Gå til innhold

Lønnstrinn...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

I mitt distrikt er det utlyst en stilling, lokalt innenfor NAV, nevnt som:

førstekonsulent kode 1408, LR22, ltr. 40-45.

Kort spørsmål.

Hva slags lønn, snakker vi da om her.

Eventuelt link til disse tabeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er i hvert fall Statens lønnstrinn - men det var kanskje ikke en jobb i staten?

Ts her...

Dette er en jobb i en avdeling innunder NAV. (Servicetekniker på hjelpemiddelsentral) Så jeg regner med linken du sendte er relevant.

(Ble litt skuffet over lønnsnivået men...)

Men takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her...

Dette er en jobb i en avdeling innunder NAV. (Servicetekniker på hjelpemiddelsentral) Så jeg regner med linken du sendte er relevant.

(Ble litt skuffet over lønnsnivået men...)

Men takker for svar.

Akkurat - så selve jobben var i NAV ja! Var litt usikker på om det var det det var eller om jobben var tilbudt gjennom NAV. Nei, det er nok ikke ikke i staten man finner de høyeste lønningene, men de har kanskje andre goder der. Ikke vet jeg - alltid vært i privat, men vet om mange som synes det er "behagelig" å jobbe statlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat - så selve jobben var i NAV ja! Var litt usikker på om det var det det var eller om jobben var tilbudt gjennom NAV. Nei, det er nok ikke ikke i staten man finner de høyeste lønningene, men de har kanskje andre goder der. Ikke vet jeg - alltid vært i privat, men vet om mange som synes det er "behagelig" å jobbe statlig.

Det er nok ikke de høyeste lønningene i staten, men til gjengjeld har de en veldig god pensjonsordning. De har også mulighet til gunstig lån gjennom Statens Pensjonskasse. Tidligere var jobber i staten ansett å være sikre jobber, men dette har forandret seg noe de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hel ligger Oslo Kommunes Lønnstabeller:

http://www.byradsavdeling-for-finans-og-ut...ategoryID=29275

Fra 373.100- 405.600

Ts igjen...

Denne lønnstabellen var jo noe bedre.

Jeg vet faktisk ikke hva som brukes når det gjelder en teknisk servicejobb i hjelpemiddelsentralen, som altså ligger administrativt under NAV.

Derfor briukes kanskje ikke Oslo kommunes tabeller?

Hj. midd. sentralen har jo avdelinger over det gansk land.

Men jeg gjentar at det i utlysningen står:

førstekonsulent kode 1408, LR22, ltr. 40-45.

Så står det i tillegg at det er muligheter for høyere, ved spesielt kvalifisert personell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Førstekonsulent

Hjelpemiddelsentralen regnes vel som en av NAVs spesialenheter, så fremt det ikke er skjedd noen forandringer innen dette den aller siste tid.

Informasjonen som er gitt (stillingskode, lønnsramme og lønnstrinn) tilsier for såvidt uansett at det statens lønnsregulativ du her bør legge til grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpemiddelsentralen (over hele landet) ligger under det statlige avtaleverket. Derfor er linken du fikk til Statens lønnstrinn den riktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...