Gå til innhold

FORVIRRA!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

vet ikke helt.. skal jeg la tivlen komme han til gode, eller ikke?

etter å ha født oss en liten sønn på snart 3 måneder tok jeg i går en tur på sykehuset.. Pga utflod, og sårhet. Legen snakket blant annet om clamydia - men trodde ikke det var det.

jeg kommer hjem, og spør FORSIKTIG om det kunne være det..

og han blir fullstendig forbannet! skjeller meg ut foran sønnen vår, fordi jeg etter hans mening påstår (?) at han har vært utro, samtidig som han skriker at det MÅ ha vært meg, og "takk for at du er utro mot meg".. han kaster meg i senga, og salår på meg, for så å stikke..

senere på kvelden sender han meg sms der det står bla at grunnen til at jeg har problemer der ned er pga at jeg blir tatt så hardt av andre menn osv osv.. (jeg var utro helt i begynnelsen av forholdet vårt 1 gang)..

han kom ikke hjem igjen før sent! han har tydligvis lest meldingene mine, for rett etter at han hadde reist til morgnen i dag, spurte han om hvorfor jeg hadde sagt til venninnen min at han ikke var snill mot meg -

Han har også jobba enormt mye etter fødslen - og jeg har ingen mulighet for å sjekke om han har jobbet. Sitter nå med følelsen av at han virkelig er utro-? men på en annen side ville jeg aldri trodd han var det.. lurer på om jeg skal gå ifra han, fordi uansett kommer dette atter en gang bare til å være meg som har skylden i og som har missforstått... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Beklag, hvis han skal være så hissig, men forlang også en unnskyldning.

Ta det opp igjen når du får sikkert svar fra legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med å sette seg ned og prate rolig sammen? Kommunikasjon og tillit er alfa og omega...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mangler ord!! For en måte å behandle kjæresten sin på?! Hvordan finner du deg i det :cry: ? Han hørtes ikke veldig snill ut... tror jeg hadde pakket sakene mine reist jeg...

Lykke til! Trøsteklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ta èn ting av gangen her nå:

Grunnen til at han reagerte så kraftig må være 1: at han har dårlig samvittighet, eller 2: at han er usikker på deg. Ihvertfall var det ikke særlig rasjonell oppførsel, bare på grunn av en leges antydning. Og uansett er det ingenting som legitimerer at han slår på deg under en krangel.(Nå vet jeg ikke akkurat hvordan det foregikk da).

Men at han sjekker mobilen din tyder på at han ikke stoler på deg etter min mening, han tror antakelig du har vært uærlig og er veldig redd. Tror du ikke han hadde tatt det med større fatning dersom han visste at han kunne ha smittet deg, og ikke omvendt?

Du får føle på hva som er riktig for deg, men vent til prøveresultatet fra gynekologen er foreligger. Da syns jeg dere to bør ha en avslappet prat om hvordan forholdet er mellom dere for tiden. Kanskje er det mye han går og bærer på som du ikke visste om? Nå er det også et barn inne i bildet, og da må man langt på vei sette sine egne umiddelbare behov til side. Men dette vet du best selv, du skal se det ordner seg for dere :blunke:

Masse varme tanker fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg forvirret...... :wink:

Denne mannen har helt klart dårlig samvittighet.

Og i tillegg er han voldelig. :fy:

Og han har heller ingen tillit til deg. Hvis det hele ikke KUN var SPILL altså ...Og satt i scene for å ta oppmerksomheten BORT fra HANS utroskap.?. :-?

Denne kombinasjonen oser det av. Og jeg ville ikke våget å være i et forhold med han !!! Jeg ville virkelig tvilt på hans følelser for meg, og hans evner som far. :oops:

Husk at du er mamma nå, med en baby på 3 mndr, som trenger deg 24 timer i døgnet !!! :enig:

Disse konfliktene du har med han har du hverken TID eller KREFTER til nå.

La han seile sin egen sjø, og ta vare på deg selv og barnet ditt. Det er det primære her nå !!! :o

Blås i han, han er voksen, og kan ta vare på seg selv - - -

Gratulerer med morsrollen, og lykke til videre !!! :P

Konsentrér deg om barnet, og deg selv nå. :kyss:

Vennlig hilsen fra Venus. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det blir veldig lettvint å bare gå. Ettersom du har vært utro og skapt bølger selv, som kanskje ikke egentlig er helt fordøyd, og skaper problemer i forholdet fortsatt. Tydeligvis har du ikke klart å overbevise ham om at det er han du vil ha.

Jeg synes det er uakseptabelt av ham å slå uansett hvor desperat og dårlig behandlet han føler seg. Men kanskje du skal vente til testen foreligger, og så ta en rolig prat? Hvis det ikke er utroskap fra ham, så kanskje du skal begynne å be om unnskyldning for å ha behandlet ham dårlig (før og nå..) Men likevel si at å slå er ikke akseptabelt. Hvis han har vært utro nå og du før, så er det mangel på et eller annet i forholdet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

slo han deg?

For om han gjorde det, da kan han gjøre det igjen, og du bør ikke være i et slikt forhold. Ingen menneske skal behøve å bli slått uansett hva en har gjort.

Om han er utro eller om han tror du har vært utro er jo veldig vanskelig å si noe om. Som jeg forstår har du ikke fått noen form for bekreftelse på at du har klamydia, og har du det ikke, har det blitt masse rot ut av noe som egentlig ikke var noe. Om du har vært utro før, og du spør han om han har vært utro siden du kanskje har klamydia, da kan det godt være at han rett og slett blir forbanna på deg om han faktisk tror at du har vært utro.

Kompliserte greier dette, men en annen sak er at klamydia kan ligge latent i kroppen i mange år uten symtomer påd et, men siden du har nettopp fått en liten baby regner jeg med at de har teste deg underveis.

Du burde kanskje ventet til du hadde fått svar med å ta dette opp med han, for det er jo temmelig dumt om det nå viser seg at du ikke har det, og gubben har ikke gjort noe, men han går rundt og tror at du har gjort noe, da har du klart å lage en mølje ut av egentlig noe som ikke burde vært noe.

En annen gang vent til du har fått resultatet før du spør om noe slikt, for å anklage noen for noe uten at en vet hva en egentlig snakker om er ikke noe særlig, og ja jeg kan forstå at han blir sint om du har vært utro før, om han nå tror at du har vært det en gang til.

Men om han slo deg, da bør du ikke gå inn i det forholdet en gang til, for ingen menneske fortjener å bli slått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Her ringer det en bjelle!

Bortsett fra det med at han slo, høres han akkurat ut som min eks... :(

Mitt råd er da: KOM DEG BORT SÅ FORT DU BARE KAN!!!

Her er tydeligvis ingen respekt verken for deg eller barnet deres, og et slikt liv med en ustabil mann fortjener dere ikke, verken du eller knøttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...