Gjest adelaine Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Hei Jeg skal kjøpe en ny en, - har Acer bærbar pc. Jeg er veldig glad i diverse bildebehandlingprogram som photoscabe, adobe photoshop etc. Hvilke av bærbar er best? Jeg forstår ikke mye av prosessor etc innhold til data, - men ønsker meg en som koster rundt 5000 kr. Med masse god plass som man kan laste ned masse bilder fra speilrefleks uten data går treig................ Hvor mye ram bør man ha? og hvor mye plass til dokumnter, bilder, musikk, nedlasting av filmer og andre filer...... Fant en til : ftig 15,6-tommers bærbar PC designet for media. AMD Turion X2 prosessor, 4 GB minne og 512 MB dedikert grafikkminne. 5495 kr. Hvordan er den?
vesla86 Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Jeg skjønte ikke heeelt hva du egentlig spør etter, men du får ihvertfall ingen mac til rundt 5000. Billigste MacBook koster nesten 9000.
Gjest adelaine Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Hei Jeg skal kjøpe en ny en, - har Acer bærbar pc. Jeg er veldig glad i diverse bildebehandlingprogram som photoscabe, adobe photoshop etc. Hvilke av bærbar er best? Jeg forstår ikke mye av prosessor etc innhold til data, - men ønsker meg en som koster rundt 5000 kr. Med masse god plass som man kan laste ned masse bilder fra speilrefleks uten data går treig................ Hvor mye ram bør man ha? og hvor mye plass til dokumnter, bilder, musikk, nedlasting av filmer og andre filer...... Fant en til : ftig 15,6-tommers bærbar PC designet for media. AMD Turion X2 prosessor, 4 GB minne og 512 MB dedikert grafikkminne. 5495 kr. Hvordan er den? Jeg tenker på .... hvis jeg vil ha en god data som kan laste ned masse bilder, filmer osv. hvilke data er best til rundt 5000 kr?
vesla86 Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Okei, da skjønner jeg Som sagt, en bærbar mac blir jo litt utenfor budsjett og forsåvidt ikke noe du har spesielt bruk for heller. Med den bruken du nevner så burde de fleste nye bærbare pcer fungere helt greit, men noe mer spesifikt har jeg dessverre ikke å anbefale deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå