Gjest Gjest_tulipa_* Skrevet 1. august 2009 #1 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg og min kjære har ullbryllup (7 års bryllupsdag). Jeg synes det er koselig å gi ham noe relatert til bryllupsdagen. Men hva i huleste skal jeg gi til ullbryllupsdagen? Ullsokker er kanskje ikke det mest spennende, særlig ikke nå midt på sommeren?! Ideer???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. august 2009 #2 Del Skrevet 1. august 2009 Et skikkelig ullpledd fra f.eks. Røros-Tweed? Så kan dere krype opp i sofaen under et varmt og godt pledd når høsten kommer. Eller sitteunderlag i ull fra samme produsent, til turer i skog og mark hvis dere bedriver denslags. Ullundertøy kan gå an, eller et kurs i toving for dere begge ()? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 2. august 2009 #3 Del Skrevet 2. august 2009 Spinnerigården har kjeempeflotte ullpledd! Store, deilige og ser flotte ut, absolutt å anbefale nå som det blir gufne høstkvelder etterhvert. Eller så var ullundertøy også et godt forslag, det er jo veldig godt å ha og kjedelig å bruke penger på selv fordi man plutselig mangler noe e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 2. august 2009 #4 Del Skrevet 2. august 2009 Hva med sånne kjærestevotter? To enkle og en dobbel, så kan dere gå å leie i kulda ;-) Vet ikke hvor de kan kjøpes, kanskje på husfliden...? Eller strikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 2. august 2009 #5 Del Skrevet 2. august 2009 Hva med sånne kjærestevotter? To enkle og en dobbel, så kan dere gå å leie i kulda ;-) Vet ikke hvor de kan kjøpes, kanskje på husfliden...? Eller strikke selv. Herlig idé! Sånne ønsker jeg meg også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 2. august 2009 #6 Del Skrevet 2. august 2009 Hva med sånne kjærestevotter? To enkle og en dobbel, så kan dere gå å leie i kulda ;-) Vet ikke hvor de kan kjøpes, kanskje på husfliden...? Eller strikke selv. Kjerringforslag Er han en friluftsmann så gi han noe relatert til det. Gi han noe HAN vil ha. Deg i tettsittende Ullvang og BARE det. Samt et par håndjern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christa Skrevet 2. august 2009 #7 Del Skrevet 2. august 2009 Kjerringforslag Er han en friluftsmann så gi han noe relatert til det. Gi han noe HAN vil ha. Deg i tettsittende Ullvang og BARE det. Samt et par håndjern He, he. Jeg syns Brutal mann er bare herlig! Her har vi damer mye å lære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 24. august 2009 #8 Del Skrevet 24. august 2009 :-D kjerring, jeg?! OK, da, så var ikke forslaget så tøft ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 24. august 2009 #9 Del Skrevet 24. august 2009 Kjøp et ullskjerf Pakk det pent inn Flott sløyfe Pent kort Gi han det og si "her er noe du kan bruke til vinteren" "men nå skal vi ha masse sex fordi vi har vært gift i 7 år" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. august 2009 #10 Del Skrevet 24. august 2009 Kjerringforslag Er han en friluftsmann så gi han noe relatert til det. Gi han noe HAN vil ha. Deg i tettsittende Ullvang og BARE det. Samt et par håndjern Ikke dumt, ikke dumt. Eller heng en lapp i en ulltråd innenfor døra, der står det at han skal følge tråden til han kommer i mål. (PUN INTENDED!) så lager du litt hinteposter i ulike rom av leiligheten/huset (hva du vil som er kult og sexy, bilder av hva du vil gjøre med ham, for eksempel) før han finner deg på et litt uvanlig sted (vaskerommet, balkongen, boden), med enden av ulltråden festet på kroppen eller i trusa, og så sier du "Gjør hva du vil med meg kjære!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå