan det være de mykner og ønsker å se deg igjen.

Skrevet

Meld deg på et kurs eller en forening som har med noe du interesserer deg for. Da treffer du nye mennesker som du har noe til felles med og får samtidig utviklet deg.

Gjest Gjest_Maya_*
Skrevet

Takk for svar. Det gjelder religiøs tro, som mener at man ikke skal finne noen utenfor som ikke har denne tro. Jeg mener dette er feil og at man finne den rette selvom den personen ikke har den samme troen.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Dersom du er ærlig om hvorfor du ikke har venner til kollegaer på jobb, venner av kjæresten osv tror jeg folk vil være flinke til å invitere deg med på ting.

Skrevet

Jeg synes det er beundringsverdig når folk er sterke nok til å gjøre slikt, og det tror jeg de fleste du forteller dette til også vil synes. Enig med gjest over her - vær ærlig. Tror nok mange kommer til å beundre deg for dette og sikkert synes du er en interessang person også. Vær åpen =) Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...