TipsyTopsy Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 (endret) Delt fra tråden; For oss som har det bra i ekteskapet med barn,hus og hjem., Som muligens flere insinuerte i tråden jeg henviser til. -> La oss/dere diskutere all krangling, uenigheter, osv, som foregår i samboerforhold, ekteskap, og lignende. Spa møkka opp fra jorda, og legg alle korta på bordet. Det er umulig at så mange som i tråden jeg henviser til har det bra! OK? Kjør på! Endret 1. august 2009 av TipsyTopsy
Gjest brutal_mann Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Jeg harikke noe av det over... (Dvs jeg har barn). Gjør det meg til en vellykket person?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg har barn, hus og hjem og har det dårlig i ekteskapet. Det tar på! Ville mye heller tilhørt den andre kategorien.
TipsyTopsy Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Jeg har barn, hus og hjem og har det dårlig i ekteskapet. Det tar på! Ville mye heller tilhørt den andre kategorien. Dèt skjønner jeg! Håper det ordner seg for deg! Det gjør det nok en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå