Gå til innhold

Kjenner du voksne menn som aldri har hatt dame?

Gjest Gjest_Ida_*

Anbefalte innlegg

Gjest Celina 36
gjest_gjest, du må jo ha en annen legning enn heterofil da. Eller så er du bare alt for kresen. Men det er jo verst for deg.

Det blir jo feil å si...

Om en person som har vært single lenge hadde vært homofil, så ville den jo ha vært like single uansett om den var homofil eller heterofil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I ytterste konsekvens er det vel et spørsmål om ren og skjær darwinisme, også for oss kvinner.

Slik sett kan man vel si at darwinismen skaper en menneskelighet som tror den kan noe fremfor en menneskelighet som faktisk kan noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_j19_*
Det blir jo feil å si...

Om en person som har vært single lenge hadde vært homofil, så ville den jo ha vært like single uansett om den var homofil eller heterofil!

Jeg sa ikke han var homofil. Det finnes veldig mange andre legninger, det er ikke sånn at man enten må være enten homofil eller heterofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke han var homofil. Det finnes veldig mange andre legninger, det er ikke sånn at man enten må være enten homofil eller heterofil.

Han bør jo ikke ha noe annen legning av den grunn! Herregud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_j19_*
Han bør jo ikke ha noe annen legning av den grunn! Herregud!

Neida. Jeg har jo skrevet det og, hvis du ser hva jeg skrev først.

Allah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

. Den kvelden han fortalte det, lå jeg med kompisen hans på samme rommet i senga ovenfor ham. Det er ikke bare kvinnfolk som er jævlige. Så etter å ha fortalt om sin forelskelse til "sin venn" måtte han ligge hele natta å se ræva til fyren gå opp og ned mellom lårene mine. Jeg visste jo ingenting der og da, og trodde han var såpass vant til mine eskapader at dette ikke var noen big deal. Tror han fyren må ha kost seg over å rundpule meg, med tanke på den følelsesmessige effekten det hadde for kompisen. Stakkars fyr sier jeg bare...

Han har jo mye av det damer vil ha. Han er snill, forståelsesfull, og ikke sjalu tydeligvis :fnise: (Å se/høre forskjellige menn skyte ladningen i meg, og fortsatt være forelsket??)Men for meg vil han aldri være aktuell. Det blir liksom spenningen og selvtilliten som mangler. I ytterste konsekvens er det vel et spørsmål om ren og skjær darwinisme, også for oss kvinner.

Denne historien her som forteller litt om hvordan damer tenker og årsaksforklarer ting er visst veldig nyttig for oss menn.

Hvem mann vil en mann være da? Han fyren som respekterer damer og aldri blir pult, - eller han fyren som rundpuler dama etter at en kompis har fortalt at han er forelska i henne? Og hvem fyr tenner damer mest på? Han som respekterer damer og hører på dem eller han som viser dama hva han mener?

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Denne historien her som forteller litt om hvordan damer tenker og årsaksforklarer ting er visst veldig nyttig for oss menn.

Hvem mann vil en mann være da? Han fyren som respekterer damer og aldri blir pult, - eller han fyren som rundpuler dama etter at en kompis har fortalt at han er forelska i henne? Og hvem fyr tenner damer mest på? Han som respekterer damer og hører på dem eller han som viser dama hva han mener?

Har ikke noe ønske om å være noen av de to typene i den "fortellingen". :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann nesten 40

Jeg er nok en av de menna som ts sikter til. Har helt ok utseende, 1,87 høy og ikke feit i det hele tatt.

Har hatt to forhold, korte sådann, og gidder liksom ikke å pese noe mer med det. Det er dessverre ikke mange damer som har nogenlunde samme interesser som meg, og da gidder jeg ikke.

Jeg er møkka lei glamour, Idol, missekonkurranser og ellers alt dette mølet på TV som mange damer (og sikkert menn også) er opptatt av.

Derfor holder jeg meg mest for meg selv og spiller høy Iron Maiden + diverse rock'n'roll (f.eks. Raga Rockers) og black metal.

Går aldri på byen. Sitter hjemme og røyker og snuser.

Men jeg er helt normal og helt grei å snakke med, omgjengelig osv. Skjønner godt om noen ville synes det var rart at jeg er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Derfor holder jeg meg mest for meg selv og spiller høy Iron Maiden + diverse rock'n'roll (f.eks. Raga Rockers) og black metal.

Går aldri på byen. Sitter hjemme og røyker og snuser.

Skjønner godt om noen ville synes det var rart at jeg er singel.

Haha, du tuller?!

Jeg forstår meget godt at du er single...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt rart å ikke klare å snuble borti noen aktuelle damer på så langt tid ja. Jeg er ikke noen lakris selv, men så fort jeg kom over tenåringssjenansen ovenfor kvinner (skjedde vel etter et titalls øl på Blindern) har jeg både fått de jeg ville ha og blitt overfalt av endel som ville ha meg. Det er jo såpass mange av det motsatte kjønn derute at det vansklig skal la seg gjøre å ikke finne ei som er kåt, interessant eller interessert (eller aller helst alle tre).

Men det er klart, om man aldri usetter seg selv for sosiale situasjoner der mennesker møtes i avslappede omgivelser (gjerne med litt alkohol), er det ikke så lett å skape rom for flørt.

Studietiden var en glimrende tid i så måte. Mye sosial omgang, stor krets, avslappede og tildels likesinnede mennesker overalt. Ideelt både for å knytte både løse og fastere forbindelser. Nå som jeg jobber tror jeg nok jeg ville benyttet meg av kurs/nettdating/singelturer eller noe slikt. På byen møter man langt færre med samme utgangspunkt som deg selv, og vennekretsen blir gjerne litt statisk med årene.

Men jeg mener fortsatt at det er helt umulig for en normal mann å forbli singel om han lærer seg å både interessere seg for sosial omgang og slappe av med kvinner.

Endret av Gyldenløwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva??

Noe galt med Raga Rockers mener du? :)

For all del, Raga Rockers er sikkert kosher for de aller fleste. Det virker bare litt sært når du framstiller deg selv som en slags megatrve black metal-einstøing fra de nordiske skoger som av asketiske og filosofiske årsaker avstår fra kjønnslig (og sosial) omgang - mens du fyller din dunkle black metal-hule med ... Raga Rockers og Iron Maiden?

Hardcore, dude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest mann snart førr
For all del, Raga Rockers er sikkert kosher for de aller fleste. Det virker bare litt sært når du framstiller deg selv som en slags megatrve black metal-einstøing fra de nordiske skoger som av asketiske og filosofiske årsaker avstår fra kjønnslig (og sosial) omgang - mens du fyller din dunkle black metal-hule med ... Raga Rockers og Iron Maiden?

Hardcore, dude.

Okey. Nei jeg er ikke hard og typisk blacker fra de mørke skogene, det går i rock'n'roll og heavy metal mest, samt noe Borknagar, Dimmu, Satyricon, Cradle of Filth mm. Noe soft-black og noe ektere.

Jeg sitter ikke og klager over at jeg ikke får meg dame, for det skal godt gjøres med mitt litt sære levesett, det vet jeg, og jeg gir helt faen i det også.

Men om jeg treffer eller kommer i prat med ei jente, f.eks. i jobbsammenheng, seminar, bursdagsselskaper osv, og hun ikke kjenner meg eller vet hvordan jeg lever, ja da kan godt jeg være en av de menna som ts nevner at er rart ikke har samboer eller kjæreste. For du kan ikke se det på meg at jeg er den jeg er, og jeg er samfunnsengasjert og lett og snakke med osv.

Det var poenget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Hardcore, dude.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en ukysset jomfru på 24. blir stadig sjekket opp av kvinner, men jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. jeg har ingen seksuelle antenner, så det ender alltid opp med at jeg avviser dem, eller at de mister interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en ukysset jomfru på 24. blir stadig sjekket opp av kvinner, men jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. jeg har ingen seksuelle antenner, så det ender alltid opp med at jeg avviser dem, eller at de mister interessen.

Du burde da greie å være sammen med en av dem såpass lenge at du i det minste får noen kyss da.....og en blow job kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...