Gå til innhold

Kjenner du voksne menn som aldri har hatt dame?

Gjest Gjest_Ida_*

Anbefalte innlegg

Men man må nok - til en viss grad, akseptere at en mulig partner har hatt et (sex)liv før man møtte vedkommende. Som ung jente er det ofte lett å bli utnyttet av Casanovaer, og man kan komme til å gjøre ting man senere angrer på at man rotet seg borti. Ofte er man heller ikke klar over at man blir manipulert og utnyttet selv om man absolutt burde forstått det.

Hvis jeg hadde møtt en kjempeflott mann, og han hadde fortalt at han f.eks.i ungdomstiden hadde vært på horehus (eller gjort andre ting jeg absolutt ikke liker).så kunne jeg likevel godtatt det, dersom forholdet ellers var bra.

Jaja, alle har jo en fortid, og et tidligere sexliv,det har jeg null problem med.

Men som jeg "snakket" med gjesten ovenfor om, så er det litt forskjell på det å f.eks. fra 20-30 åra bare ha flydd etter og hatt sex med alle "drittsekk" mennene - nærmere utdypet ovenfor - for så når man er 31 år forvente at en "snill" mann skal ha noe interesse av en slik dame. Det er mer rotfestet i personlighet enn et tilfeldig feilgrep om man har et slikt livsløp i en 10 års periode. At man er ung kan man heller ikke skylde på - ung og dum kan man være når man er 16, ikke 25.

Men greit så lenge man er ærlig om det, men - nok en gang som diskutert noen innlegg ovenfor - er jo litt av problemet at de heller ikke er det. Å da ser man jo egentlig av atferden dems de siste 10 årene, samt simpelheten bestående av å lyve til seg et forhold, manipulere en mann til å bli glad i henne (eller han manipulerer en kvinne til å bli glad i han) basert på løgn osv. hva slags grunt og egoistisk menneske det er snakk om.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
:roll: Fint om du syns det er greit at de lyver til deg for å oppnå sine ambisjoner. Men jeg liker ikke det nei. Jeg har også ambisjoner vettu, å de rekker litt lenger enn å dele livet med et simpelt og løgnaktig menneske som jeg egentlig ikke kjenner. Men fint vi er ulike.

At en kvinne puler 50 menn betyr ikke at hun er løgnaktig.

Men man må nok - til en viss grad, akseptere at en mulig partner har hatt et (sex)liv før man møtte vedkommende. Som ung jente er det ofte lett å bli utnyttet av Casanovaer, og man kan komme til å gjøre ting man senere angrer på at man rotet seg borti. Ofte er man heller ikke klar over at man blir manipulert og utnyttet selv om man absolutt burde forstått det.

Aha! Menn er rovdyr som utnytter uskyldige søte piker. Så det er derfor kvinner må kvoteresinn i styrer, studier og jobber generelt? For alle vet jo at kvinner er sarte sjeler uten egen vilje, egne tanker, meninger og evne til å ta ansvar for egne liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en kvinne puler 50 menn betyr ikke at hun er løgnaktig.

Ingen som har sagt det.

Du bryr deg ikke så mye om hva som skrives tydeligvis. :filer:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannlig gjest

Hvis jeg hadde møtt en kjempeflott mann, og han hadde fortalt at han f.eks.i ungdomstiden hadde vært på horehus (eller gjort andre ting jeg absolutt ikke liker).så kunne jeg likevel godtatt det, dersom forholdet ellers var bra.

Mener du at unge jenter er tilbakestående og viljeløse? Du fremstiller dem jo som passive ofre for manipulerende menn som bare vil i buksa på dem. Er ikke denne beskrivelsen temmelig kvinnediskriminerende?

At du ville ha godtatt en "brokete" fortid hvis mannen ellers svarer til forventningene overrasker meg i grunnen ikke. Kvinner har jo en tendens til å godta mye crap oppførsel så lenge han er stinn av selvtillit, rik, har bra jobb, kjekk osv. (evt. stryk det som ikke passer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Lars_*

Nok et innlegg fra rasen dere prater om.

Jeg er 24 år og ukysset. Jeg har bare nære guttevenner. De jentene jeg kjenner vil jeg kalle bekjente.

Jeg har normalt utseende, ikke kravstor selv om jeg stiller krav. Det jeg mener med krav er ikke urealistisk. Mange jenter alle andre syntes er mindre pene som jeg ser som fantastiske. Problemet er at jeg vil at ting skal være "perfekt" Gidder ikke bruke tid på damer jeg ikke er fornøyd med. Jeg mener at den perfekte finnes. Jeg kan si at det finnes flere jeg gjerne ville vært sammen med, men klarer ikke ta steget. Jeg blir ofte sjenert og klarer ikke ta det videre på egenhånd med jenta.

Det ender som regel med venneprat, siden jeg ikke ved når jeg trekke flørtingen videre til fysisk kontakt.

Dette skyldes nok at jeg ikke har tørt å ha fysisk kontakt før og at det bare blir tyngre og tyngre med tiden.

Videre er problemet når vi begynner å kysse. Jeg er sikkert totalt elendig. Jeg tør ikke si at jeg aldri har kysset noen. Vil nok heller lyve å si at det er få.

Dette blir bare tyngre og tyngre for hver dag. Jeg vil så gjerne dele livet med noen. Både tunge stunder og fine stunder. Men siden jeg leter etter den rette blir bare alt feid bort hvis jeg selv tenker at dette ikke er personen jeg vil dele livet mitt med.

Jeg jobber med jenter jeg klarer å få god kontakt med. Men jeg bruker nok en stund på å åpne meg. De jentene jeg har åpnet meg for er jeg redd vil se på meg som en venn om jeg ber dem ut.

Akuratt nå er det en jente jeg kjenner. Eneste måten jeg kan få bedt henne med på noe er facebook. Har fått nummeret hennes av henne, men er totalt merkelig om jeg sender sms til henne.

Ble litt dårlig formulert, men min oppsummering er: Det blir vanskeligere å vanskeligere for hvert år som går. Hovedproblemet er vanskeligheter med å ta steget videre til noe fysisk som berøring og videre, samt å prate om det mange mener er naturlig smalltalking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jenta_*

Jeg er 24 år og ukysset. Jeg har bare nære guttevenner. De jentene jeg kjenner vil jeg kalle bekjente.

Jeg har normalt utseende, ikke kravstor selv om jeg stiller krav. Det jeg mener med krav er ikke urealistisk. Mange jenter alle andre syntes er mindre pene som jeg ser som fantastiske. Problemet er at jeg vil at ting skal være "perfekt" Gidder ikke bruke tid på damer jeg ikke er fornøyd med. Jeg mener at den perfekte finnes. Jeg kan si at det finnes flere jeg gjerne ville vært sammen med, men klarer ikke ta steget. Jeg blir ofte sjenert og klarer ikke ta det videre på egenhånd med jenta.

Det ender som regel med venneprat, siden jeg ikke ved når jeg trekke flørtingen videre til fysisk kontakt.

Dette skyldes nok at jeg ikke har tørt å ha fysisk kontakt før og at det bare blir tyngre og tyngre med tiden.

Videre er problemet når vi begynner å kysse. Jeg er sikkert totalt elendig. Jeg tør ikke si at jeg aldri har kysset noen. Vil nok heller lyve å si at det er få.

Dette blir bare tyngre og tyngre for hver dag. Jeg vil så gjerne dele livet med noen. Både tunge stunder og fine stunder. Men siden jeg leter etter den rette blir bare alt feid bort hvis jeg selv tenker at dette ikke er personen jeg vil dele livet mitt med.

Jeg jobber med jenter jeg klarer å få god kontakt med. Men jeg bruker nok en stund på å åpne meg. De jentene jeg har åpnet meg for er jeg redd vil se på meg som en venn om jeg ber dem ut.

Akuratt nå er det en jente jeg kjenner. Eneste måten jeg kan få bedt henne med på noe er facebook. Har fått nummeret hennes av henne, men er totalt merkelig om jeg sender sms til henne.

Ble litt dårlig formulert, men min oppsummering er: Det blir vanskeligere å vanskeligere for hvert år som går. Hovedproblemet er vanskeligheter med å ta steget videre til noe fysisk som berøring og videre, samt å prate om det mange mener er naturlig smalltalking

Dette var jo som om jeg skulle skrevet det selv, bortsett fra at jeg er jente da. Føler også at ting bare blir vanskeligere og vanskeligere med årene. Kjenner igjen den usikkerheten du beskriver ang kyssing og fysisk kontakt, og det må jo være lov for oss å stille noen krav også, ikke bare godta det som måtte dukke opp. Skal jo gjerne være matchende kjemi osv.

Det jeg tenker er at jeg enten må sattse på å treffe en mann som gjør meg så trygg at jeg ikke tenker over at jeg er uerfaren, eller å treffe på en i samme situasjon som meg. Håper litt på det siste da, hadde vært kult å debutere med en som også var urørt. liker tanken på at verken han eller jeg har hatt noen andre enn hverandre :rødme:

Føler virkelig med alle som er i en slik situasjon som det som blir beskrevet og ønsker dere lykke til! :) Før elelr siden treffer nok vi vår bedre halvdel også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut fra hva du skriver her så har du svært gode muligheter til å rydde opp i dette i løpet av ikke alt for lang tid om du tar de rette grepene. Du er et av mange eksempler på menn som har "avseksualisert" seg og ikke helt vet hvordan de skal flørte og bygge opp fysisk kontakt og ellers kanskje er litt usikkre, men ikke mangler sosiale evner generelt og ikke har noe "rart" ved seg. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å lese innleggene jeg skrev litt lenger opp i tråden hvor jeg skrev en del om sjekking inspirert av juggler method og jeg vil oppfrodre deg til å ta en titt på forumet til Juggler og stille spørsmål der. Eventuelt ta kontakt på et annet PUA forum som virker som de har et bra kvinnesyn og ikke bruker rare teknikker men lærer deg naturlig sjekking. Dette funker og det lar deg fortsette å være deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at unge jenter er tilbakestående og viljeløse? Du fremstiller dem jo som passive ofre for manipulerende menn som bare vil i buksa på dem. Er ikke denne beskrivelsen temmelig kvinnediskriminerende?

Snakk om å generalisere. Alle har da vært unge og naive. Har mye å gjøre med modenhet å gjøre. Noen når denne senere enn andre. Finns da mange menn og som har blitt offer for slike damer og. Spesielt i tenår og tidlig tjueår.

Jeg holdt flere ganger på å gå i "fella", men rakk og trekke meg unna. Det er lett og dømme, men er du så sikker på det ikke kunne skjedd med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Dette var jo som om jeg skulle skrevet det selv, bortsett fra at jeg er jente da. Føler også at ting bare blir vanskeligere og vanskeligere med årene. Kjenner igjen den usikkerheten du beskriver ang kyssing og fysisk kontakt, og det må jo være lov for oss å stille noen krav også, ikke bare godta det som måtte dukke opp. Skal jo gjerne være matchende kjemi osv.

Det jeg tenker er at jeg enten må sattse på å treffe en mann som gjør meg så trygg at jeg ikke tenker over at jeg er uerfaren, eller å treffe på en i samme situasjon som meg. Håper litt på det siste da, hadde vært kult å debutere med en som også var urørt. liker tanken på at verken han eller jeg har hatt noen andre enn hverandre :rødme:

Føler virkelig med alle som er i en slik situasjon som det som blir beskrevet og ønsker dere lykke til! :) Før elelr siden treffer nok vi vår bedre halvdel også!

Signerer denne! Jeg er også i samme situasjon (jente). Men er kommet til et punkt hvor jeg skjønner at JEG faktisk må jobbe med saken og gjøre ting annerledes i framtida - så det skal nok ordne seg ;)

De fleste finner jo noen til slutt :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannlig gjest
Snakk om å generalisere. Alle har da vært unge og naive. Har mye å gjøre med modenhet å gjøre. Noen når denne senere enn andre. Finns da mange menn og som har blitt offer for slike damer og. Spesielt i tenår og tidlig tjueår.

Jeg holdt flere ganger på å gå i "fella", men rakk og trekke meg unna. Det er lett og dømme, men er du så sikker på det ikke kunne skjedd med deg?

Alle har vært unge, ja, men ikke nødvendigvis naive. Det er lov å tenke også ser du, uavhengig av hvor ung man er. Men jeg reagerte mest på den kjønnsstereotypiske fremstillingen din av jenter, dvs. som passive og uvitende ofre for manipulative menn med én ting i sinnet. Dette er offermentalitet på kvinners vegne som fraskriver kvinner ethvert ansvar i mann/kvinne-relasjonen. Og, ja det er kvinnefiendtlig så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...