Gjest Lommerusk Skrevet 3. august 2009 #101 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 4. august 2009 #102 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Det har ingenting for seg å kalle noen for tapere uansett - du sier bare en hel del om deg selv, ditt verdisyn og hvor (u)møblert hodet og "sjelen" din er.. For øvrig: Finnes vel noen.. Jeg tror det store flertallet menn som kjøper sex er helt normale og vanlige folk, og en god del av dem er *svært* ressurssterke. Det har ikke falt deg inn at dette er aktiviteter som faktisk koster, du vet... penger!? Var "Det har ingenting for seg å kalle noen for tapere uansett - du sier bare en hel del om deg selv, ditt verdisyn og hvor (u)møblert hodet og "sjelen" din er.." rettet mot meg , eller kristian82? Endret 4. august 2009 av gbnj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 4. august 2009 #103 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg later som jeg ikke leste det, så sover jeg bedre. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. august 2009 #104 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Jeg stresser sjelden. Du som snakker om nyanser må vite at det finnes noe mellom sosiale avvikere og rundbrennere. Det lønner seg ikke å stresse altfor lite heller for da kommer du aldri i mål. Noe jeg også må ta til etterretning. Og selvfølgelig finnes det veldig mange i mellom sosiale avvikere og rundbrennere. Problemet er bare at nesten alle er opptatt. Her snakker vi igjen om en normalfordeling (kurve). Sosiale avvikere ligger på venstre ytterkant, de "normale" på midten/toppen av kurven, og rundbrennerne på høyre ytterkant. Faktisk interessant at ALT kan forklares med normalfordeling. Livets viktigste lov. Endret 4. august 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. august 2009 #105 Del Skrevet 4. august 2009 Han har så rett som det bare går an å ha. Det er som å lete etter nåla i høystakken. Kjendisen Neil Young skrev om det - den evige jakten på et hjerte av gull. Maria McKee skrev om det (og Feargal Sharkey sang) i låten "A Good Heart" (these days is hard to find). Ingen har hatt større besværligheter med å finne bra damer, enn de aller rikeste kompisene jeg har (vi snakker om folk med titalls millioner eller mer): De har lett og lett og vraket hundrevis av ubrukelige kandidater - de aller fleste avslører seg som åpenbart blendet av lommebok, og ikke av karene. Drømmen om en prins som skal komme og finne en dame, er like gammel som troen på julenissen - helst eldre. Og vanskeligere å komme til livs. For øvrig så er det likestilling nå, så dere skal jammen lære dere å skape deres egne formuer og stå på egne ben, ta ansvar for egne liv og slutt å drømme! Ingen tvil om at kvinnfolk liker å bruke penger, nei! Derfor er det viktig at de ikke vet hvor mye penger etc. du har før det er for sent - for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 4. august 2009 #106 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg har en voksen kompis (38), han har hatt sex vet jeg, men aldri fast dame. Han er snill, morsom og grei, men ikke så veldig pen. Han tjener også bra og har orden i det meste. Ryktene sier tilogmed at han har en svær en, for de som måtte vektlegge det. Men ingen vil ha han! Why? Jeg vet ikke helt... Litt for tilbakeholden kanskje? Han gjør liksom aldri noe for å skru på sjarmen. Sjekker ikke damer, bare jobber og jobber og spiser grandiosa og blir med på ei fyllekule i ny og ne. Merkelig egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En jente Skrevet 4. august 2009 #107 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg bare er nysgjerrig... Jeg har faktisk flere venner på 30 og noen nærmere 35 som aldri har hatt dame. Ikke i nærheten av et kyss eller noe.. Det er ingenting rart eller hva jeg skal si, med disse, de er kjempehyggelige å prate med. Kankje ikke noen partyprins hvis jeg skal si det på den måten, men sikkert helt brukbart utseende. Men likevel bare skjønner jeg det ikke helt at det er helt "normalt".. Det er jo flere jeg kjenner. Jeg vil bare forstå hva som skjer og hvordan. Jar har flere ganger prøvd å spleise (ja, jeg vet at man skal være forsiktig med å kalle det det og at det lett blir pinlig), men ingen av jentene ser ut til å bli intr i noe mer en bare vennskap. Hadde synes det hadde vært så hyggelig om de hadde funnet seg en jente snart. Jeg får kun tak i menn som aldri har vært sammen med noen jenter før jeg. Jeg foretrekker slike menn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. august 2009 #108 Del Skrevet 4. august 2009 Det er vel menn som ikke kan kalles tapere, som har seg med prostituerte, hvorfor? Herregud! Jeg skriver at JEEEEG hadde følt meg som en taper om jeg hadde hatt sex med prostituerte! Sier ikke en dritt om hva andre menn bør eller skal føle om temaet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. august 2009 #109 Del Skrevet 4. august 2009 Var "Det har ingenting for seg å kalle noen for tapere uansett - du sier bare en hel del om deg selv, ditt verdisyn og hvor (u)møblert hodet og "sjelen" din er.." rettet mot meg , eller kristian82? Sikkert rettet mot meg om han/hun som skrev innlegget er like dårlig til å lese som deg! Jeg skrev at JEG hadde følt meg som en taper om jeg hadde gått til en prostituert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. august 2009 #110 Del Skrevet 4. august 2009 Han gjør liksom aldri noe for å skru på sjarmen. Sjekker ikke damer, bare jobber og jobber og spiser grandiosa og blir med på ei fyllekule i ny og ne. Merkelig egentlig... Han gir ikke noe, og har ikke mye å tilby da...og da er det naturlig at han får null i retur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. august 2009 #111 Del Skrevet 4. august 2009 Faktisk interessant at ALT kan forklares med normalfordeling. Livets viktigste lov. Folk skiller seg og forhold opphører, slik at sivilstatusen til folk endres gjerne frivillig eller ufrivillig en eller flere ganger i løpet av livet. Så hva med normalfordelingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. august 2009 #112 Del Skrevet 4. august 2009 Folk skiller seg og forhold opphører, slik at sivilstatusen til folk endres gjerne frivillig eller ufrivillig en eller flere ganger i løpet av livet. Så hva med normalfordelingen da? Ja, hva med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. august 2009 #113 Del Skrevet 4. august 2009 Ja, hva med den? Mener du virkelig at den kan brukes på en gruppe individer til enhver tid, selv om folk bytter status fra tid til annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. august 2009 #114 Del Skrevet 4. august 2009 Mener du virkelig at den kan brukes på en gruppe individer til enhver tid, selv om folk bytter status fra tid til annen? Ja, hvorfor ikke? Normalfordelingen er jo forsåvidt et status- eller øyeblikksbilde av gruppen. Det forutsetter selvfølgelig også at du velger ut en stor nok (representativ) gruppe som inneholder individer fra alle grupperinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 4. august 2009 #115 Del Skrevet 4. august 2009 Sikkert rettet mot meg om han/hun som skrev innlegget er like dårlig til å lese som deg! Jeg skrev at JEG hadde følt meg som en taper om jeg hadde gått til en prostituert.Du insinuerer vel at man er en taper, når man besøker prostituerte for å få kroppskontakt("Jeg personlig hadde i alle fall bare følt meg som en enda større taper om jeg måtte ty til en prostituert for å få kroppskontakt")? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. august 2009 #116 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Du insinuerer vel at man er en taper, når man besøker prostituerte for å få kroppskontakt("Jeg personlig hadde i alle fall bare følt meg som en enda større taper om jeg måtte ty til en prostituert for å få kroppskontakt")? Jeg vet ikke hvor mye klarer man kan si en ting jeg. Jeg klarer ikke å si det noe klarere i alle fall. Skyld på norsklæreren min. JEG hadde følt meg som en taper om jeg gikk til en prostituert. Skal du forlange at jeg ikke skal føle meg som det dersom jeg oppsøker en prostituert? Herremin hatt! Jeg bryr meg null og nix om hva du eller andre gjør, men på samme måte som om at jeg føler meg som en taper om jeg raner og slår ned en gammel dame, så hadde jeg følt meg som en taper om jeg måtte betale for sex. Bare for at jeg hadde følt meg som en taper, så vil ikke det si at man automatisk er en taper om man går til en prostituert og andre menn har andre meninger og andre måter å vurdere verden og handlingene sine på. Jeg insinuerer ikke en dritt, du tar kverrulering til nye høyder. (For ordens skyld, NEI jeg sammenligner ikke det å kjøpe sex med å slå ned og rane gamle damer). Endret 4. august 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 5. august 2009 #117 Del Skrevet 5. august 2009 Var "Det har ingenting for seg å kalle noen for tapere uansett - du sier bare en hel del om deg selv, ditt verdisyn og hvor (u)møblert hodet og "sjelen" din er.." rettet mot meg , eller kristian82? Ingen av dere to, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 5. august 2009 #118 Del Skrevet 5. august 2009 Ingen av dere to, så vidt jeg husker. Ok, gnbj - det var visst til deg likevel. Dvs. som svar på et innlegg fra deg. Men det var ikke ment som en kommentar OM deg. Jeg brukte "du" på samme måte som en bruker "en" - men i en litt mer muntlig stil, kanskje. Snakket generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjenert og evig singel mann 35år Skrevet 10. september 2009 #119 Del Skrevet 10. september 2009 Hei jeg er en sjenert mann på 35 år og har aldri hatt kjereste selv om jeg gjerne skulle hatt en partner å dele livet med. Jeg har store problemer når det gjelder sosial omgang med det motsatte kjønn. Får totalt jernteppe og klarer ikke å si noe fornuftig, spesielt hvis jeg er alene med en dame. Som regel blir min sjenanse misoppfattet som overlegenhet / aroganse og så tror de jeg misliker dem. Min erfaring er at damer ganske enkelt skyr menn som er sjenert og alt annet har liten betydning (utseende, sosial status, penger makt osv). Er man derimot en arrogant drittsekk med såkalt "glimt i øyet" og kan snakke for seg så er man sikret å få seg kjæreste nesten uansett. Virker som man må helt opp i aldersgruppen 40-50 før man finner noen damer som vil ha annet en "bad guys"... kansje det er håp for meg også om noen år Ps jeg ser eldre ut en jeg er og tar gjerne en voksen dame nå så jeg slipper å vente... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 11. september 2009 #120 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg skrev imponere i et innlegg lenger opp. Poenget der var at en av grunnene til at jeg tror at sexkjøp ikke nødvendigvis booster mannen sitt ego, er for at det nok er følelsen av å imponere eller tiltrekke seg jenter uten å måtte betale for det som de savner. At du får deg en ny bestevenn uten å måtte betale Per for å være kameraten din da, det er pointet mitt. Får du en ny bestevenn vet du at du har en del gode egenskaper som tydeligvis appelerer til andre mennesker. Må du betale folk for å være vennen din, tror jeg ikke du klarer å lure deg selv til å tro du er populær. Ja, skjønner hva du mener da, spes uthevningene ser jeg absolutt. Vel... Jeg tror at grunnen til å hyre en prostituert kan være så mangt. Jeg har selv gjort det flere ganger i mitt liv. (Føler meg slettes ikke stolt av det, og er aldri noe jeg innrømmer i det virkelige liv) Første gang for meg var dårlig dømmekraft og fyll. Andre ganger har det gått så lenge mellom forrige gang jeg var intim med en jente at det har blitt ett fryktelig savn med vanlig kroppskontakt. Jeg har faktisk latt være å ha sex med den prostituerte flere ganger. Jeg var bare på jakt etter en å snakke med, som jeg kunne sitte/ligge inntil, høre hjertet slå og føle kroppsvarmen og pusten. Være meg selv og slappe av sammen med. Kroppskontakt er ikke alltid like lett å oppnå for meg. Utad kan du ikke se på meg at jeg er "mislykket" når det kommer til damer. Men jeg er nok handicapped på en eller annen usynlig måte som jeg ikke skjønner selv. Det går nemlig veldig mye tid mellom hver gang jeg møter noen som blir interessert i meg. På den andre side er jeg også veldig kresen, og klarer ikke å ha sex med damer jeg ikke liker oppførselen/personligheten på. Da blir det faktisk lettvint med en prostituert i ny og ne, hvor hun er betalt for å oppføre seg hyggelig og tålmodig. Sjansjen for at hun husker meg igjen, eller ihvertfall at jeg i det hele tatt ser henne igjen er jo også minimal, så jeg kan ta sjansen på å være helt meg selv. Da går det an å slappe av litt, og desperasjonen holdes i sjakk noen måneder til. Ja kroppskontakt med en dame er for meg definitivt verdt pengene, det hindrer meg fra å bli fullstendig gal. Og ja på en måte booster faktisk dette egoet mitt, hva som skjer er jeg usikker på, men det å bli mindre desperat for en periode ser ut til å gjøre underverker på sjekkefronten. Vel vel, om typer som meg vokser på trær eller om jeg er unntaket som bekrefter regelen aner jeg jo ikke, siden jeg aldri diskuterer denne siden av livet mitt med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå