kristian82 Skrevet 3. august 2009 #81 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Hvorfor skal en mann imponere en kvinne, hvorfor ikke omvendt? At de aldri har klart å fått en kvinne interessert i seg da. Imponere var tydeligvis feil ord å bruke. Endret 3. august 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 3. august 2009 #82 Del Skrevet 3. august 2009 men jeg tror kanksje jeg vet hvorfor han bare får venninner og ikke kjæreste, og det er hans oppførsel ovenfor damer når han er interessert: jeg bare gremmes av å se på ham jeg føler at han ser på venninnene som mennesker, men "interessentene" som objekter - en slags karakter i en film. gjør han ikke dette, så går han inn i "kameratrollen" med en gang, og da er jo leken over. jeg har forsøkt å få frem virkeligheten i hvordan det faktisk er når man er interessert i noen/forhold osv, men han har nok desverre fått noen sære forestillinger jeg ikke tror de damene han er interessert i deler med ham. så da..... Dette var litt interessant... Kan du gå litt nærmere inn på hvordan han ter seg? Hvordan er det med disse damene som liksom er karakterer i filmer? Jeg lurer på om jeg tildels har gjort samme feilen, så ville vært fint om du kunne gå litt nærmere inn på dette På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 3. august 2009 #83 Del Skrevet 3. august 2009 Noen kysser dårlig, du vet jo ikke om de er jomfruer for det! Er jo nok til at du har null seksuell kjemi med karen/dama du kliner med det! Mener fortsatt akkurat det jeg skrev ovenfor jeg men. At du foretrekker at en type har øvd seg opp på prostituerte og kanskje har fått hepatitt, HIV, Herpes osv. må jo være opp til deg. Foretrekker med glede heller en uerfaren dame enn en dame som er erfaren som en eskorte pike. Poenget med det jeg skrev ovenfor lå dessuten på et dypere plan enn akkurat om han er flink til å kysse eller ikke. Cluet var at det nok er en dyp og nær relasjon de savner mest og den kan ikke erstattes eller bøtes på av 1 time for 2000 kr. Er litt usikker på hva du mener med imponere damer? Det er jo mange som ikke trenger å gjøre noe for å imponere damer - damene overfaller dem jo. Jeg hadde det slik en stund.. Men for de som lider av dette "love-shyness", så tror jeg absolutt det kan være en løsning. Grunnen til at de sliter er jo at bare det å komme i nærheten av en dame, gjør dem alt for nervøse. De har fantasert i sitt stille sinn så sykt mye om dette, og hvor fantastisk sex må være, at det er som om noen plutselig står ansikt til ansikt med gud eller jesus.. Henger du med? Så, for å overkomme den voldsomt overdrevne respekten for "objektet" foran dem, og sine illusjoner om hvor fantastisk sex liksom er, så hjelper det at de får seg litt, på en eller annen måte. Prostituert, ei lite tiltrekkende dame på et utested, nabokjerringa - hva som helst! Bare de kan komme over den kneiken og litt ned på landjorden igjen.. Det politisk korrekte klimaet i Norge hjelper heller ikke disse mennene. De blir jattet med og alle antar at det finnes vel noen jenter der ute som også faller for og foretrekker slike menn. Men i virkeligheten så er det jo ikke det. For uansett hvor mye ei dame liker dem, så blir de mer og mer nervøse og elektriske dess nærmere de kommer målet, og selv den mest velvillig innstilte dame blir skremt bort under eller like før det kritiske øyeblikket... Å gå til prostituerte første gangen for å "pop their cherry" og vite hva sex og damer faktisk er, har vært praktisert i mange år i mange land. Det virker, faktisk. Det tar av den edge'n som så mange menn sliter med, og som altså skremmer damene bort før de kommer i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 3. august 2009 #84 Del Skrevet 3. august 2009 Kan jo tenkes at noen menn som aldri har hatt dame er homofile,men ingen interesse av å komme ut av skapet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. august 2009 #85 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Er litt usikker på hva du mener med imponere damer? Det er jo mange som ikke trenger å gjøre noe for å imponere damer - damene overfaller dem jo. Jeg hadde det slik en stund.. Men for de som lider av dette "love-shyness", så tror jeg absolutt det kan være en løsning. Grunnen til at de sliter er jo at bare det å komme i nærheten av en dame, gjør dem alt for nervøse. De har fantasert i sitt stille sinn så sykt mye om dette, og hvor fantastisk sex må være, at det er som om noen plutselig står ansikt til ansikt med gud eller jesus.. Henger du med? Så, for å overkomme den voldsomt overdrevne respekten for "objektet" foran dem, og sine illusjoner om hvor fantastisk sex liksom er, så hjelper det at de får seg litt, på en eller annen måte. Prostituert, ei lite tiltrekkende dame på et utested, nabokjerringa - hva som helst! Bare de kan komme over den kneiken og litt ned på landjorden igjen.. Det politisk korrekte klimaet i Norge hjelper heller ikke disse mennene. De blir jattet med og alle antar at det finnes vel noen jenter der ute som også faller for og foretrekker slike menn. Men i virkeligheten så er det jo ikke det. For uansett hvor mye ei dame liker dem, så blir de mer og mer nervøse og elektriske dess nærmere de kommer målet, og selv den mest velvillig innstilte dame blir skremt bort under eller like før det kritiske øyeblikket... Å gå til prostituerte første gangen for å "pop their cherry" og vite hva sex og damer faktisk er, har vært praktisert i mange år i mange land. Det virker, faktisk. Det tar av den edge'n som så mange menn sliter med, og som altså skremmer damene bort før de kommer i mål. Jeg skrev imponere i et innlegg lenger opp. Poenget der var at en av grunnene til at jeg tror at sexkjøp ikke nødvendigvis booster mannen sitt ego, er for at det nok er følelsen av å imponere eller tiltrekke seg jenter uten å måtte betale for det som de savner. At du får deg en ny bestevenn uten å måtte betale Per for å være kameraten din da, det er pointet mitt. Får du en ny bestevenn vet du at du har en del gode egenskaper som tydeligvis appelerer til andre mennesker. Må du betale folk for å være vennen din, tror jeg ikke du klarer å lure deg selv til å tro du er populær. Ja, skjønner hva du mener da, spes uthevningene ser jeg absolutt. Endret 3. august 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 3. august 2009 #86 Del Skrevet 3. august 2009 Nei, tror ikke jeg kjenner noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 3. august 2009 #87 Del Skrevet 3. august 2009 Tror ikke det er det som en mann på 32 år som er jomfru savner mest. Men strengt tatt kan jeg ikke vite det da. Men det jeg med mer sikkerhet tror er i alle fall at for mange menn - uavhengig av om de er jomfruer eller ei - så klarer de ikke å få tilfredstilt et fysisk behov, nærhet, kroppskontakt osv. på en tilfredsstillende måte med en jente man har betalt for å ligge med en. Det blir for upersonlig,det blir for "jeg er nummer 13 i dag, og nummer 53 denne uka" til at det er noe farbar vei for å forsøke å dekke fysiske eller andre behov. Tror det langtidssingle savner er å føle seg attraktive, føle at en av det motsatte kjønn begjærer han eller henne og velger selv å innlate seg med personen - bare for sex eller for et forhold. Neppe mange som klarer å lure seg selv til å tro at en prostituert gjør dette. Jeg personlig hadde i alle fall bare følt meg som en enda større taper om jeg måtte ty til en prostituert for å få kroppskontakt.Det er vel menn som ikke kan kalles tapere, som har seg med prostituerte, hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 3. august 2009 #88 Del Skrevet 3. august 2009 jeg kjenner 1 som var 40 da han fikk sin første kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. august 2009 #89 Del Skrevet 3. august 2009 Du har kanskje så dårlig tid at du med glede tar en rundbrenner-deluxe? hehe Jeg stresser sjelden. Du som snakker om nyanser må vite at det finnes noe mellom sosiale avvikere og rundbrennere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 3. august 2009 #90 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. august 2009 #91 Del Skrevet 3. august 2009 jeg kjenner 1 som var 40 da han fikk sin første kjæreste Endelig hadde han spart opp nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Relativista Skrevet 3. august 2009 #92 Del Skrevet 3. august 2009 Mener fortsatt akkurat det jeg skrev ovenfor jeg men. At du foretrekker at en type har øvd seg opp på prostituerte og kanskje har fått hepatitt, HIV, Herpes osv. må jo være opp til deg. Jeg foretrekker de som kysser bra, og så vil jeg ikke vite at de har hatt seg med horer. Poenget er at jeg ikke kan vite det, det eneste jeg merker meg er om de ikke kan kysse. Og det skjønner jeg at de er redde for. Å ha seg med en prostituert erstatter nok ikke et riktig forhold, nei. Men det hjelper en kanskje "over den kneika" som det snakkes om her. I tillegg så erstatter det brød og melk, mens en venter på mer spennende ingredienser. Ellers så tror jeg nok at det er mange drittsekker som bruker prostituerte, ellers. Men det er ikke de vi diskuterer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 3. august 2009 #93 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg skrev imponere i et innlegg lenger opp. Poenget der var at en av grunnene til at jeg tror at sexkjøp ikke nødvendigvis booster mannen sitt ego, er for at det nok er følelsen av å imponere eller tiltrekke seg jenter uten å måtte betale for det som de savner. At du får deg en ny bestevenn uten å måtte betale Per for å være kameraten din da, det er pointet mitt. Får du en ny bestevenn vet du at du har en del gode egenskaper som tydeligvis appelerer til andre mennesker. Må du betale folk for å være vennen din, tror jeg ikke du klarer å lure deg selv til å tro du er populær. Ja, skjønner hva du mener da, spes uthevningene ser jeg absolutt. Hvor mange menn tiltrekker seg kvinner uten å prøve? ja, det er nok kult å være nonchalant, men hvor mange er det som faktisk gjør det 100 %, de aller fleste gjør("betaler" i overført betydning) litt av hvert for at kvinner skal like dem? Det samme gjelder vennskap, hvor mange gjør det de vil(bokstavelig), dvs ikke skaffer seg/har hobbyer ol. kun for å skaffe seg venner/kompromisser for å beholde de vennene de har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. august 2009 #94 Del Skrevet 3. august 2009 Hvorfor skal en mann imponere en kvinne, hvorfor ikke omvendt? Naturen - dyreriket - er innrettet på samme måte: det er hannen som vil imponere hunnen. Mannen vil sette spor etter seg og tiltrekke seg hunner. Men i Norge er det kanskje vedtatt likestilling i naturen, slik at mannen må sitte i ro mens kvinnen jakter og vil imponere menn, og at de som bryter det blir avgiftsbelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Relativista Skrevet 3. august 2009 #95 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg tror menn trenger sin egen lille revolusjon der de tar et oppgjør med de forventede, påtvungne og selvpåførte kjønnsrollene som de i dag må forholde seg til. Målet må jo være at også menn kan finne seg selv, både på godt og vondt, og så må kvinner på sin side bare innfinne seg med dette. Eller la være. Jeg likte hele innlegget ditt. Burde vært på trykk i en avis. Jeg liker spesielt godt at du også innrømmer at menn selv er delaktige i kjønnsrolleskapelsen. Det er ikke bare jeg som kvinne som er ond, fordi jeg ikke tenner på usikre og ukyssede 40 åringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 3. august 2009 #96 Del Skrevet 3. august 2009 Naturen - dyreriket - er innrettet på samme måte: det er hannen som vil imponere hunnen. Mannen vil sette spor etter seg og tiltrekke seg hunner. Men i Norge er det kanskje vedtatt likestilling i naturen, slik at mannen må sitte i ro mens kvinnen jakter og vil imponere menn, og at de som bryter det blir avgiftsbelagt.Generelt sett så er ikke kvinner så vakre/har så fantastiske personligheter at de bare kan vente på drømmeprinsen, menn har selvfølgelig en tendens til å opptre desperat, ta det de kan få, men allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 3. august 2009 #97 Del Skrevet 3. august 2009 Endelig hadde han spart opp nok? Spart opp jeg antar du snakker om penger.... Vel nei han er ikke særlig rik om det var det du mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Relativista Skrevet 3. august 2009 #98 Del Skrevet 3. august 2009 Generelt sett så er ikke kvinner så vakre/har så fantastiske personligheter at de bare kan vente på drømmeprinsen. Jeg later som jeg ikke leste det, så sover jeg bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 3. august 2009 #99 Del Skrevet 3. august 2009 Det er vel menn som ikke kan kalles tapere, som har seg med prostituerte, hvorfor? Det har ingenting for seg å kalle noen for tapere uansett - du sier bare en hel del om deg selv, ditt verdisyn og hvor (u)møblert hodet og "sjelen" din er.. For øvrig: Finnes vel noen.. Jeg tror det store flertallet menn som kjøper sex er helt normale og vanlige folk, og en god del av dem er *svært* ressurssterke. Det har ikke falt deg inn at dette er aktiviteter som faktisk koster, du vet... penger!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 3. august 2009 #100 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg later som jeg ikke leste det, så sover jeg bedre. Han har så rett som det bare går an å ha. Det er som å lete etter nåla i høystakken. Kjendisen Neil Young skrev om det - den evige jakten på et hjerte av gull. Maria McKee skrev om det (og Feargal Sharkey sang) i låten "A Good Heart" (these days is hard to find). Ingen har hatt større besværligheter med å finne bra damer, enn de aller rikeste kompisene jeg har (vi snakker om folk med titalls millioner eller mer): De har lett og lett og vraket hundrevis av ubrukelige kandidater - de aller fleste avslører seg som åpenbart blendet av lommebok, og ikke av karene. Drømmen om en prins som skal komme og finne en dame, er like gammel som troen på julenissen - helst eldre. Og vanskeligere å komme til livs. For øvrig så er det likestilling nå, så dere skal jammen lære dere å skape deres egne formuer og stå på egne ben, ta ansvar for egne liv og slutt å drømme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå