Gå til innhold

Kjenner du voksne menn som aldri har hatt dame?

Gjest Gjest_Ida_*

Anbefalte innlegg

Jeg ville i hvert fall heller ha en som er sjenert, enn en "partyprins" som du kaller det. Og jeg ville definitivt heller ha en som har vært lenge i sølibat enn en som har hatt massevis av ONSer.

Ja, bare veldig rart det ikke er noen jenter som finner de kvalitetene hans positive i det virkelige liv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dann spleiselag og send stakkaren over på PUA boot camp... Jeg er en natural så jeg trenger ikke sånt, men for han der stakkaren der kan det kanskje fungere litt som elektrosjokk. Og vel, om det ikke fungerer så... elektrosjokk.

Hahahaha! Ja, PUA is the way to go. Not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere rundt 25-30 som aldri har hatt dame. Er ikke noe galt med noen av dem egnetlig. De er vel bare sjenerte og sliter litt med jenter, samt at en del av de stiller helt umennesklige krav til kvinner. De skal se ut som fhm-modeller eller noe og ønske å være hjemme og fikse for dem.

Problemet er nok at når man først har gått en stund uten kjæreste, så får man etterhvert helt urealistiske drømmer i forbindelse med det. Jeg kjenner tre slike menn, men bare en er urealistisk. De to andre er rett og slett kvinnehatere, men hvorfor aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er nok at når man først har gått en stund uten kjæreste, så får man etterhvert helt urealistiske drømmer i forbindelse med det. Jeg kjenner tre slike menn, men bare en er urealistisk. De to andre er rett og slett kvinnehatere, men hvorfor aner jeg ikke.

Får inntrykk av at det er en flytende overgang fra å være såkalt "kresen" og å bli kvinnehater. En veksler gjerne. Tror det har noe med at når en har gått store deler av livet å nesten ikke hatt en samtale med en eneste kvinne at de har begynt å se på kvinner som noe annet enn medmennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får inntrykk av at det er en flytende overgang fra å være såkalt "kresen" og å bli kvinnehater. En veksler gjerne. Tror det har noe med at når en har gått store deler av livet å nesten ikke hatt en samtale med en eneste kvinne at de har begynt å se på kvinner som noe annet enn medmennesker.

Jeg synes ikke det er det samme. De overkresne taler gjerne positivt om kvinner, mens kvinnehaterne aldri omtaler kvinner positivt, uttaler seg negativt om alle kvinner de kommer i kontakt med og nærmest høres ut som om de føler seg kvalme hver gang de snakker om en kvinne. Dette er gjerne folk som har hatt problemer med sine mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Hahahaha! Ja, PUA is the way to go. Not.

Jeg har veldig avsmak for PUA, men for ham må da vel dette være en grei løsning? Poenget er at han må komme i gang - et sted må alle begynne. Har han ikke klart det ved egen maskin på så mange år, ja så trenger han virkelig drahjelp utenfra..

Den naturlige utviklingen videre er at han etter en stund finner sin egen stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig avsmak for PUA, men for ham må da vel dette være en grei løsning? Poenget er at han må komme i gang - et sted må alle begynne. Har han ikke klart det ved egen maskin på så mange år, ja så trenger han virkelig drahjelp utenfra..

Den naturlige utviklingen videre er at han etter en stund finner sin egen stil.

Godt å høre at du har avsmak for det. Da er vi to. Jeg hadde ikke anbefalt PU. Denne fyren må jobbe med seg selv. Uansett hvor mye PUA-ene prøver å overbevise folk om at PU egentlig bare handler om å realisere seg selv, så handler det faktisk bare om å få fitte. Små, triste menn som trenger feite, amerikanske trailersjåfører som sier til dem "se på meg, jeg får pule, og det kan du og".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Ja, jeg kjenner enkelte som ikke har hatt dame. Faktisk er det noen jeg ikke har sett kysse ei jente eller knapt nok flørte med dem. Tror det er flere forskjellige grunner blant de jeg vet om.

Noen er rett og slett veldig sjenerte og kan nesten ikke snakke med en dame over en lengere samtale.

Noen andre har rett og slett vært litt redde for å vise for mye av seg selv og hvem de er når det hendte en sjelden gang at ei jente var interessert i dem. Ble visst ikke noe mer mellom dem noe jeg tror bunner ut i usikkerhet.

Ser det er mye snakk om PUA og hvordan jentene nærmest hater det konseptet her. Mener det blir litt feil. Selv om mye fra PUA sikkert kan virke overfladisk handler det faktisk en del om at man skal hente frem det beste i seg selv for å "selge seg" på en bedre måte. Og det har fungert for noen. Det hjelper jo fint lite at man er en forholdsvis attraktiv, stabil kar som ingen skjønner hvorfor ikke er i et forhold ennå når den personen ikke greier å komme i kontakt med det motsatte kjønn i utgangspunktet. Man kan sammenligne det med et jobbintervju, selv om man har alle egenskaper som skal til får man ikke jobben dersom man likevel ikke greier å "by frem" seg selv på en overbevisende måte. Sånn sett handler det jo faktisk om å jobbe med seg selv og få mer selvtillit samt lære egenmarkedsføring på sjekkemarkedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange kvinne, helt fra 12 til nå voksen stor mann. Jeg har mange kvinne hvert år, kysse all slags kvinne.

Mvh Rastafan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mene kvinner, ikke kvinne. Unnskyld. Menn må ha kvinner, hva gjør de som ikke har kvinner, jeg tror de må være homo.

Mvh Rastafan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg skjønner blir PUA utrolig dumt (synes jeg), siden all personlighet blir borte i plattheter og innøvde fraser. Eller tar jeg feil?

Men hva med nettdating, da? Er ikke det et godt alternativ til disse mennene det snakkes om her????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg bare er nysgjerrig... Jeg har faktisk flere venner på 30 og noen nærmere 35 som aldri har hatt dame. Ikke i nærheten av et kyss eller noe..

Kjenner dere flere som er såpass voksne som ikke har kysset, one night eller noe som helst enda? Hvorfor ikke??

Eh, nei, virkelig ikke. Hva mener du med "hvorfor ikke"?! Hva da "hvorfor ikke". Det er jo bare helt utenkelig, det du sier.

Jeg ser for meg at dette må gjelde folk som har levd helt isolert fra omverdenen..vokst opp i en sekt eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg skjønner blir PUA utrolig dumt (synes jeg), siden all personlighet blir borte i plattheter og innøvde fraser. Eller tar jeg feil?

Jeg kan være enig i at om en bruker PUA i bokstavelig form så vil det virke platt, innøvd og mer som et skuespill. Tror ikke det er mange menn som tar PUA litteratur så bokstavelig, de fleste trekker frem elementer for å kunne jobbe med seg selv som person. PUA er jo basert på mye rart, bla. psykologi, hvordan man finner frem det beste i seg selv og kommuniserer det til den du er interessert i.

Men hva med nettdating, da? Er ikke det et godt alternativ til disse mennene det snakkes om her????

Nja, det er jo flere menn enn kvinner på nettdating, og når oddsen allerede da er lavere for menn hjelper det jo ikke at man kanskje er sjenert i tillegg. Videre må man jo på et tidspunkt møte dama i virkeligheten og da vil det fortsatt være en bakdel å være sjenert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pinata

Nettdating funker bra det, men er etter min mening langt mer patetisk enn pick up. Alle kan sette seg foran tastaturet og grave frem sitt beste bilde, men for en sjenert person som meg krever det langt større baller å ta initiativet overfor interressante damer i samme lokale. De ballene har jeg nå bestemt meg for å gro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nei, virkelig ikke. Hva mener du med "hvorfor ikke"?! Hva da "hvorfor ikke". Det er jo bare helt utenkelig, det du sier.

Jeg ser for meg at dette må gjelde folk som har levd helt isolert fra omverdenen..vokst opp i en sekt eller noe.

Stemmer ikke i det hele tatt. Av en klasse fra VGS med mesteparten jenter, og kun syv gutter i en mellomstor by i Norge og hvor alle har gått videre på skole er det hele tre av syv som er og blir kronisk enslige den dag i dag, noen av dem har såvidt rørt en kvinne.

Dette er helt normale karer egentlig, hyggelige og oppegående. Uansett tror jeg at de nå når de er nærmere 30 har falt inn i et mønster som gjør det nesten umulig for dem å få seg noe partner.

Jeg tror rett og slett at om folk faller inn i et mønster slik som disse har så jo lengre det varer, jo mer fastsatt i mønsteret de blir, jo vanskeligere blir det for dem å bryte ut og prøve å få seg en partner og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating funker bra det, men er etter min mening langt mer patetisk enn pick up. Alle kan sette seg foran tastaturet og grave frem sitt beste bilde, men for en sjenert person som meg krever det langt større baller å ta initiativet overfor interressante damer i samme lokale. De ballene har jeg nå bestemt meg for å gro.

Du skal gro dem ved å lære deg teknikker? Beklager å måtte være den som sier det, men om du skal bruke Pick Up Artist opplegg så krymper vel egentlig ballene dine mer enn de vokser.

Om du ønsker deg baller så får du klare deg på egenhånd, og de som går på nettet gror et par bak tastaturet, greit nok, men det er på egenhånd og det er de selv og ikke en eller annen rar håndbok i Pick Up som går og møter eventuelle kvinner og. De karene har med andre ord de ballene du ikke får.

Som mann selv syntes jeg det Pick Up opplegget ser ut til å bunne ut i forakt for kvinner som medmennesker og et syn på kvinner som objekter som skal erobres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, jeg kjenner enkelte som ikke har hatt dame. Faktisk er det noen jeg ikke har sett kysse ei jente eller knapt nok flørte med dem. Tror det er flere forskjellige grunner blant de jeg vet om.

Noen er rett og slett veldig sjenerte og kan nesten ikke snakke med en dame over en lengere samtale.

Noen andre har rett og slett vært litt redde for å vise for mye av seg selv og hvem de er når det hendte en sjelden gang at ei jente var interessert i dem. Ble visst ikke noe mer mellom dem noe jeg tror bunner ut i usikkerhet.

Ser det er mye snakk om PUA og hvordan jentene nærmest hater det konseptet her. Mener det blir litt feil. Selv om mye fra PUA sikkert kan virke overfladisk handler det faktisk en del om at man skal hente frem det beste i seg selv for å "selge seg" på en bedre måte. Og det har fungert for noen. Det hjelper jo fint lite at man er en forholdsvis attraktiv, stabil kar som ingen skjønner hvorfor ikke er i et forhold ennå når den personen ikke greier å komme i kontakt med det motsatte kjønn i utgangspunktet. Man kan sammenligne det med et jobbintervju, selv om man har alle egenskaper som skal til får man ikke jobben dersom man likevel ikke greier å "by frem" seg selv på en overbevisende måte. Sånn sett handler det jo faktisk om å jobbe med seg selv og få mer selvtillit samt lære egenmarkedsføring på sjekkemarkedet.

Hvorfor skal du se en mann kysse en kvinne, er det ment for dine øyne?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner dere flere som er såpass voksne som ikke har kysset, one night eller noe som helst enda?

Ja, jeg kjenner til 4-5 menn i 35+ alderen som aldri har er blitt kysset eller hatt seg dame. Grunnen til det er at disse mennene er så sære og vanskelig å ha med å gjøre, at de tiltrekker ikke kvinner.

De har særdeles dårlig utviklede sosiale antenner/evner, sier utrolig mye dum og frasøstende ting (blir vel nervøse i selskap med kvinner?), har usosiale fritidsinteresser, er mammadalter som bor hjemme på gutterommet, kler seg dårlig og personlig hygienen er mangelfull.

De er stereotypen av menn som generelt blir oppfattet som looser's i dagens samfunn.

Endret av Queen B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Tre av syv som er og blir kronisk enslige den dag i dag, noen av dem har såvidt rørt en kvinne.

Dette er helt normale karer egentlig, hyggelige og oppegående. Uansett tror jeg at de nå når de er nærmere 30 har falt inn i et mønster som gjør det nesten umulig for dem å få seg noe partner.

De nærmer seg 30 og har ikke tatt på en kvinne før?

Da skulle jeg tro det er noe avvikende trekk med disse:

- Sosialt isolerer seg

- Er ikke ute og har det hyggelig

- Treffer ikke folk

- Ser helt fjerne ut

- Oppfører seg merkelig

- Har andre sosialt usjarmerende trekk...

Dersom de, som du sier, ser "normale" ut, er "normale" og virkelig vil ha seg en dame, og de nærmer seg 30 og har ikke engang kysset, en, da behøver de seriøs hjelp.

De må ha levd veldig kjedelig...og får som fortjent. Det sier en del om personlighetene deres: ingen evne og vilje til å få ting til å skje, tydeligvis. Har de ikke reist, er de ikke nysgjerrige på andre?

Nei, dette høres for dumt ut til å være sant. Ikke attraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fugl Fønix

Kjenner ingen som aldri har hatt dame, men kjenner flere som ikke har hatt dame på mange, mange år. De hadde dame i tenårene, men ikke etter fylte 20. Og jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor. De er greie og oppegående gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...