Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er fire forskjellige mascaraer fra Clinique. Jeg har kun prøvd den som heter Lash power og den var grei nok den, men lurer på hvordan de andre er.

Noen som har prøvd de andre? Hvilken likte du best og hva er forskjellen på dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste av dem alle finnes ikke på Feelunique, det er den nyeste: Clinique High Impact Curling Mascara.

High Impact standardversjonen er også bra, men den kan smitte av etter en lang dag. Curling versjonen er en av dem som sitter gjennom alt, men fjernes med varmt vann.

Så vidt jeg vet finnes ikke denne i Norge enda, men eBay har den.

Skrevet

Takk - den må sjekkes ut! Fant den kun ett sted på eBay og de skulle ha altfor mye i frakt så får lete her hjemme.

Skrevet

Vet den finnes på taxfree! Mener jeg betalte 120 totalt på eBay, men klarer ikke å finne igjen navnet på selgeren.

Gjest Gjest_cowgirl22_*
Skrevet

Jeg er veldig tilhenger av cliniques mascaraer. Bruker vanligvis high impact. Den drysser kanskje litt, men er i gjengjeld veldig lett og fjerne. Går av i dusjen med bare vann, noe som er et stort pluss hos meg.

Kjøpte nettopp high impact curling mascara (etter gode tips fra hilde christinas blogg). Syns den er kjempegod å legge og den drysser ingenting. Holder kanskje litt for godt på igjen..? Du fjerner den bare med varmt vann HC? Jeg har ikke helt vendt meg til konsistensen på den når jeg fjerner deg. Sånn gummiaktige greier som blir liggende rundt øynene. Men får nok dreisen på det etter hvert. Liker virkelig hvordan den oppfører seg når den skal være på.

Jeg kjøpte den på taxfreen på gardemoen. Så ja den finnes der :)

Skrevet

ups.. skulle stå fjerner DEN ikke fjerner deg i innlegget over.. *fnis*

Personifiserer sminken min her :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...