Gå til innhold

Kjenner du voksne menn som aldri har hatt dame?

Gjest Gjest_Ida_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ida_*

Jeg bare er nysgjerrig... Jeg har faktisk flere venner på 30 og noen nærmere 35 som aldri har hatt dame. Ikke i nærheten av et kyss eller noe.. Det er ingenting rart eller hva jeg skal si, med disse, de er kjempehyggelige å prate med. Kankje ikke noen partyprins hvis jeg skal si det på den måten, men sikkert helt brukbart utseende.

Men likevel bare skjønner jeg det ikke helt at det er helt "normalt".. Det er jo flere jeg kjenner. Jeg vil bare forstå hva som skjer og hvordan.

Jar har flere ganger prøvd å spleise (ja, jeg vet at man skal være forsiktig med å kalle det det og at det lett blir pinlig), men ingen av jentene ser ut til å bli intr i noe mer en bare vennskap. Hadde synes det hadde vært så hyggelig om de hadde funnet seg en jente snart.

Kjenner dere flere som er såpass voksne som ikke har kysset, one night eller noe som helst enda? Hvorfor ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shady Lady

Eg kjenner eit par stykk som aldri har gjort noko som helst med det motsatte kjønn, og eg syns det er utrulig rart.

Sjølvsagt kan folk ha gjort ting eg ikkje veit om. Men vi bur på ein liten plass der alle veit "alt" om alle. Så veeeeldig mykje kan dei neppe ha gjort!

Underlig, sidan det er snakk om kjekke karar med ok utsjånad. Dog, dei går ikkje mykje ut og sjekkar aldri opp. Trur dei ventar på at ei deilig dame skal dette nedi fanget deira medan dei sit heime og ser TV lørdagskvelden :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjenner flere sånne. Det er ikke noe galt med dem, og de fleste er ganske lei av forståsegpåere som skal spleise dem med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avholdsmann
Ja, jeg kjenner flere sånne. Det er ikke noe galt med dem, og de fleste er ganske lei av forståsegpåere som skal spleise dem med folk.

ja, aseksualitet, altså det at en ikke har seksuelle følelser, eller i alle fall ikke ønsker å ha sex med andre, er en legning det også. Sjekk et nettleksikon hvis dere ikke tror meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo hende at disse mennene bare er kresne, og ikke hopper på den første og beste.

Eller at de fortsatt sitter fast i navelstrengen og blir boende hjemme hos mamma til godt oppi 40-åra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er kanskje litt passive i forhold til å prate å ta intiativ og sånn, men ingen av dem for hjemme altså =) Alle har god utdanning og egen leilighet, bil osv.. Synes bare det fortsatt er rart at ingen jenter blir mer intr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare er nysgjerrig... Jeg har faktisk flere venner på 30 og noen nærmere 35 som aldri har hatt dame. Ikke i nærheten av et kyss eller noe.. Det er ingenting rart eller hva jeg skal si, med disse, de er kjempehyggelige å prate med. Kankje ikke noen partyprins hvis jeg skal si det på den måten, men sikkert helt brukbart utseende.

Men likevel bare skjønner jeg det ikke helt at det er helt "normalt".. Det er jo flere jeg kjenner. Jeg vil bare forstå hva som skjer og hvordan.

Jar har flere ganger prøvd å spleise (ja, jeg vet at man skal være forsiktig med å kalle det det og at det lett blir pinlig), men ingen av jentene ser ut til å bli intr i noe mer en bare vennskap. Hadde synes det hadde vært så hyggelig om de hadde funnet seg en jente snart.

Kjenner dere flere som er såpass voksne som ikke har kysset, one night eller noe som helst enda? Hvorfor ikke??

Disse vet jeg med sikkerhet at det må være mange av.

Alle de sjenerte nerdeguttene med under middels utseende på videregående må enten ha drukket seg fulle og endt opp med en feit dundre, eller så forblir de ukyssede til de blir 40.

Selv er jeg høyt utdannet, tjener bra og trener 10-14 timer i uka (hard trening, dvs. så det går på senefester og skjelettet løs, ikke fisletrening der man står å drar i en f-ings kabel i 2X20 rep til man blir lei og går hjem).

Jeg har også mange (mannlige) venner og før jeg ble en sur, bitter drittsekk fikk jeg daglig folk til å gapskratte av artige utspill og vitser.

Jeg hater å dra på nattklubber (liker kun heavy metal, avskyr rap og techno), bruker all energien min på jobb og trening, så jeg ser bare filmer og spiller TV-spill med kamerater i helgene.

Videre er jeg ikke på langt nær kjekk nok til at jenter sjekker meg opp på gata, i butikker eller andre steder i hverdagen.

Dette fører til at mine muligheter til å få meg en ONS eller et forhold er minimale; jeg kan bare tenke meg hvordan det må være for en fyr som er under 180, utrent, har 300 000 i inntekt og ellers er helt ordinær.

Flere av mine venner går bevisst etter jenter som ser ut som troll, rett og slett fordi alternativet er å være single. Jeg velger å være single. Den dagen jeg får nok reiser jeg til Russland. Å ydmyke meg selv ved å forsøke å sjekke opp jenter på utsteder og risikere å få avslag er jeg 1000 ganger for stolt og arrogant til og de jentene jeg ønsker å bli sammen med er visstnok "urealistiske pene" for meg har jeg fått høre (som om en dames utseende er nok til at hun skal kunne være "out of my league" *fnys*).

....og slik går nå dagene.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...kjenner en, han er vel :klø: 32, tror ikke han er jomfru, mener han var sammen med en dame fra han var 15-17, men thats it. Ikke noe ons/jenter siden. Er vel ikke noe feil på han og ser helt ok ut. Men han er sjenert, ikke noe partyprins så jenter bryr seg ikke noe om han. Heller ingen jenter som viser noen interesse for han noen gang, annet enn vennskap, knapt nok det, tror han nesten ikke snakker med jenter overhodet. Nå har det jo gått så mange år så nå har han jo fått sykt dårlig selvtillit og er inne i en ekstremt ond sirkel. Ikke lett for han å skulle ta initiativ osv. når det er 15 år siden sist, så han føler det er umulig å få "tatt det igjen". Han har vel egentlig gitt opp hele "dame" scenarioet og innstilt seg på å leve alene resten av livet. Kjipt, men virker jo ikke som han har så mye valg. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...kjenner en, han er vel :klø: 32, tror ikke han er jomfru, mener han var sammen med en dame fra han var 15-17, men thats it. Ikke noe ons/jenter siden. Er vel ikke noe feil på han og ser helt ok ut. Men han er sjenert, ikke noe partyprins så jenter bryr seg ikke noe om han.

Jeg ville i hvert fall heller ha en som er sjenert, enn en "partyprins" som du kaller det. Og jeg ville definitivt heller ha en som har vært lenge i sølibat enn en som har hatt massevis av ONSer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

antar dette er men som ikke har noen seksuell utstråling... kjenner et par sånne. Blir bare venner, aldri kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baldrick
Jeg ville i hvert fall heller ha en som er sjenert, enn en "partyprins" som du kaller det. Og jeg ville definitivt heller ha en som har vært lenge i sølibat enn en som har hatt massevis av ONSer.

*rekker diskret opp hånden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_OsloMann
Dette fører til at mine muligheter til å få meg en ONS eller et forhold er minimale; jeg kan bare tenke meg hvordan det må være for en fyr som er under 180, utrent, har 300 000 i inntekt og ellers er helt ordinær.

Har du vurdert at de eneste begrensningene som egentlig finnes - ikke bare for deg, men for nær sagt alle - er de en skaper for seg selv?

Du har laget deg en forestillingsverden, og den blir et fengsel.

De folkene som sier at hun og hun er for bra for deg, er dårlige kompiser. Sånne kvitter jeg meg med konsekvent. Jeg beholder aldri en eneste kompis som sier slike ting. Var det bare en spøk, så går det greit kanskje én gang.

Begrensere går det tretten på dusinet av (common as muck) - de geniale omgir seg med folk som ser i hvor stor grad vi skaper oss selv og våre liv.

Husk at en begrenser bare speiler hva som finnes i hans eget indre. Det er ingen som helst god grunn til at du skal speile hans eller hennes snevre parametre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Hmmmm...kjenner en, han er vel :klø: 32, tror ikke han er jomfru, mener han var sammen med en dame fra han var 15-17, men thats it. Ikke noe ons/jenter siden. Er vel ikke noe feil på han og ser helt ok ut. Men han er sjenert, ikke noe partyprins så jenter bryr seg ikke noe om han. Heller ingen jenter som viser noen interesse for han noen gang, annet enn vennskap, knapt nok det, tror han nesten ikke snakker med jenter overhodet. Nå har det jo gått så mange år så nå har han jo fått sykt dårlig selvtillit og er inne i en ekstremt ond sirkel. Ikke lett for han å skulle ta initiativ osv. når det er 15 år siden sist, så han føler det er umulig å få "tatt det igjen". Han har vel egentlig gitt opp hele "dame" scenarioet og innstilt seg på å leve alene resten av livet. Kjipt, men virker jo ikke som han har så mye valg. :klø:

Dann spleiselag og send stakkaren over på PUA boot camp... Jeg er en natural så jeg trenger ikke sånt, men for han der stakkaren der kan det kanskje fungere litt som elektrosjokk. Og vel, om det ikke fungerer så... elektrosjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner to. De nærmer seg 40. De er veldig snille og hyggelige, kanskje litt sære etter å ha bodd alene i alle år. Men det blir man jo. Jeg liker dem iallefall veldig godt som venner.

Det blir vel bare vanskeligere og vanskeligere jo eldre man blir, når man har null erfaring med sånt, så kjennes det vel nesten umulig å prøve seg. Man blir ekstra sårbar. Også legger man lokk på følelsene og aksepterer situasjonen. Jeg tror man kan ha det helt ok likevel. Folk slutter iallefall å spørre og mase, når man næmer seg førti ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner flere rundt 25-30 som aldri har hatt dame. Er ikke noe galt med noen av dem egnetlig. De er vel bare sjenerte og sliter litt med jenter, samt at en del av de stiller helt umennesklige krav til kvinner. De skal se ut som fhm-modeller eller noe og ønske å være hjemme og fikse for dem.

Virker også som om en del av de ikke klarer å se på kvinner som mennesker, men ser på en del av dem som objekter eller noe. Merker at de ikke oppfører seg helt normalt rundt jenter, men det kommer vel av at de aldri har hatt noe med jenter å gjøre bortsett fra at noen av dem hadde et ONS i fylla på videregående eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*

Nei, ingen jeg kommer på.

Jeg har venninner som er jomfruer da. På 25. Noen av dem var ukyssa til de var ca 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo? Hvordan VET du at de aldri har kysset? Fortelle de virkelig alt de har på sjelen til deg? Tviler jeg på. Jeg er 25 selv, aldri hatt en kjæreste og folk har aldri sett meg med en fast mann, likevel har jeg hatt kanskje 15 menn som jeg har gort ting med, men som jeg aldri forteller noen om, rett og slett fordi jeg er en privat person sån sett. Ok, har fortalt noen venninner, men de fleste som kjenner meg tror at jeg aldri hatt hatt en kjæereste (grunnen til det er ...det er ingen grunn faktisk...det er bare blitt sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...